Bekijk volle/desktop versie : Studie Help me...ik kan geen stageplek vinden



30-11-2007, 20:35
Asslaam oualaikom mensen,

Ik doe Sociaal Juridisch Medewerker en dit jaar moet ik stage lopen..Ik moet in februari al beginnen, maar ik heb nog steeds geen stagplek gevonden...Ik heb ECHT MINIMAAL 15 SOLLICITATIEBRIEVEN GESTUURD naar verschillende organistaties. Ik heb van twee organisaties wat teruggekregen (een afwijzing dus)...ik loop als een gek die organisaties te bellen, maar er word steeds tegen mij gezegd dat ik zo snel mogelijk een antwoord krijg., DUS NIET.
Aan mijn brieven zal het zeker niet liggen, want die zijn 100000 keer gecontroleerd voor ik ze heb gestuurd...Kortom, MENSEN IK WORD GEK.

Dus mensen...willen jullie mij misschien hierbij helpen, als het maar in Den Haag zelf is of in de regio daarvan.

Alvast Bedankt

Wa3alaikom assalaam wr wb.

30-11-2007, 20:38


Misschien kan je alvast neerzetten welke instellingen je hebt benaderd, dan kunnen anderen je verder helpen met info enzo.
Succes

30-11-2007, 20:44

Citaat door kalimaat:
Misschien kan je alvast neerzetten welke instellingen je hebt benaderd, dan kunnen anderen je verder helpen met info enzo.
Succes


Dit zijn het
Misiterie van justitie.
Arrondissementsparket
SVB
stichting CIPO
pensioen en uitkeringsraad
raad voor rechtsbijstand
Delta LLoyd- Zorgkantoor
Sociale dienst
UWV
Belastingdienst
het Haagrecht advocaten
CWI
...

Ik ben moe

30-11-2007, 20:49
Heb je het bij woningbedrijven geprobeerd? En bij de gemeente/stadsdeelkantoren?

30-11-2007, 20:56



Citaat door kalimaat:
Heb je het bij woningbedrijven geprobeerd? En bij de gemeente/stadsdeelkantoren?



woningbedrijven hebben geen stagaires nodig (za3ma), ik heb namelijk gebeld. Bij de stadsdeelkantoren zijn heel veel mensen afgewezen van mijn school/klas met de reden dat ze aan het reorganisren zijn

30-11-2007, 21:18
alsjeblieft misschien kan je hier wat vinden...

http://www.werkenbijdeoverheid.nl/

grtz T

30-11-2007, 21:23

Citaat door selinaaatje:
alsjeblieft misschien kan je hier wat vinden...

http://www.werkenbijdeoverheid.nl/

grtz T


thnx skat..ik ga maar daar proberen

30-11-2007, 21:32

Citaat door roodkapje19:
woningbedrijven hebben geen stagaires nodig (za3ma), ik heb namelijk gebeld. Bij de stadsdeelkantoren zijn heel veel mensen afgewezen van mijn school/klas met de reden dat ze aan het reorganisren zijn

Lastig, anders probeer je bij gemeenten net buiten de stad waar je woont. Veel succes

30-11-2007, 21:35

Citaat door roodkapje19:
thnx skat..ik ga maar daar proberen




je moet het sekers doen schat... me zus had het er net over, dat ze daar stagiars zoeken....
en me andere zus heeft gewerkt bij de overheid.... ze had het heel erg naar haar zin.... ...

veel succes..

grtz...

30-11-2007, 22:18

Citaat door kalimaat:
Lastig, anders probeer je bij gemeenten net buiten de stad waar je woont. Veel succes


thnx...dat Ga ik Insha'allah doen, ik heb nu al geen zin in

30-11-2007, 22:27
schrijf je in bij nationalevacaturebank.nl

of monsterboard.nl


30-11-2007, 22:34
hier kan ik echt om irriteren en als je uiteidelijk gebruik gaat maken van een uitkering omdat je geen werk hebt beginnen die hollanders te klagen over hoge werkloosheid onder marokkanen

03-12-2007, 13:37


eyyy damess.... ik ben ook opsoek naar een stageplek ik doe de opleiding sdv maar kan letterlijk nergens een stage vinde.........ben hopeloos gewoon moet allang met stage beginnen alleen het is so moelijk.....ik kom uit utrecht dus wie kan me helpen?????????

03-12-2007, 14:15
het zal toch echt aan je sollicitatiebrief liggen

geef me je email adres en ik stuur je verschillende sollicitatiebrieven voor sjd

ik heb ze ook gestuurd.. en werd aangenomen