Bekijk volle/desktop versie : ijshoorntjes vorm...



01-12-2007, 20:43
Salaam aleikom,

ik wil volgende week die ijshoorntjes maken,die zoete,die ik hier vaak bij de receptentopics zie,maar waar kan je die ijzeren hoorntjes vorm kopen??

en het zijn er toch wel een paar toch??want ik had in een recept gelezen dat die vormpjes ook in de oven moeten..

alvast bedankt

wa aleikom salaam

oum abdullah

01-12-2007, 20:56


oh wat jammer nou

ik heb al zo lang zin om ze te maken en te ETEN!!dus nu kan het niet....

toch bedankt zuster voor je antwoord.....

02-12-2007, 01:11
Hoi,
Ik heb die rvs-hoorntjes in de kookwinkel zien liggen. De keukenspeciaalzaken hebben die hoorntjes ook.

02-12-2007, 09:17
Klopt beverwijk en rue d braband hebben ze die ook.Koop er wel ineens veel dat werkt sneller.Ik heb er bijna 60 liggen en das veel fijner als dat j er 10 hebt en steeds moet w8ten tot ze klaar zijn succes

02-12-2007, 10:32


ze zijn hier ook wel te koop (in beverwijk en soms ook in marokkaanse winkels), maar ik vind ze hier wel vrij duur. Ik heb ze in marokko gehaald (50 stuks), dan kan je meteen een hele bakplaat vullen en ben je niet te lang bezig

02-12-2007, 10:33

Citaat door oumabdullah:
Salaam aleikom,

ik wil volgende week die ijshoorntjes maken,die zoete,die ik hier vaak bij de receptentopics zie,maar waar kan je die ijzeren hoorntjes vorm kopen??

en het zijn er toch wel een paar toch??want ik had in een recept gelezen dat die vormpjes ook in de oven moeten..

alvast bedankt

wa aleikom salaam

oum abdullah






Salaam,ik heb dat in brussel gekocht,50cent voor eentje.

02-12-2007, 11:56

Citaat door rabiaa:
Salaam,ik heb dat in brussel gekocht,50cent voor eentje.


dat vind ik toch een beetje duur als je vergelijkt met wat je kwijt bent in marokko. voor die prijs heb je er al 10!
op zich als je er een paar nodig hebt, maakt het niet uit, maar als je er veel wilt, om zo tijd te besparen, ben je echt duur uit.

02-12-2007, 21:29

Citaat door oumabdullah:
Salaam aleikom,

ik wil volgende week die ijshoorntjes maken,die zoete,die ik hier vaak bij de receptentopics zie,maar waar kan je die ijzeren hoorntjes vorm kopen??

en het zijn er toch wel een paar toch??want ik had in een recept gelezen dat die vormpjes ook in de oven moeten..

alvast bedankt

wa aleikom salaam

oum abdullah

hoi wie kan aan die recept helpen.