Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Meiden..Hoe kan je je waterproof mascara het makkelijkst weg halen??!



Pagina's : [1] 2

01-12-2007, 00:48
Ik doe vaak waterproof mascara op maar krijg het moeilijk uit, SOms doe ik het met doekjes en creme en soms gwn met me handen.
maar k verlies er veel haartjes door

weten jullie misschien hoe je het makkelijkst en het beste het kan weghalen??

xx

01-12-2007, 01:20


Oogmake-upremover met olie.

Maar daarom haat ik net waterproof mascara.

01-12-2007, 13:15

Citaat door Marocca:
Oogmake-upremover met olie.

Maar daarom haat ik net waterproof mascara.



Ja klopt , ik haat het ook maar ik vind waterproof toch wel een mooiere resultaat hebben.
Weet je misschien waarik die oogmake-up remover kan halen en wat voor olie??

xx

01-12-2007, 13:25
ik dep een beetje olijf olie op een watje gaat er makelijk van af

01-12-2007, 15:30


Vaseline is echt een wondermiddel!

03-12-2007, 19:42

Citaat door Bloemm:
Vaseline is echt een wondermiddel!



Hoe bedoel je ?
voor de waterproof Mascara of gewoon voor je wimpers?

03-12-2007, 19:42

Citaat door hafidaforlife:
waterproof is wel slecht t neemt al je wimpers mee



ja dat s wel zo.. Ik had echt volle wimpers maar nu door die mascara wat minder.

03-12-2007, 19:43

Citaat door kaniza:
ik dep een beetje olijf olie op een watje gaat er makelijk van af



Neemt het dan je wimpers mee of gaat het er gwn gemakkelijk vn af?

03-12-2007, 20:04
gewoon met warm water heel warm ma waterproof is slecht zoals je al zei je verliest er wimpers door dus zou k beter overstappen naar normale mascara makkelijker weg te halen

06-12-2007, 16:55

Citaat door kaniza:
ik dep een beetje olijf olie op een watje gaat er makelijk van af

Van olie kunnen je traanbuisjes verstopt raken en dan krijg je een ontstoken oog.

06-12-2007, 16:59

Citaat door Chaima_17:
Ik doe vaak waterproof mascara op maar krijg het moeilijk uit, SOms doe ik het met doekjes en creme en soms gwn met me handen.
maar k verlies er veel haartjes door

weten jullie misschien hoe je het makkelijkst en het beste het kan weghalen??

xx

Lieve schat je heb toch gewoon eye remover voor waterproof mascara, gewoon dat proberen!!


06-12-2007, 17:19
Ik wilde lange wimpers en hoorde dus dat je vasaline moest gebruiken,en daarop doe ik af en toe nu Mascara.en wanneer ik het weghaal is het heel erg makkelijk kan gewoon zonder een watje gedaan worden of water,met je vingers gaat het heel snel.

06-12-2007, 17:25



Citaat door Donkergroen:
Ik wilde lange wimpers en hoorde dus dat je vasaline moest gebruiken,en daarop doe ik af en toe nu Mascara.en wanneer ik het weghaal is het heel erg makkelijk kan gewoon zonder een watje gedaan worden of water,met je vingers gaat het heel snel.

met je vinger kan je ze eruit trekken of afbreken doe het liever met een watje en nivea ofzo

06-12-2007, 17:31
Met watje doe je previes hetzelfde.

06-12-2007, 18:23

Citaat door Donkergroen:
Met watje doe je previes hetzelfde.

niet als je iets om te reinigen op het watje smeert bijvoorbeeld reiningsmelk of gewoon nivea blik.

Pagina's : [1] 2