Bekijk volle/desktop versie : Begonnen met bidden!!



03-12-2007, 14:17
Selam dames en heren,

Ik ben vandaag begonnen met bidden...ik heb in het verleden ook gebeden om heb het als het ware verwaarloosd waar ik erg veel spijt van heb!!ik wil graag meer over de islam weten...ik weet niet of jullie mij dingen zouden kunnen toe sturen over de islam,ik hoor inschaAllah gauw van jullie

03-12-2007, 15:05


ik kan je zeker wat sturen.... maar wat voor info wil je precies hebben

ik heb bijvoorbeeld voor jou een document met 500 hadiths staan, hel interessant om te lezen, ik kan jou en bchrijving van het paradijs en van de hel geven etc etc...zeg het maar...

03-12-2007, 16:02
begin met 'aqeedah te leren(geloofsleer). Wie is Allaah? Wie is Allaah niet? Wat weten we over Allaah...etc..

Dat vormt je basis voor de rest inscha'allaah.

Wa alaikoum salaam

03-12-2007, 16:50

Citaat door mamasliefste:
Selam dames en heren,

Ik ben vandaag begonnen met bidden...ik heb in het verleden ook gebeden om heb het als het ware verwaarloosd waar ik erg veel spijt van heb!!ik wil graag meer over de islam weten...ik weet niet of jullie mij dingen zouden kunnen toe sturen over de islam,ik hoor inschaAllah gauw van jullie



Ik zou je graag feliciteren met je stap, want er zijn velen die het gebed helemaal niet belangrijk vinden...

Zoals onze broeder al zei begin eerst met alaqeeda, maar vergeet vooral de Niya niet.

En inshaAllah vergeeft Allah jou de dagen dat je niet hebt gebeden.