Bekijk volle/desktop versie : Ik probeer een logo voor mijn site te maken

Pagina's : [1] 2

30-11-2007, 15:34
Maar ik heb 2 vragen:

Hoe maak ik een marokkaanse ster met photoshop?

Hoe maak je een wereldbol die draait of waar vind je die??

Ik wil nl. een marokkaanse ster met daarachter een draaiend wereldbol en nog een paar effecten daarbij.

Alvast bedankt

30-11-2007, 19:35

welke site

30-11-2007, 21:59
Ik zou maar beter als logo geen GIF plaatje en of Java gebruiken..

30-11-2007, 22:50

Citaat door Mesterelist:
Ik zou maar beter als logo geen GIF plaatje en of Java gebruiken..

K wil marokkaanse ster met daarachter ronddraaiende wereldbol doen, dus het zal Flash worden denk ik

30-11-2007, 22:50

Citaat door henry14:
welke site

Komt binnenkort

30-11-2007, 22:53

Citaat door Mister_Zakelijk:
K wil marokkaanse ster met daarachter ronddraaiende wereldbol doen, dus het zal Flash worden denk ik

Bedoelde flash inplaats van Java

Maar zal ik niet doen, het gaat alleen ten koste van het laden van je site..!

30-11-2007, 22:54

Citaat door Mesterelist:

Bedoelde flash inplaats van Java

Maar zal ik niet doen, het gaat alleen ten koste van het laden van je site..!

zolang je maar goede server hebt is het goed...

30-11-2007, 23:06

zolang je maar goede server hebt is het goed...

Dat klopt, maar ga me niet zeggen dat je als beginner meteen een dure webhost/serverhost neemt!

30-11-2007, 23:09

Citaat door Mesterelist:

Dat klopt, maar ga me niet zeggen dat je als beginner meteen een dure webhost/serverhost neemt!

http://www.topservers.nl 18 uur voor heel jaar was et toen k vorig keer keek

30-11-2007, 23:13

http://www.topservers.nl 18 uur voor heel jaar was et toen k vorig keer keek

Netjes,

maar waar ga je vanuit als het gaat om je site. Hoeveel bezoekers per dag tegelijk?

30-11-2007, 23:16

Citaat door Mesterelist:

Netjes,

maar waar ga je vanuit als het gaat om je site. Hoeveel bezoekers per dag tegelijk?

Doel is elke marokkaan die pc aandoet en op internet komt als eerste mijn site bezoekt en ook niet marokkanen bezoekn site regelmatig

Dat is het streven maar wie groot wil worde moet klein beginne zeggen ze toch

Maar precies weet k et niet, ik begin gewoon en dan zie ik wel waar ik beland

30-11-2007, 23:23

Doel is elke marokkaan die pc aandoet en op internet komt als eerste mijn site bezoekt en ook niet marokkanen bezoekn site regelmatig

Dat is het streven maar wie groot wil worde moet klein beginne zeggen ze toch

Maar precies weet k et niet, ik begin gewoon en dan zie ik wel waar ik beland

Inshallah, komt goed...

Maar doel je op een php forum?

30-11-2007, 23:30

Citaat door Mesterelist:

Inshallah, komt goed...

Maar doel je op een php forum?

forum?? nee man ben je gek... concurrentie van m.nl is moordend... soveel hebben het geprobeerd maar niemand komt ook maar in de buurt van m.nl.. ook door domein zelf, daar hebben ze volgens mij grootste voordeel aan.

01-12-2007, 12:15

forum?? nee man ben je gek... concurrentie van m.nl is moordend... soveel hebben het geprobeerd maar niemand komt ook maar in de buurt van m.nl.. ook door domein zelf, daar hebben ze volgens mij grootste voordeel aan.

Geloof me, het is te overtreffen. Maar men die het allemaal hebben geprobeerd, die hebben het niet goed aangepakt. De lay-out van een site is het meest belangrijke. Want de 1e indruk van een bezoeker bepaald of hij of zij blijft. En wat ik tot nu toe heb gezien van andere forums, is teveel kleur waardoor het onoverzichtelijk is...

En de domein naam heeft natuurlijk een voordeel als het gaat om m.nl. Maar dat mag niet betekenen dat het onovertreffelijk is!

01-12-2007, 13:57

Citaat door Mesterelist:

Geloof me, het is te overtreffen. Maar men die het allemaal hebben geprobeerd, die hebben het niet goed aangepakt. De lay-out van een site is het meest belangrijke. Want de 1e indruk van een bezoeker bepaald of hij of zij blijft. En wat ik tot nu toe heb gezien van andere forums, is teveel kleur waardoor het onoverzichtelijk is...

En de domein naam heeft natuurlijk een voordeel als het gaat om m.nl. Maar dat mag niet betekenen dat het onovertreffelijk is!

Lay-out is doorslaggevend jah... m.nl heeft een soort zakelijke maar ook mooie lay-out... op andere fora zie je teveel blingbling en soms geven se een beetje teveel een marokkaans tintje deraan waardoor het amateuristisch wordt. Maar wat ik ook bedoelde te zeggen is dat m.nl al 7 jaar ofzo bezig is en die achterstand haal je echt niet makkelijk in.

vergelijk alleen m.nl met maroc.nl ofso.. m.nl heeft op zn minst 2000 bezoekers gemiddeld... maroc.nl haalt met moeite de 500 en dat is de #2 marokkaanse forum. Kijk alleen naar het verschil

P.S: Ben je webmaster?

Pagina's : [1] 2