Bekijk volle/desktop versie : Verdriet mijn lieve vader....



Pagina's : [1] 2 3 4

02-12-2007, 23:50
overleden op 21-11-2007

allah reh7mek abba djali....ik ben er helemaal kapot van...... hoe moet ik nou verder met leven...... het doet te veel pijn.....ik mis hem te erg....elke bid ik voor hem en vraag allah swt ons sabr te geven

03-12-2007, 10:31


heb sbar lieve meid
ik weet wat je door maakt mijn vader allah rahmoen is op 1 juni 1996 overleden alweer bijna 12 jaar straks het is en blijft moeielijk
kwa school kwa trouwen kwa kids krijgen en alles
maar weet dat hij altijd in je hart voortleeft en alles wat je doet hij bij je zal zijn op een gegeven moment zal je dat egt gaan voelen alsof die er nog steeds is..maar soms is het beter dat iemand overlijdt vooral als die ziek is,en als het in jou geval niet zo is dan was het zijn tijd..want allah geeft en neemt ons..heb sbar heel veel sterkte toewenst(K)

03-12-2007, 11:42
mijn vader allah je rhamoe was helemaal niet ziek.... hij was juist heel gezond......hij was pas 50 jaar....hij had plotseling een slagardelijke hersensbloeding...ik had hem nog die ochtend gesproken....en een uur later had ik een telefoontje gekregen dat hij in het ziekenhuis lag.....mijn grote liefde vader lag toen in coma....maar alhamdoullilah heeft mijn vader een makelijke dood gehad..... hij heeft er niets van gevoeld.....het enige wat we kunnen zeggen alhamdoulilah

03-12-2007, 13:16
Hey meid
Mijn vader is op 5-3-2005 overleden,en ik had het er heel moeilijk mee,maar op een geven moment ga je het een plekje in je hart geven,want je moet immers verder gaan met je leven. Natuurlijk zullen er momenten zijn waarin je je vader allahierahmoe gaat missen,maar weet dat hij alles kan zien,hij zal er bij zijn op die momenten,mischien niet op aarde maar in je hart.
Heel veel sbar,
als je wilt praten,pm me gerust

Groetjes Diamantje87

03-12-2007, 13:22


Allah ira7mo! Het idee al dat me vader er op een dag niet zou zijn doet me al zo veel pijn.. laat staan de personen bij wie het echt gebeurd is..

Moge allah hun belonen met Jennat Al Firdaus..

03-12-2007, 23:10
mijn vader is overleden op 18-03-92 op 42 jaar die pijn blijft voor altijd

05-12-2007, 18:15
Mijn vader is overleden op 11 Oktober 2007..

Moge Allah (SWT) alle overledene Jannat Al - Firdaouss geven Insha'allah..


En alle mensen die achter gebleven zijn veel sbar toegewenst.

05-12-2007, 20:19
Inna illahi wa inna lillahi radji3un.

Sterkte toegewenst.

05-12-2007, 20:28
He dames,

Ik wens jullie heel veel sbar allah i rahmom allemaal. Het zal niet makkelijk zijn maar als Allah swt het wil dan kunnen we er niks aan doen.

Heeeeeeel veeeeeeeeel sterkte dames.


Groet,
Metiwia

05-12-2007, 22:35

Citaat door Meisske:
Mijn vader is overleden op 11 Oktober 2007..

Moge Allah (SWT) alle overledene Jannat Al - Firdaouss geven Insha'allah..


En alle mensen die achter gebleven zijn veel sbar toegewenst.




was jouw vader ziek? en hoe ga jij met het verdriet om?

07-12-2007, 16:41
Allah 3atik el sbar. Mijn moeder allah ra3hma is 21-11-2007 onverwachts overleden. Ik kan het nog steeds niet geloven dat ze er niet meer is. Ik mis haar heel erg.

09-12-2007, 16:06

Citaat door Jeblia1978:
Allah 3atik el sbar. Mijn moeder allah ra3hma is 21-11-2007 onverwachts overleden. Ik kan het nog steeds niet geloven dat ze er niet meer is. Ik mis haar heel erg.




mijn vader en jouw moeder zijn op hetzelfde dag overleden.... allah re7mom

09-12-2007, 19:24


salaam meid.

je moet in deze tijd veel sabr hebben & ik weet wat je meemaakt' myn vader is ook overleden op 5 mei 2001.

allah la3hma.

weet dat je vader altijd voort leeft in je hart & en dat die altijd aan je zij is'
doe veel doe'a enzovoort .

veel sterkte meid.

xxIkram

11-12-2007, 01:07
allah i rehmoe en alle moslims insha allah


mijn vader is een longkankerpatient en de dokters hebben ons een tydje geleden verteld dat we gewoon op zn dag moeten wachten. hij is nu zo erg ziek.

ik wens echt dat allah hem alsnog zal genezen ya rabbi amien

11-12-2007, 19:51

Citaat door Sweetest_thang:
allah i rehmoe en alle moslims insha allah


mijn vader is een longkankerpatient en de dokters hebben ons een tydje geleden verteld dat we gewoon op zn dag moeten wachten. hij is nu zo erg ziek.

ik wens echt dat allah hem alsnog zal genezen ya rabbi amien



Lieve Schat..!

Ik heb het zelfde meegemaakt... Ik weet precies hoe je je voelt.. Pm'en?

Veel sterkte Schat.. !

Pagina's : [1] 2 3 4