Bekijk volle/desktop versie : Medunjanin krijgt voorkeur boven el Hamdaoui



29-11-2007, 21:13
Haris Medunjanin begint donderdagavond in het basisteam van AZ. De middenvelder krijgt in de UEFA Cup-wedstrijd tegen Larissa de voorkeur boven Mounir El Hamdaoui.

Medunjanin dankt zijn basisplaats aan de niet geheel fitte Graziano Pellè. De Italiaan zou eigenlijk de geschorste Ari in de voorhoede vervangen, maar hij heeft te veel last van maagkrampen.

Door de ziekte van Pellè, die wel op de reservebank zit, speelt AZ met één echte spits: Moussa Dembélé.

Opstelling AZ: Waterman; Steinsson, Mendes da Silva, Jaliens en Opdam; Agustien, Cziommer, De Zeeuw, Medunjanin en Pocognoli; Dembélé.




Nou je kan me veel vertellen wat betreft zijn oude blessure enzo en dat hij weer even wedstrijdfit moet raken.. Maar dat lijkt me nu toch wel voorbij.. En dat Medunjanin de voorkeur krijgt??

29-11-2007, 21:16


Ik zit nu naar die wedstrijd te kijken, als ik niet van tevoren wist dat Medunjanin speelt, dan wist ik niet dat hij erbij was.

29-11-2007, 21:18
Medunjanin is niet eens een spits.

29-11-2007, 21:19

Citaat door mOcRo_VeDeTTe:
Ik zit nu naar die wedstrijd te kijken, als ik niet van tevoren wist dat Medunjanin speelt, dan wist ik niet dat hij erbij was.



ja en echt jammer.. ik zei het al eerder.. met deze schorsing dacht ik echt dat het moment van Mounir was aangebroken.. hij is miss wel zoals V.Gaal zegt een speler die op verschillende posities kan spelen.. maar geloof me als Centr. Aanv. komt hij toch het beste uit de voeten.. ik hoopte ook dat hij daarom van het begin zou beginnen..

maar dommage

29-11-2007, 21:20



Citaat door Mies_N_Jemmes:
Medunjanin is niet eens een spits.



ja, nogmaals echt jammer.. straks gaat iedereen Mounir zien als een linkerspits.. terwijl hij dat eigenlijk niet is

29-11-2007, 21:21

Citaat door KASTRO:
ja en echt jammer.. ik zei het al eerder.. met deze schorsing dacht ik echt dat het moment van Mounir was aangebroken.. hij is miss wel zoals V.Gaal zegt een speler die op verschillende posities kan spelen.. maar geloof me als Centr. Aanv. komt hij toch het beste uit de voeten.. ik hoopte ook dat hij daarom van het begin zou beginnen..

maar dommage


Ik snap het ook niet..

29-11-2007, 23:14
mounir moet is een keer zn benen laten spreken ipv zn mond of houding.

29-11-2007, 23:39

Citaat door gewoon1nickname:
mounir moet is een keer zn benen laten spreken ipv zn mond of houding.


??..

Gaat een beetje moeilijk als je weinig speeltijd krijgt.. En de minuten die hij kreeg was hij niet bepaald slecht.. Daarnaast snap ik niet wat dit bericht met zijn houding te maken heeft.. Misschien dat je het kunt uitleggen..

30-11-2007, 08:57

Citaat door Blueeyez81:
??..

Gaat een beetje moeilijk als je weinig speeltijd krijgt.. En de minuten die hij kreeg was hij niet bepaald slecht.. Daarnaast snap ik niet wat dit bericht met zijn houding te maken heeft.. Misschien dat je het kunt uitleggen..

in de minuten dat je speeltijd krijgt moet je het ook laten zien
en op de training kan je ook heel wat laten zien, geloof me