Bekijk volle/desktop versie : Denk hier maar eens overna AK1..



01-12-2007, 13:54
Hier de mannelijke versie..

Zo denk ik:






Een man is het meest waardevolle voor de vrouw


Althans, als je je droomman/liefde van je leven trouwt, wat volgens mij heel weinig mensen voor elkaar krijgen, het een goede man is en volgens de regels van Allah leeft, dan heb je het meest waardevolle bezit. Ook omgekeerd geldt dat voor de man, de vrouw is het meest waardevolle bezit voor de man.


Voor een dergelijke man zou ik zeker hard willen werken en hem aan mijn zijde willen hebben. Ik sta vroeg op en ga het ontbijt en lunch voor hem klaar maken terwijl hij opzoek gaat naar het levensonderhoud voor ons. Ik zorg ervoor dat wanneer hij moe terug is van werk dat hij zorgeloos de deur binnenstapt en alles voor hem klaar staat. Ik geef hem alle aandacht, alle liefde, ik steun hem overal bij en help hem om zijn dromen te laten uitkomen. Ik creeer een veilige wereld voor hem thuis, ons wereldje waar hij al zn zorgen, verdriet en alles vergeet en loslaat. Waar hij zich op zn gemak voelt, zoo goed voelt en super gelukkig is.


Maar dit is allemaal fake, dit had vroeger gekund maar nu niet meer. Mannen gaan openlijk met vrouwen om, kennen het woord respect niet meer, pakken wat ze pakken kunnen om uiteindelijk samen in bed terecht te komen. In de hoop dat er geen kind verwekt is lopen ze weer weg alsof ze goud waard zijn..Daarom vind ik de huidige generatie marokkaanse mannen 200x niks en dat is ook de reden dat de huidige marokkaanse meid generatie het vertrouwen en geloof in de man heeft verloren. Het boeit ons totaal niet en we weten toch dat we een man trouwen waarvan de kans groot is dat hij met een vriendin, ex klasgenote, buurmeisje etc van 1 ons ooit het bed heeft gedeeld..

Mijn vraag is dan, wie is nog wel bereid om voor de huidige generatie marokkaanse mannen te gaan en keihard te werken voor hen?


Houd het verder netjes

01-12-2007, 14:00


Meid zo denken zij ook over ons, ze zulllen je nooit geloven als je zegt dat je nooit iets met een jongen hebt gedaan enz.....

Er zijn nog wel jongens die Respect hebben voor een meisje ken er genoeg

Maarjaaaa het leven is naar de klote

01-12-2007, 14:05
Ik heb deze topic geopend naar aanleiding van de topic van AK1, vandaar dat ik hier generaliseer.. Dit is niet mn manier van schrijven..

01-12-2007, 14:07
Ow op die manier