Bekijk volle/desktop versie : Stel je eens voor dat jij



Pagina's : [1] 2

02-12-2007, 20:29
Lella Maxima bent van marokkaanse origine met een Islamitische beleving.

Je hebt 3 Dochters en je man is uiteraard Alex..

Hoe zou jij het koninkelijk huis inrichten?.
Laat je fantasie lekker op de loop gaan en verander niet alleen het interieur en de menukaart, maar denk ook aan welke waarden en normen jij zou toevoegen aan Vrouw des huizes van Oranje...

02-12-2007, 20:30


dan is alex ook automatisch islamitisch.

Ik zou mijn toegang tot SA regelen, een huisje en een niet al te riant inkomen, afstand doen van de troon en gaan wonen in Medinah en kennis opdoen over de islam. Mijn riante koninklijke salaris zou ik over een aantal landen spreiden qua liefdadigheidsinstellingen.

02-12-2007, 20:51
Goed jij zou dus verhuizen naar Medinah en het geld lenen( mooie gedachte overigens).

Hoe zou jij je koninkelijke rol invullen??.

Het gaat om hier blijven wonen en de scepter zwaaien als vrouw des huizes en publiek figuur.
Nederlanders krijgen de hik als Alex met een Arabische schone was komen aanwaaien.

02-12-2007, 21:02
niet lenen, weggeven.

02-12-2007, 21:35


leuke topic! Ik zou het moeilijk vinden om troonopvolgster te zijn. Ik denk dat ik er samen met mijn man over na zou denken afstand te doen van troonopvolging en dan netzoals mabel en haar man emigreren, NIET naar Engeland uiteraard. maar dat mag niet he. Oke ik doe mee.

prinsjesdag alla marokaansekledij en vrijdaggebed met catering arabia toe. Terwijl jedwane de troonrede zingt.

02-12-2007, 21:42
ik zou alle muren in mijn huis volhangen met koranteksten, en het huis vol sedaries zetten...

02-12-2007, 22:38
ik zou naar monaco gaan omdat je daar geen belasting betaalt ooh neeh doet koninklijk huis sowieso niet..

dan zou ik alle mannen verplichten 60 uur in de week te werken..
gratis GOEDE kinderopvang voor de kids
en de vrouwen hogere salarissen geven....en de mogelijkheid tot gratis massage sauna verzorging pedicure manicure etc tijdens werktijd...en uiteraard shop hours

hmmmm klinkt goed...

02-12-2007, 22:53
Ik zou rita verdonk ontslaan en geert wilders verplicht huisarrest geven in een islamitsche internaat voor 5 jaar. Ik zou hogere gevangenisstraffen invoeren in Nederland, levenslang=levenslang, maar geen doodstraf. Alleenstaande moeders met kinderen jonger dan 5 jaar NIET verplicht te gaan werken. Uhm eigen bijdrage van 150 zou weer afschaffen. Mensen met een hoge inkomen minder kinderbijslag en mensen met lage inkomen meer kinderbijslag. Streng vreemdelingenbeleid, maar wel sneller. Iemand die na 4 jaar nog geen paspoort of afwijzing heeft mag automatisch blijven. En veel winkeleeeeeeen.

02-12-2007, 22:57

Citaat door Gypsymeid:
Ik zou rita verdonk ontslaan en geert wilders verplicht huisarrest geven in een islamitsche internaat voor 5 jaar. Ik zou hogere gevangenisstraffen invoeren in Nederland, levenslang=levenslang, maar geen doodstraf. Alleenstaande moeders met kinderen jonger dan 5 jaar NIET verplicht te gaan werken. Uhm eigen bijdrage van 150 zou weer afschaffen. Mensen met een hoge inkomen minder kinderbijslag en mensen met lage inkomen meer kinderbijslag. Streng vreemdelingenbeleid, maar wel sneller. Iemand die na 4 jaar nog geen paspoort of afwijzing heeft mag automatisch blijven. En veel winkeleeeeeeen.


02-12-2007, 23:29
ik zou mezelf weggooien

15-12-2007, 23:52

Citaat door Gypsymeid:
Ik zou rita verdonk ontslaan en geert wilders verplicht huisarrest geven in een islamitsche internaat voor 5 jaar. Ik zou hogere gevangenisstraffen invoeren in Nederland, levenslang=levenslang, maar geen doodstraf. Alleenstaande moeders met kinderen jonger dan 5 jaar NIET verplicht te gaan werken. Uhm eigen bijdrage van 150 zou weer afschaffen. Mensen met een hoge inkomen minder kinderbijslag en mensen met lage inkomen meer kinderbijslag. Streng vreemdelingenbeleid, maar wel sneller. Iemand die na 4 jaar nog geen paspoort of afwijzing heeft mag automatisch blijven. En veel winkeleeeeeeen.

15-12-2007, 23:58

Citaat door Gypsymeid:
Ik zou rita verdonk ontslaan en geert wilders verplicht huisarrest geven in een islamitsche internaat voor 5 jaar. Ik zou hogere gevangenisstraffen invoeren in Nederland, [/SIZE]levenslang=levenslang, maar geen doodstraf. Alleenstaande moeders met kinderen jonger dan 5 jaar NIET verplicht te gaan werken. [SIZE="2"]Uhm eigen bijdrage van 150 zou weer afschaffen. Mensen met een hoge inkomen minder kinderbijslag en mensen met lage inkomen meer kinderbijslag. Streng vreemdelingenbeleid, maar wel sneller. Iemand die na 4 jaar nog geen paspoort of afwijzing heeft mag automatisch blijven. En veel winkeleeeeeeen.

hahahaha jij bent lauk

16-12-2007, 00:03


ik zou om te beginnen israël boycotten en de palestijnen voorzien van meer wapens om zichzelf te kunnen verdedigen.
ik zou belasting verlagen.
rente afschaffen in nederland.
strenger politie en hogere gevangenis straffen
homoseksualiteit strafbaar stellen
meisjes die hoofddoek naar achteren doen een gevangenisstraf geven van 2 maanden ik kan dus echt niet tegen die piratendoekje

30-12-2007, 18:49


ik zou koffers pakken en mijn benen nemen! richting 1 of ander arabische prins ipv Alex

30-12-2007, 18:52

Citaat door Nana_Nana:
Lella Maxima bent van marokkaanse origine met een Islamitische beleving.

Je hebt 3 Dochters en je man is uiteraard Alex..

Hoe zou jij het koninkelijk huis inrichten?.
Laat je fantasie lekker op de loop gaan en verander niet alleen het interieur en de menukaart, maar denk ook aan welke waarden en normen jij zou toevoegen aan Vrouw des huizes van Oranje...

Uuuh nooit aan gedacht eigenlijk

Pagina's : [1] 2