Bekijk volle/desktop versie : cover ontwerpen voor een boek/rapport



02-12-2007, 19:13
Hallo beste mensen,

Wie kent er iemand (grafische vormgever of zo) die voor mij een omslag (voorkant) voor een boek kan vormgeven. Graag reacties aub of pm-en...
alvast hartelijk dank

06-12-2007, 13:07



Citaat door hayat0505:
Hallo beste mensen,

Wie kent er iemand (grafische vormgever of zo) die voor mij een omslag (voorkant) voor een boek kan vormgeven. Graag reacties aub of pm-en...
alvast hartelijk dank




geen reacties??

06-12-2007, 14:02
Hallo,


Ik hou me zelf bezig met grafische ontwerken. Ik heb even hog een aantal vragen wat is je budget en wat voor een cover wil je. Wat zijn je eisen.

Groeten

pm me even want het lukte me niet om jou te pmen

07-12-2007, 13:55

Citaat door hayat0505:
Ik heb er eerlijk gezegd geen bugdet voor; is een privé iets; dus niet zakelijk. vandaar. ik krijg hooguit de kosten van de drukker vergoed;


wat vraag je ervoor?
eisen? ik kan je vertellen wat het thema is van het boek; dan kan je misschien aan de hand hiervan iets bedenken?
heb je een eigen bureau? of doe je dat privé?
alvast dank
groet[/QUOTE]

Nee ik heb nog geenbureau ben daar wel mee bezig. Op dit moment ben ik gewoon bezig voor vrienden, kenissen, familie.

Als jij thema en informatie pmt over wat jij wil/ wat voor soort cover/ wat wil je erop hebben.

Dan kan ik een aantal maken en een voorstelling van maken en dan kan je het zelf beoordelen of het je goed vind of dat er wat verbeterd moet worden.

Over de kosten hoef je geen zorgen te maken ik ga eerst voorbeelden maken voor dat het definitief word.

ik kan je niet pmen omdat ik proxyserver gebruik.
pm me de info
Groeten

08-12-2007, 12:03



Citaat door asdfghjkl:
wat vraag je ervoor?
eisen? ik kan je vertellen wat het thema is van het boek; dan kan je misschien aan de hand hiervan iets bedenken?
heb je een eigen bureau? of doe je dat privé?
alvast dank
groet


Nee ik heb nog geenbureau ben daar wel mee bezig. Op dit moment ben ik gewoon bezig voor vrienden, kenissen, familie.

Als jij thema en informatie pmt over wat jij wil/ wat voor soort cover/ wat wil je erop hebben.

Dan kan ik een aantal maken en een voorstelling van maken en dan kan je het zelf beoordelen of het je goed vind of dat er wat verbeterd moet worden.

Over de kosten hoef je geen zorgen te maken ik ga eerst voorbeelden maken voor dat het definitief word.

ik kan je niet pmen omdat ik proxyserver gebruik.
pm me de info
Groeten[/QUOTE]


hallo,
ik zie dat je online bent... ken je mij even je tel. nr doorgeven.. of je msn..
ik wil graag e.e.a. vragen aub
groet
Hayat