Bekijk volle/desktop versie : Afellay deed het goed.



Pagina's : [1] 2

02-12-2007, 00:20
Klassespeler hoor baz, mooie steekpasses.

En Aissati neem wat extra mediatrainingen maar je verdient een betere club als Ajax!

Voor de rest kwam je goed uit de woorden.

02-12-2007, 00:25


Hoezo mediatraining? net praatte hij wel met jnoen ofniet

02-12-2007, 00:34

Citaat door DJ_MOT:
Hoezo mediatraining? net praatte hij wel met jnoen ofniet


Ik weet niet of je Eredivisie gezien hebt op RTL 4 maar na de wedstrijd De Graafschap - PSV kwam Aissati even aan het woord. Hij zei soms verkeerde dingen en de journalist stelde hem lastige vragen.

Hij zei bijvoorbeeld: [/SIZE]Ik blijf bij PSV maar het streelt me wel dat Ajax interesse heeft in me.

[SIZE="2"]Daarna:[/SIZE] PSV is een topclub en speelt CL daar blijf ik voorlopig bij maar ik wil elke week spelen.

[SIZE="2"]Journalist:[/SIZE] Je wilt bij PSV blijven maar het streelt je wel dat Ajax interesse in je heeft?

[SIZE="2"]Journalist kon ook zeggen: [/SIZE]Ajax is toch ook een topclub en is niet voor niks lijstaanvoerder en heeft ook 4x de CL gewonnen.
[SIZE="2"]
Aissati had gewoon kunnen zeggen: Ik heb het niet naar mijn zin bij PSV, ik krijg mijn kans niet terwijl ik met grote beloftes ben teruggehaald van FC Twente waar ik erg goed speelde centraal op het middenveld. Hier word ik op de flanken gezet en dat is mijn positie niet. Als ik hier de kans niet krijg dan is het beste om te vertrekken voor mijn ontwikkeling.


02-12-2007, 00:34
"Beste man van het veld was Ibrahim Afellay, die met zijn creativiteit telkens een nieuwe impuls bracht."
Zoals er op de psv site staat ^^

02-12-2007, 00:39



Citaat door Bepper86:
Ik weet niet of je Eredivisie gezien hebt op RTL 4 maar na de wedstrijd De Graafschap - PSV kwam Aissati even aan het woord. Hij zei soms verkeerde dingen en de journalist stelde hem lastige vragen.

Hij zei bijvoorbeeld: [/SIZE]Ik blijf bij PSV maar het streelt me wel dat Ajax interesse heeft in me.

[SIZE="2"]Daarna:[/SIZE] PSV is een topclub en speelt CL daar blijf ik voorlopig bij maar ik wil elke week spelen.

[SIZE="2"]Journalist:[/SIZE] Je wilt bij PSV blijven maar het streelt je wel dat Ajax interesse in je heeft?

[SIZE="2"]Journalist kon ook zeggen: [/SIZE]Ajax is toch ook een topclub en is niet voor niks lijstaanvoerder en heeft ook 4x de CL gewonnen.
[SIZE="2"]
Aissati had gewoon kunnen zeggen: Ik heb het niet naar mijn zin bij PSV, ik krijg mijn kans niet terwijl ik met grote beloftes ben teruggehaald van FC Twente waar ik erg goed speelde centraal op het middenveld. Hier word ik op de flanken gezet en dat is mijn positie niet. Als ik hier de kans niet krijg dan is het beste om te vertrekken voor mijn ontwikkeling.


PSV weet heus wel dat hij het niet naar zn zin heeft nu, dus óf speelminuten, of Ajax.. en dat weet Aissati ook, dus hij hoeft niet te zeggen, vertrekken is beter voor mijn ontwikkeling.
Blijkbaar wilt hij eerder bij PSV dan bij Ajax spelen, als hij de kans maar krijgt.

Maarja ik denk dat als hij weinig minuten krijgt tot de winsterstop, hij vertrekt

02-12-2007, 00:43
ik hoop dat aissati shi gekke actie pleegt, naar shi celtic gaan ofzo

02-12-2007, 00:44

Citaat door DJ_MOT:
PSV weet heus wel dat hij het niet naar zn zin heeft nu, dus óf speelminuten, of Ajax.. en dat weet Aissati ook, dus hij hoeft niet te zeggen, vertrekken is beter voor mijn ontwikkeling.
Blijkbaar wilt hij eerder bij PSV dan bij Ajax spelen, als hij de kans maar krijgt.

Maarja ik denk dat als hij weinig minuten krijgt tot de winsterstop, hij vertrekt


Ik denk dat hij in de winterstop al vertrekt. Aissati is ook een speler die elke week moet spelen. Met zijn talent en al enige ervaring moet hij gewoon spelen. Maar het is moeilijk nu bij PSV om daar aan spelen toe te komen. Hij moet weg, en Ajax is een goede optie. Daar geven ze talenten wel een kans maar worden ze bij slechte indruk ook verschrikkelijk vernederd. Aan hem de keuze.

02-12-2007, 00:56

Citaat door Bepper86:
Klassespeler hoor baz, mooie steekpasses.

En Aissati neem wat extra mediatrainingen maar je verdient een betere club als Ajax!

Voor de rest kwam je goed uit de woorden.



wie hou je voor de gek

02-12-2007, 01:10

Citaat door Bepper86:
Klassespeler hoor baz, mooie steekpasses.

En Aissati neem wat extra mediatrainingen maar je verdient een betere club als Ajax!

Voor de rest kwam je goed uit de woorden.


wat een voetballer.. petje af

die invalbeurt tegen exelsior deed hij het ook heel goed.
dinsdag tegen cska was hij samen met rankovic de beste man op het veld.

en nu liet hij zien waarom hij gaat slagen bij een internationale topclub

02-12-2007, 02:01

Citaat door amstermoro:
wie hou je voor de gek


dat komt omdat je niet kijkt ayagyoer en gewoon de kudde hier achterna loopt, afellay is een topspeler is wel blessuregevoelig maar als hij speelt he, dan speelt ie dodelijk, draait simpel weg en geeft dodelijke passes

02-12-2007, 02:04
Zoals al eerder gezegd: bazz.

Een paar keer prachtige steekpasses op Bakkal, die dan jammer genoeg niet kan afronden maar toch.

Ook gooide hij er af en toe wat straatvoetbalbewegingen in; zo met de bal op 1 plaats bespelen. Leggur hoor ;D

Klasse straalde ervanaf.

02-12-2007, 02:25

Citaat door Prodigy:
Zoals al eerder gezegd: bazz.

Een paar keer prachtige steekpasses op Bakkal, die dan jammer genoeg niet kan afronden maar toch.

Ook gooide hij er af en toe wat straatvoetbalbewegingen in; zo met de bal op 1 plaats bespelen. Leggur hoor ;D

Klasse straalde ervanaf.


het lijkt net alsof afellay na zn blessure met meer vertrouwen speelt.
tegen exelsior als invaller, cska en nu weer tegen de graafschap liet hij echt gevaarlijke dingen zien asahbi.

wat een klasse

02-12-2007, 14:04



Citaat door fietsendief:
wat een voetballer.. petje af

die invalbeurt tegen exelsior deed hij het ook heel goed.
dinsdag tegen cska was hij samen met rankovic de beste man op het veld.

en nu liet hij zien waarom hij gaat slagen bij een internationale topclub


Hij is echt goed wollah. Hij is echt sterker geworden. Beste is als hij einde van dit seizoen naar Valencia gaat. Koeman heeft interesse in hem.

02-12-2007, 14:05

Citaat door Prodigy:
Zoals al eerder gezegd: bazz.

Een paar keer prachtige steekpasses op Bakkal, die dan jammer genoeg niet kan afronden maar toch.

Ook gooide hij er af en toe wat straatvoetbalbewegingen in; zo met de bal op 1 plaats bespelen. Leggur hoor ;D

Klasse straalde ervanaf.


Haha die achter standbeen en dan terughalen, deed hij 2x haha.

Hij is echt goed Tbark'Allah, en laat de haters hem maar haten.

02-12-2007, 14:27

Citaat door fietsendief:
het lijkt net alsof afellay na zn blessure met meer vertrouwen speelt.
tegen exelsior als invaller, cska en nu weer tegen de graafschap liet hij echt gevaarlijke dingen zien asahbi.

wat een klasse

Jaa, viel me ook op. Hijs fysiek ook wat vooruitgegaan; ziet er "voller" uit om het zomaar te zeggen. Dus vandaar misschien het zelfvertrouwen.

Enja, tegen de Graafschap, zoals je zegt, zelfvertrouwen. Hoe hij op een gegeven moment 5 man wegspeelt; jammer van de afronding maar toch


Citaat door Bepper86:
Haha die achter standbeen en dan terughalen, deed hij 2x haha.

Hij is echt goed Tbark'Allah, en laat de haters hem maar haten.

Haha, idd. Laat de haters maar haten. De voetballiefhebbers cq kenners weten hoe het zit met die boy.

Pagina's : [1] 2