Bekijk volle/desktop versie : Zijn er marokkaanse meiden die



Pagina's : [1] 2 3 4

02-12-2007, 21:33
die graag met mij een project willen gaan uitvoeren. het project gaat als volgt,
ik kreeg de opdracht van de ruimtedienst nasa. ik moet onderzoek gaan doen, over de zonnestelsel en de melkweg, onderzoek gaat als volgt waarom is de ozoonlaag zo laag en waarom is de melk gewoon weg
de moluculaire verbinding tussen de zonnestelsel en de melkweg is door de komeet griet tutelaar beschadigd. waardoor er miljoenen lichtjaren in een soort incubatietijd is ontstaan waardoor de komeet de verleiding van de sterren niet meer kan weerstaan. en zoals jullie weten de protonen en de elektronen moeten opgewekt worden maar dat kan alleen als de magnetisch veld is geactiveerd.

dus ik vroeg me af welke marokkaanse meid heeft zin om met mij deze project te gaan uitvoeren als de misie slaagt krijgen we ongetwijfeld een nobel prijs. en daarna gaan we lekker wat drinken. oh ja er zit hier niks achter

wie van jullie wil met mij samenwerken alleen marokkaanse meiden zijn welkom

02-12-2007, 21:33


ik doe mee

02-12-2007, 21:34


doe je moeite om dat allemaal te typen..

is goed, ik help mee aan dat project



02-12-2007, 21:35

Citaat door labyrinth:
die graag met mij een project willen gaan uitvoeren. het project gaat als volgt,
ik kreeg de opdracht van de ruimtedienst nasa. ik moet onderzoek gaan doen, over de zonnestelsel en de melkweg, onderzoek gaat als volgt waarom is de ozoonlaag zo laag en waarom is de melk gewoon weg
de moluculaire verbinding tussen de zonnestelsel en de melkweg is door de komeet griet tutelaar beschadigd. waardoor er miljoenen lichtjaren in een soort incubatietijd is ontstaan waardoor de komeet de verleiding van de sterren niet meer kan weerstaan. en zoals jullie weten de protonen en de elektronen moeten opgewekt worden maar dat kan alleen als de magnetisch veld is geactiveerd.

dus ik vroeg me af welke marokkaanse meid heeft zin om met mij deze project te gaan uitvoeren als de misie slaagt krijgen we ongetwijfeld een nobel prijs. en daarna gaan we lekker wat drinken. oh ja er zit hier niks achter

wie van jullie wil met mij samenwerken alleen marokkaanse meiden zijn welkom




waar haal je de energie vandaan...?

02-12-2007, 21:36


waarom alleeen Marokaanse meiden, ga op zoek naar een Hollander

02-12-2007, 21:36

Citaat door AdoreU:
!


je hebt het zeker niet zo met de heelal maar meer met halal

02-12-2007, 21:36


Mag ik mee doen? Of is het pot op de slot?

02-12-2007, 21:36

Citaat door schoonheid:
waarom alleeen Marokaanse meiden, ga op zoek naar een Hollander


dit is toch marokko.nl

02-12-2007, 21:37
hahaha ik test wel waarom melk weg is

er zullen vast marokkanen in de buurt zijn
zo moeilijk is het niet!

02-12-2007, 21:38

Citaat door labyrinth:
dit is toch marokko.nl



ik weet ook dat dit m.nl is, maar mij vraag was: [B]waarom alleen Marokaanse meiden[/B]

02-12-2007, 21:43

Citaat door schoonheid:
ik weet ook dat dit m.nl is, maar mij vraag was: [B]waarom alleen Marokaanse meiden[/B]


nou daar geef ik een serieuze antwoord op, ik merkte aan m,n verhaaltjes
dat men het leuker vind als het gaat om marokkaanse meiden. dus vandaar
maar er zit niks achter als ze het leuk vinden om over chineese meiden te hebben dan praat ik wel over chineese meiden

02-12-2007, 21:44

Citaat door kalimaat:


Mag ik mee doen? Of is het pot op de slot?


er is plaats voor iedereen in de wereld want er is plaats genoeg

02-12-2007, 21:44



Citaat door labyrinth:
je hebt het zeker niet zo met de heelal maar meer met halal


Ik ben niet de type die over alles, halal haram zegt enzo.


Maar, ik heb het zeker niet zo met heelal enzo. Maar jij zo te zien ook niet dus, waarom is de melk weg. !

Kom gaan we samen op bijles.

02-12-2007, 21:45

Citaat door labyrinth:
nou daar geef ik een serieuze antwoord op, ik merkte aan m,n verhaaltjes
dat men het leuker vind als het gaat om marokkaanse meiden. dus vandaar
maar er zit niks achter als ze het leuk vinden om over chineese meiden te hebben dan praat ik wel over chineese meiden



ok, nou ben blij dat je een serieuze antwoord hebt gegeven


ik zou het inderdaad interessanter vinden als het om Chinese meisjes gaat of Turkse meiden

02-12-2007, 21:46

Citaat door labyrinth:
er is plaats voor iedereen in de wereld want er is plaats genoeg


Bedankt man ,, wanneer gaan we op onderzoek uit?

Pagina's : [1] 2 3 4