Bekijk volle/desktop versie : Burkaverbod; Juist Of Niet!!!!!??????



Pagina's : [1] 2 3

01-12-2007, 15:51
BURKAVERBOD[/SIZE]

[SIZE="2"]heyyy

ik ben bezig met een onderzoek over burkaverbod. Geert Wilders is natuurlijk de persoon die dit wil. Dus ik wilde ff weten:
burkaverbod juist of niet???!!!!!


alvast bedankt

01-12-2007, 15:56



Citaat door gekkie_jr:
BURKAVERBOD[/SIZE]

[SIZE="2"]heyyy

ik ben bezig met een onderzoek over burkaverbod. Geert Wilders is natuurlijk de persoon die dit wil. Dus ik wilde ff weten:
burkaverbod juist of niet???!!!!!


alvast bedankt


In het openbaar zeg ik verbieden dat ding.

01-12-2007, 15:57
In het openbaar zeg ik verbieden dat ding.

01-12-2007, 15:59

Citaat door gekkie_jr:


[SIZE=2ex" -->heyyy [/SIZE]

[SIZE=2]ik ben bezig met een onderzoek over burkaverbod. Geert Wilders is natuurlijk de persoon die dit wil. Dus ik wilde ff weten:[/SIZE]
[SIZE=2]burkaverbod juist of niet???!!!!! [/SIZE]


[SIZE=2]alvast bedankt

Juist natuurlijk..dit hoort hier niet thuis, net zomin als topless zonnebaden in een moslimland.

01-12-2007, 16:00


taliban spelen in de slaapkamer... moet kunnen... voor de rest wil ik het niet weten of zien

01-12-2007, 16:05

Citaat door Emeth:
taliban spelen in de slaapkamer... moet kunnen... voor de rest wil ik het niet weten of zien

Juist, ik zag net de laatse aflevering van 'de weg naar Mekka'.
Op 't laatst zag je een gezin waar de vrouw volledig verpakt in het zwart op de sofa zat, zelfs de handen in zwarte handschoenen verpakt, en waar de twee aanwezige haantjes voortdurend wisten te zeggen hoe gelukkig ze welk waren...niet één maal..maar meerdere malen.
Alsof ze zichzelf ervan moesten overtuigen omdat het zo ongeloofwaardig overkwam.
Je moet wel geschift zijn om van kop tot teen jezelf weg te steken.
Zo iemand zou niet eens een woord tot me moeten richten, het getuigt van onbeleefdheid in de hoogste graad.
Maw, ik spreek niet met zwarte doeken!

01-12-2007, 16:08
Een burka verplichting voor moslima's lijkt mij een beter idee....

01-12-2007, 16:10

Citaat door boris:
Een burka verplichting voor moslima's lijkt mij een beter idee....

Neen hoor, voor moslims, laat die kerels maar eens ervaren wat het is om in een burqa te lopen.

01-12-2007, 16:23

Citaat door rijmaran:
Neen hoor, voor moslims, laat die kerels maar eens ervaren wat het is om in een burqa te lopen.


Nee, die moslima's dragen altijd zoveel make up...staat een beetje...nou huh je weet wel....burka eroverheen maar is beter....

01-12-2007, 16:34

Citaat door boris:
Nee, die moslima's dragen altijd zoveel make up...staat een beetje...nou huh je weet wel....burka eroverheen maar is beter....

En.....als we ze nu eens in een hok wegsteken en ze het hoogstnodige aan voeding en vocht geven zodat ze een goedkoop wellustobject zijn..wat dacht je daar van.
Je moet ze nooit kleren kopen, want die hebben ze dus al...je beperkt de kosten voor levensonderhoud, en je hebt nog steeds iets om je lusten op bot te vieren.
Wat denk je daarvan?

01-12-2007, 17:12

Citaat door rijmaran:
Juist natuurlijk..dit hoort hier niet thuis, net zomin als topless zonnebaden in een moslimland.



dan moet je wel de wet aanpassen

01-12-2007, 17:19

Citaat door 50dorro:
dan moet je wel de wet aanpassen


Het is eigenlijk meer een kwestie van een overal aanwezige APV tot wet bombarderen. Da's uiteindelijk lood om oud ijzer, omdat je in elke gemeente al een verbod hebt op het zich onherkenbaar vermomd op de openbare weg bevinden.

Maar goed, ik vind inderdaad ook dat een boerka verboden dient te zijn op de openbare weg en in publieke ruimtes.

01-12-2007, 17:21



Citaat door Emeth:
taliban spelen in de slaapkamer... moet kunnen... voor de rest wil ik het niet weten of zien



01-12-2007, 17:21

Citaat door Raven:
Het is eigenlijk meer een kwestie van een overal aanwezige APV tot wet bombarderen. Da's uiteindelijk lood om oud ijzer, omdat je in elke gemeente al een verbod hebt op het zich onherkenbaar vermomd op de openbare weg bevinden.

Maar goed, ik vind inderdaad ook dat een boerka verboden dient te zijn op de openbare weg en in publieke ruimtes.



onherkenbaar vermomd op de openbare weg in de zin van ; met bivakmutsen lopen door de grote winkelstraten..

ja dan wel...


maar vermomd zijn omdat je geloof dat van je vergt !
en dat uiteindelijk niet toestaan is wetsverkrachting.. en racisme...

01-12-2007, 17:24

Citaat door 50dorro:
onherkenbaar vermomd op de openbare weg in de zin van ; met bivakmutsen lopen door de grote winkelstraten..

ja dan wel...


maar een vermomd zijn omdat je geloof dat van je vergt !
en dat uiteindelijk niet toestaan is wetsverkrachting.. en racisme...
Vooralsnog lijkt het er me niet op dat die boerka nou zo zeer als religieus voorschrift gezien wordt, er bestaat allerminst consensus over. Ik had eerder het idee met een soort van Afghaanse klederdracht van doen te hebben.

Als ze proberen de hoofddoek te verbieden in het openbaar ga ik mee de barricaden op, maar die boerka mag wat mij betreft vandaag nog verboden worden.

Pagina's : [1] 2 3