Bekijk volle/desktop versie : Hoe krijg jij iemand stil?



Pagina's : [1] 2 3

03-12-2007, 00:03
[Iemand is maar aan één stuk door aan het lullen, misschien ook wel over een onderwerp die echt nergens over gaat, hij/zij zegt het al de 30ste keer. Hoe zeg je op een normale manier dat hij/zij moet ophouden..

Soms is je vriendin gewoon elke keer maar aan het vertellen hoe het wel niet gaat met haar vriend of hoe slecht in één dag herhaalt ze de dingen zo vaak.. Hoe stop je haar op een vriendelijke toon? (gewoon een stom voorbeeld heb ik nu genomen)

Vertel jou situatie en hoe je handelt.]

03-12-2007, 00:04


Ik zou me slecht voelen als ik dat zou vertellen

03-12-2007, 00:05
ik ben echt zo"n type, wat nu?



03-12-2007, 00:05
Kom nou el_oujdi, zeg het eens? Geef me tips.. Mocht ik in zo een geval belanden..

03-12-2007, 00:06


ik zou dan iets pakken en in haar/hem bek stoppen...

03-12-2007, 00:07
Gewoon snel overgaan naar een ander onderwerp

03-12-2007, 00:08
Gewoon op een vriendelijke toon,, zonder details graag!

03-12-2007, 00:11
Niets zeggen. Laat haar spreken, geeft 'r een gevoel dat je naar d'r luistert. In tussentijd schenk je je aandacht aan iets anders en geef je vage knikjes.

03-12-2007, 00:13

Citaat door Imane_Arab:
Niets zeggen. Laat haar spreken, geeft 'r een gevoel dat je naar d'r luistert. In tussentijd schenk je je aandacht aan iets anders en geef je vage knikjes.

Dat doe ik ook altijd. Niemand die wat door heeft

03-12-2007, 00:13
!!!!

Soms wordt het te veel ehh..

Ik doe gewoon droog !!

03-12-2007, 00:14

Citaat door Machi_Hs0ma:
[Iemand is maar aan één stuk door aan het lullen, misschien ook wel over een onderwerp die echt nergens over gaat, hij/zij zegt het al de 30ste keer. Hoe zeg je op een normale manier dat hij/zij moet ophouden..

Soms is je vriendin gewoon elke keer maar aan het vertellen hoe het wel niet gaat met haar vriend of hoe slecht in één dag herhaalt ze de dingen zo vaak.. Hoe stop je haar op een vriendelijke toon? (gewoon een stom voorbeeld heb ik nu genomen)

Vertel jou situatie en hoe je handelt.]




irritatie ik zou gek worden!
ik zou doen alsof ik geintreseerd bent
en dan snel van onderwerp veranderen!

03-12-2007, 00:15
Gewoon zeggen, dat heb je net ook al verteld lieve schat.. en begin snel een andere onderwerp ofzo

Ik persoonlijk zou gewoon zeggen oke leuk je verteld het nu al voor de zoveelste keer ik weet het nu wel..

03-12-2007, 00:15



Citaat door Machi_Hs0ma:
[Iemand is maar aan één stuk door aan het lullen, misschien ook wel over een onderwerp die echt nergens over gaat, hij/zij zegt het al de 30ste keer. Hoe zeg je op een normale manier dat hij/zij moet ophouden..

Soms is je vriendin gewoon elke keer maar aan het vertellen hoe het wel niet gaat met haar vriend of hoe slecht in één dag herhaalt ze de dingen zo vaak.. Hoe stop je haar op een vriendelijke toon? (gewoon een stom voorbeeld heb ik nu genomen)

Vertel jou situatie en hoe je handelt.]



En nu je tetter houden... ik begin me aan je te irriteren...

Duidelijker kan volgens mij niet...

03-12-2007, 00:19
Wat meestal wel helpt is inhaken op iets in het verhaal, daarop reageren en in één adem een nieuw onderwerp beginnnen, zodat de ander daar op moet reageren. Je kan natuurlijk ook gewoon niet luisteren, als ik mezelf daarop betrap vind ik dat best erg

03-12-2007, 00:22

Citaat door islaamoedienaa0:
irritatie ik zou gek worden!
ik zou doen alsof ik geintreseerd bent
en dan snel van onderwerp veranderen!


Soms lukt het niet, blijft ze haken.. En owjaa dit heb ik je nog niet gezegd.. Ondertussen is ze vergeten dat ze het een maand geleden heeft gedaan hahaha!!


Citaat door _Sarah_030_:
Gewoon zeggen, dat heb je net ook al verteld lieve schat.. en begin snel een andere onderwerp ofzo

Ik persoonlijk zou gewoon zeggen oke leuk je verteld het nu al voor de zoveelste keer ik weet het nu wel..


!! Gewoon SUPER DROOG DOEN..!!


Citaat door 3ir_ana:
En nu je tetter houden... ik begin me aan je te irriteren...

Duidelijker kan volgens mij niet...


Ooit gedaan?

Ikke wel

Pagina's : [1] 2 3