Bekijk volle/desktop versie : Wie is vader van groepsseksbaby?



Pagina's : [1] 2 3 4

30-11-2007, 15:25
Acht mannen, die meededen aan een partijtje groepsseks met één vrouw, moeten zich binnenkort melden voor een vaderschapstest. Dat meldt de Duitse krant Bild. Moeder Mandy wil nu wel eens weten wie de echte vader is. De inmiddels 16 maanden oude Joy werd geboren na een wilde groepsseksavond waar de toen 20-jarige Mandy aan meedeed. De moeder was danseres in een club waar volgens haar Joy verwekt werd.

15 betalenden
De moeder zou op het dolle feest overigens met 15 (betalende) mannen onbeschermde seks gehad hebben. Maar alleen de acht die ze heeft kunnen achterhalen, hebben een brief gekregen van de kinderbescherming dat ze zich moeten melden voor een vaderschapstest.

Papa!
Mandy vertelt Bild dat ze graag wil dat Joy tegen één van de mannen ooit 'papa' zal kunnen zeggen. Of ze erbij zal vertellen hoe Joy is verwekt, wordt niet vermeld. De inmiddels 21-jarige Duitse is overigens opnieuw zwanger. De vader is deze keer wel bekend: haar vriend. Wellicht wil hij met deze vaderschapstest wat meer armslag krijgen in het huishoudbudget... (eb)

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_673908.html?wt.bron=dossierArt1

ZOONLIEF, WL JE WETEN HOE JE GEBOREN WERD

JE HEBT 1 PAPA EN 14 OOMS

30-11-2007, 15:30


Het kind heet Joy. Ik kan me er wat bij voorstellen . . . .

30-11-2007, 15:32

Citaat door LaPoekel:
Het kind heet Joy. Ik kan me er wat bij voorstellen . . . .



30-11-2007, 16:02

Citaat door Ju7a:
Echt een onderwerp voor jou ook he...


Tja...

30-11-2007, 16:25


Je kan kind kind beter vertellen dat hij in Irak voor vlag en vaderland gestorven is, dan dat hij tegen een klein bedrag zijn moeder heeft volgesnoten in een kamer met onbekenden.
Ga je schamen MEGA-ULTRA-HOERRRRRRRR.

Leuk ook, dat je dan in de media ff komt vertellen dat je met kind geschopt bent, niet weet wie de vader is omdat je je door vijftien man hebt laten palen.

EN DAN OOK NOG EENS HET RESULTAAT jOY NOEMEN

Leuk als die baby een paar jaar ouder is en eens wat gaat zitten Googlen. Dat wil je volgens mij niet weten, dat je het resultaat bent van een gangbang.

Laat me raden....Na een vaderschapstest wil ze zeker ook weten van wie ze de 5 verschillende soa's allemaal van opgelopen heb!

Vies wijf!

MIJN MOEDER IS EEN HOERR
MIJN VADER IS EEN HOERENLOPER

Mooie woorden van het kind als hij op school het beroep van zijn ouders moet uitleggen...

30-11-2007, 16:30
Je kon het weer niet laten he...

30-11-2007, 16:31

Citaat door melkisgoed:
Acht mannen, die meededen aan een partijtje groepsseks met één vrouw, moeten zich binnenkort melden voor een vaderschapstest. Dat meldt de Duitse krant Bild. Moeder Mandy wil nu wel eens weten wie de echte vader is. De inmiddels 16 maanden oude Joy werd geboren na een wilde groepsseksavond waar de toen 20-jarige Mandy aan meedeed. De moeder was danseres in een club waar volgens haar Joy verwekt werd.

15 betalenden
De moeder zou op het dolle feest overigens met 15 (betalende) mannen onbeschermde seks gehad hebben. Maar alleen de acht die ze heeft kunnen achterhalen, hebben een brief gekregen van de kinderbescherming dat ze zich moeten melden voor een vaderschapstest.

Papa!
Mandy vertelt Bild dat ze graag wil dat Joy tegen één van de mannen ooit 'papa' zal kunnen zeggen. Of ze erbij zal vertellen hoe Joy is verwekt, wordt niet vermeld. De inmiddels 21-jarige Duitse is overigens opnieuw zwanger. De vader is deze keer wel bekend: haar vriend. Wellicht wil hij met deze vaderschapstest wat meer armslag krijgen in het huishoudbudget... (eb)

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_673908.html?wt.bron=dossierArt1

ZOONLIEF, WL JE WETEN HOE JE GEBOREN WERD

JE HEBT 1 PAPA EN 14 OOMS


Zal je moeder wezen. Wat een dom wicht. Ook allemaal onbeschermd.

30-11-2007, 16:33

Citaat door melkisgoed:


MIJN MOEDER IS EEN HOERR
MIJN VADER IS EEN HOERENLOPER



Het was toch spontaan?

30-11-2007, 16:34

Citaat door melkisgoed:

Leuk als die baby een paar jaar ouder is en eens wat gaat zitten Googlen. Dat wil je volgens mij niet weten, dat je het resultaat bent van een gangbang.

Stel je voor dat het kind erachter gaat komen via Google.
Type even voor de gein de naam van je mamie in en Voila!

30-11-2007, 16:49

Citaat door Siham0sS:
Je kon het weer niet laten he...


Sorry...

30-11-2007, 16:53

Citaat door melkisgoed:
Sorry...

Wat geeft het joh gekkie, van jou had ik het wel verwacht...

30-11-2007, 16:55

Citaat door Siham0sS:
Wat geeft het joh gekkie, van jou had ik het wel verwacht...


Dan is het goed

30-11-2007, 17:32



Citaat:
Wie is vader van groepsseksbaby

AMSTERDAM - Acht mannen die meededen aan groepsseks met één vrouw, moeten zich binnenkort melden voor een vaderschapstest.
Moeder Mandy wil nu wel eens weten wie de echte vader is. De inmiddels 16 maanden oude Joy werd geboren na een wilde groepsseksavond waar de toen 20-jarige Duitse Mandy aan meedeed. De moeder was danseres in een club waar volgens haar Joy verwekt werd.

De moeder zou overigens met 15 mannen onbeschermde seks gehad hebben. Maar alleen de acht die ze heeft kunnen achterhalen, hebben een brief gekregen van de kinderbescherming dat ze zich moeten melden voor een vaderschapstest.

Mandy vertelt de Bild dat ze graag wil dat Joy tegen één van de mannen ooit 'pappa' zal zeggen. Of ze erbij zal vertellen hoe Joy is verwekt, wordt niet vermeld..

De inmiddels 21-jarige Duitse is overigens opnieuw zwanger. Vader deze keer wel bekend: haar vriend. Die zal ongetwijfeld op het idee zijn gekomen een ander aan het huishoudbudget mee te laten betalen...
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2658702/Wie_is_vader_van_groepsseksbaby.html?p=24,1
ahodoe billah 15 mannen

30-11-2007, 17:38

Citaat door mahlali:
ahodoe billah 15 mannen



15 mannen 1x lijkt mij een stuk eenvoudiger dan 1 man 15x

30-11-2007, 17:50

Citaat door rnaj:
15 mannen 1x lijkt mij een stuk eenvoudiger dan 1 man 15x




Maar 15 mannen! Wie verzint er zoiets? En meer nog, wie doet er zoiets? En hoe organiseer je dat? (Wil ik dat eigenlijk wel weten?)

Pagina's : [1] 2 3 4