Bekijk volle/desktop versie : Pizzapan



30-11-2007, 11:17
Hallo allemaal,

Ik maak mijn turkse pizza altijd op een koekenpan en het gehakt is dan al vooraf gaar.. Maar nu wil ik het in de pizzapan maken en het gehakt mengsel erop smeren wat nog niet gaar is... Mijn vraag is of dat gehakt dan wel gaar wordt??? Kan iemand daar op antwoorden


Groetjes

30-11-2007, 11:20


als je het op zacht vuur doet met deksel op kier dan gaart het wel.

30-11-2007, 11:24
Moet ik het dan op stand 1 zetten van de pizzapan? Duurt het dan ook niet lang voordat ik al die pizza`s af heb... Ik heb namelijk die pizzapan 1 keer gebruikt voor msemmen en het duurde zo lang voordat het gaar werd op stand 3...

30-11-2007, 11:29
ik zal je eerlijk zeggen heb ook die pizza pan maar haat dat ding wat betreft deeg erin bakken.

beter doe je het gewoon in een koekepan en die pizzapan maak je rijst of koteletjes of wat dan ook in grillen.

maar geen deegwaren.

30-11-2007, 11:37


Ja is goed vind m namelijk ook irritant dus hou het inderdaad dan maar op de koekenpan...

30-11-2007, 12:04
Ik doe het vlees nooit rauw erop, ik bak het altijd eerst

30-11-2007, 12:07
Ja ik ook normaal gesproken maa rik zie bij veel pizza gerechten dat gehakt met kruiden/tomatenpuree enzo in de mixer gedaan wordt en dan moet je de pizza in de oven afbakken of pizzapan... Dus ik weet het ook niet ..

30-11-2007, 12:12
Ik wil het risico nooit lopen dat dingen niet gaar zijn, moet er niet aan denken, en verder is het ook niet echt gezond lijkt mij. Wij moeten vooral vlees altijd juist goed bakken. Zo in een koekenpan of pizzapan zal het nooit goed gaar worden lijkt mij. Misschien als je er een deksel op legt, dat het dan wel gaar wordt??

30-11-2007, 13:33
Ja wou het zoweerzo met deksel erop maar toch twijfel ik of het wel gaar wordt.

30-11-2007, 16:03
ik heb mijn pizza pan weggedaan ik bak liever op gas in koekpan of grilpan

je kan het best in de oven doen .

02-12-2007, 15:55

Citaat door Snorkeltjes:
Hallo allemaal,

Ik maak mijn turkse pizza altijd op een koekenpan en het gehakt is dan al vooraf gaar.. Maar nu wil ik het in de pizzapan maken en het gehakt mengsel erop smeren wat nog niet gaar is... Mijn vraag is of dat gehakt dan wel gaar wordt??? Kan iemand daar op antwoorden


Groetjes

hoi ik heb de turksepizza op de varah( waar we lemsemen in bakken) en een deksel er op gedaan en toen ik klaar was even in de oven op grill stand ze waren echt lekker.