Bekijk volle/desktop versie : Wie gebruikt Lovette pil?



Pagina's : [1] 2

30-11-2007, 19:35
Dag Dames,

Ik gebruik ongeveer 6 maanden de lovette pil. Het werkt prima, alleen is mijn menstruatie heel weinig. Duurt meestal 1 a 2 dagen met heel weinig bloed (ontrekking) en de kleur is niet helder bloed maar dat bruine achtige slijmvlies. Heeft iemand hier ook ervaring mee. Is dit normaal?

Graag jullie reactie!

30-11-2007, 19:52


ik had het de laatste maanden ook voordat ik zwanger werd maar dan met mygron 30.kreeg soms alleen een druppie meer niet.

30-11-2007, 19:58

Citaat door nassima 81:
ik had het de laatste maanden ook voordat ik zwanger werd maar dan met mygron 30.kreeg soms alleen een druppie meer niet.



Ben je toen zwanger geworden of was je toen zwanger? Ik wil voorlopig niet zwanger worden vandaar dat ik me zorgen maak om de bloeding. Tis niet zoals voorheen, dat ik 4 dagen ongesteld was.

30-11-2007, 20:00
nee was toen niet zwanger en ook niet bezigom zwanger te worden.was echt 6 maanden zo.toen ik stopte met de pil was ik wel direct zwanger.

30-11-2007, 20:03


Oh oki, wil namelijk niet zwanger zijn. Dus ik hoef me geen zorgen te maken. Alleen gaat het maar niet in me hoofd dat het normaal is. Toen ik vroeger zoveel bloedverlies had, klaagde ik altijd dat ik een tsunami golf had en nu klaag ik dat ik te weinig bloed heb. Soms begrijp ik mezelf niet...

30-11-2007, 20:04

Citaat door Meznouna:
Oh oki, wil namelijk niet zwanger zijn. Dus ik hoef me geen zorgen te maken. Alleen gaat het maar niet in me hoofd dat het normaal is. Toen ik vroeger zoveel bloedverlies had, klaagde ik altijd dat ik een tsunami golf had en nu klaag ik dat ik te weinig bloed heb. Soms begrijp ik mezelf niet...

ja dat had ik ook .maar de huisarts zei dat het gewoon door de pil komt.sommige krijgen niks.

03-12-2007, 02:29
ik heb deze 3 maanden gebruikt...helse maanden!!! ik was niet te genieten...ben er ook mee egstopt daarna.

03-12-2007, 07:20
ik gebruik em nu al bijna 2jr en ik had het in het begin ook het zelfde probleem de menstruatie duurde bij mij ook maar 2 a3 dg maar de laatste mnden heb ik gewoon normaal bloedverlies van 4 a 5 dg en het is helder
maar volgens mij verschilt het per lichaam....

03-12-2007, 12:13
Bedankt voor jullie reacties. Vind het nog steeds vaag dat het niet normaal is. Wacht wel met spanning de volgende menstruatie af.

03-12-2007, 12:17
ik heb ook lovette gebruikt.. alleen ben toen wel zwanger geraakt.. wil niet gelijk zeggen dat het aan lovette ligt misschien was het met een andere pil ook wel zo gegaan.. allah ou a3hlem

03-12-2007, 12:20

Citaat door Meznouna:
Dag Dames,

Ik gebruik ongeveer 6 maanden de lovette pil. Het werkt prima, alleen is mijn menstruatie heel weinig. Duurt meestal 1 a 2 dagen met heel weinig bloed (ontrekking) en de kleur is niet helder bloed maar dat bruine achtige slijmvlies. Heeft iemand hier ook ervaring mee. Is dit normaal?

Graag jullie reactie!

ik gebruik ook lovette en heb nergens last van hoor. ik slik hem nu al een jaar en 8 maanden ofzo en heb alleen de afgelopen paar maanden last gehad van enorme misselijkheid vooraf de menstruatie,maar me menstruatie zelf is heel normaal..

03-12-2007, 12:22

Citaat door Jetti007:
ik gebruik ook lovette en heb nergens last van hoor. ik slik hem nu al een jaar en 8 maanden ofzo en heb alleen de afgelopen paar maanden last gehad van enorme misselijkheid vooraf de menstruatie,maar me menstruatie zelf is heel normaal..


zo ging het bij mij ook.. slikte het ook al een hele tijd en toen werd ik ook misselijk.. en bleek zwanger te zijn

03-12-2007, 16:22



Citaat door Dordrecht:
zo ging het bij mij ook.. slikte het ook al een hele tijd en toen werd ik ook misselijk.. en bleek zwanger te zijn

ja maar heb dit al ruim 3 maanden dat ik vooraf de menstruatie misselijk ben..dan zou ik nu toch wel moeten merken dat ik daadwerkelijk zwanger zou zijn toch? en naar mij weten ben ik dat absoluut niet
weet niet precies hoe dat bij jou was?

03-12-2007, 22:20

Citaat door saweety:
hey meid,

Ik wil niet zeggen dat deze pil slecht is, maar ik ben ook zwanger geworden, toen ik deze pil gebruikte. Het is een erg lichte pil. Ik kreeg deze voorgeschreven van de huisarts, omdat ik vaak erg moe was en deze pil voor de rest geen belemmering zou zijn. Ik ben hierna wel gelijk overgestapt op een andere pil. Het verschilt natuurlijk wel per lichaam welke pil goed bij je werkt en welke niet


oh echt nou bij mij is ook zo gegaan joh.. dus het kan heel goed aan de pil liggen

04-12-2007, 11:33
maar zijn jullie (dordrecht en sweetyu) niet de pil een keer vergeten of onregelmatig geslikt of in combinatie met antibiotica?? ik slik de pil dus ruim anderhalf jaar en ben niet zwanger...althans nog niet

Pagina's : [1] 2