Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Donderdag Brazilian Wax voor de eerste keer!



Pagina's : [1] 2 3

03-12-2007, 11:08
Hallo meiden,

Ja ik ga het echt doen, ik heb toch maar deze zware beslissing genomen en een afspraak gemaakt bij Cleopatra in A'dam-West.
Ik ben echt benieuwd, hoop dat het meevalt,
Misschien dat er al eerder een topic hierover is geplaatst, maar als iemand haar ervaring met brazilian wax wil plaatsen, graag!
bedankt meiden

Groetjes

03-12-2007, 11:24



Citaat door Rose1:
Hallo meiden,

Ja ik ga het echt doen, ik heb toch maar deze zware beslissing genomen en een afspraak gemaakt bij Cleopatra in A'dam-West.
Ik ben echt benieuwd, hoop dat het meevalt,
Misschien dat er al eerder een topic hierover is geplaatst, maar als iemand haar ervaring met brazilian wax wil plaatsen, graag!
bedankt meiden

Groetjes



veel succes meid, je gaat pijn lijden

03-12-2007, 11:29
Heb het nog nooit gedaan.. Maar ik wens je heeeeeeeeel veel succes en sbar hahahaha

-xxx-

03-12-2007, 11:41

Citaat door May_:
veel succes meid, je gaat pijn lijden




Dat valt reuze mee, niet zo aanstellen!!



+ je wordt niet bont en blauw als ze het een beetje goed doen, no worries, have fun!

03-12-2007, 12:00



Citaat door Spa_Aliya:
Was je maar naar mij gekomen , ik heb gehoord dat ze het daar met strips doet en daar krijg je echt bont en blauwe plekken van

suc6 meid!



Ik heb het daar ook laten doen, maar ze gebruiken gewoon vloeibare wax..Waar zit jij?

03-12-2007, 12:02

Citaat door Spa_Aliya:
Dichtbij plein 40/45 schat ken je dat..??

Ja ik weenie ik zeg ook maar wat ik gehoord heb

kuskus x



Ja, ik ken plein 40-45..Heb je adres voor me en voor hoeveel doe jij brazilian??

03-12-2007, 12:21
Ik wil het ook doen, maar ik durf niet!

03-12-2007, 12:31
Sweetcheekssssssssss volgende keer dan maar brazilian heheh

kus

03-12-2007, 12:32

Citaat door Spa_Aliya:
Sweetcheekssssssssss volgende keer dan maar brazilian heheh

kus


Hihi, ja want hoe werkt dat nou? Moet je alles laten groeien ofzo? Benen wijdt en hoppa?

03-12-2007, 12:33
AAAAAAAAAAAAch stel je niet zo aan joh....het moet 3 weken ong oud zijn...en dan lig je daar gewoon ja en ik hars je dan...voor mij is het nu wel de normaalste zaak van de wereld ...en je hoeft ook nergens bang voor te zijn

03-12-2007, 12:41
ja ik wil t ook wel een keer proberen hoeveel is t eigenlijk ong.????

03-12-2007, 13:46
Bedankt voor jullie reacties meiden, ik ben echt heel benieuwd ja!
En ja; wie mooi wil zijn, moet pijn lijden! Lekker haarvrij daarna hopelijk voor lang. Want dat scheren , daar wordt ik zo moe van en dan raakt het ook nog geirriteerd. Dus dan maar zo proberen.

03-12-2007, 13:50



Citaat door Brokensmile:
Ik heb het daar ook laten doen, maar ze gebruiken gewoon vloeibare wax..Waar zit jij?




Ja heb je daar ook laten doen, vertel hoe ging het deed het heel erg pijn, vertel vertel,......
ps ik woon ook gewoon in A'dam (bedoel je dat?)
Groetjes

03-12-2007, 13:56
ja hoe werkt t precies ?? hoe lang moet je t zegmaar niet scheren ofso
en hoeveel kost t

03-12-2007, 14:12

Citaat door Rose1:
Ja heb je daar ook laten doen, vertel hoe ging het deed het heel erg pijn, vertel vertel,......
ps ik woon ook gewoon in A'dam (bedoel je dat?)
Groetjes



Ja je komt daar, doet je broek uit gaat liggen en dan gaat ze harsen..Je wordt overspoeld door schaamte Maar dat terzijde, als ze klaar is dan denk je hmm het was de pijn waard!

Ik had het tegen Aliyah, ze heeft schoonheidssalon in Amsterdam, vroeg r waar ze zit

Pagina's : [1] 2 3