Bekijk volle/desktop versie : ........................ Mysterieus Raadsel ! ........................



Pagina's : [1] 2

30-11-2007, 13:26
Goeiedag beste Marokkaanse Lady's,


Is jullie ook niet wat opgevallen??? Nou ik wel dus.......
Waar zijn de nutteloze discussies over de clatonic gebleven?? Sinds iemand al een hele tijd niet online is gekomen is het erg stil gebleven over dat rotding.... What happened... is er weer wat nieuws op de markt gekomen?? Of krijgt desbetreffend lid geen provisie meer om reclame te maken?

30-11-2007, 13:28


Het is clatronic...tenminste als je de brood/deeg machine bedoelt...

30-11-2007, 13:29
wat is een clatonic?

30-11-2007, 13:30

Citaat door missy1979:
Het is clatronic...tenminste als je de brood/deeg machine bedoelt...


Clatonic of clatronic who cares.........

30-11-2007, 13:32



Citaat door RENTMEESTER:
Clatonic of clatronic who cares.........



Dacht misschien is dat het raadseltje...?











Heethoofd


30-11-2007, 13:33

Citaat door RENTMEESTER:
Clatonic of clatronic who cares.........


Als het je echt niet intresseert, waarom begin je er dan over?
of ben je meer geintresseerd in de persoon die er nu niet is dan over het apparaat.

30-11-2007, 13:35

Citaat door hello2:
Als het je echt niet intresseert, waarom begin je er dan over?
of ben je meer geintresseerd in de persoon die er nu niet is dan over het apparaat.


Aan jouw begrip schort er blijkbaar ook nog wat, lay7sel3awen... Ik gaf aan dat het me niet kon schelen hoe je het exact spelt.

30-11-2007, 13:35
misschien ligt ze te puffen in het ziekenhuis.


we moeten een topic voor doua openen, vind je niet RM?

30-11-2007, 13:36

Citaat door RENTMEESTER:
Aan jouw begrip schort er blijkbaar ook nog wat, lay7sel3awen... Ik gaf aan dat het me niet kon schelen hoe je het exact spelt.



By the way met mijn begrip/verstand is alles helemaal topie

30-11-2007, 13:37

Citaat door RENTMEESTER:
Aan jouw begrip schort er blijkbaar ook nog wat, lay7sel3awen... Ik gaf aan dat het me niet kon schelen hoe je het exact spelt.


Duidelijk, het had toch gekund....

30-11-2007, 13:37

Citaat door hello2:
Duidelijk, het had toch gekund....


Nee kon niet, dus hou er maar over op. Met andere woorden.. NIET interessant....

30-11-2007, 13:38

Citaat door PointOfView:
misschien ligt ze te puffen in het ziekenhuis.


we moeten een topic voor doua openen, vind je niet RM?



Zou me niet verbazen!! Hedendaagse dames moet je echt straffen met het afsluiten van hun internetabonnement

30-11-2007, 13:42



Citaat door RENTMEESTER:
Nee kon niet, dus hou er maar over op. Met andere woorden.. NIET interessant....


Jij wil echt heel graag het laatste woord hebben he.
nee ik hou er niet over op en jij bent zeker de laatste die mij dat moet vertellen.

Nee jij trekt volle zalen, jij bent helemaal niet interessant, het is zelfs zo triest met je gesteld dat je het moet zoeken op een forum waar alleen vrouwen komen, hoe bedoel je NIET intessant?????????????

30-11-2007, 13:45

Citaat door hello2:
Jij wil echt heel graag het laatste woord hebben he.
nee ik hou er niet over op en jij bent zeker de laatste die mij dat moet vertellen.

Nee jij trekt volle zalen, jij bent helemaal niet interessant, het is zelfs zo triest met je gesteld dat je het moet zoeken op een forum waar alleen vrouwen komen, hoe bedoel je NIET intessant?????????????


Oh ik bevind me op een topic waar alleen vrouwen zitten, oh oh nu heb je de poppen aan het dansen Get a life please

30-11-2007, 13:48

Citaat door RENTMEESTER:
Oh ik bevind me op een topic waar alleen vrouwen zitten, oh oh nu heb je de poppen aan het dansen Get a life please



hoezo is dat niet zo dan?
weet je wie volgens mij een leven moet zoeken?
nee laat maar anders ben je weer beledigd.

Pagina's : [1] 2