Bekijk volle/desktop versie : Wie is er op huwelijksreis naar Egypte geweest



29-11-2007, 15:42
Wie is er op huwelijksreis naar Egypte gegaan?
Wat kan je erover vertellen.
Hoe was de reis, en welke plaatsen hebben jullie bezocht.
Ben je dan veel geld kwijt?
Plaats zoveel info hierop

29-11-2007, 16:00


hoi meid

iK BEN VAN DE ZOMER NAAR HURGADA GEWEEST. IS WAT RUSTIGER DAN SHARMA CHEIK. En je kan de piramdie, bezoeken. We waren daar drie weken dat is best lang voor 2000, hartstikke goedkoop. We hadden incusief genomen. Drinken en eten heel de dag door. die hotel had drie restaurants. En je kom elke dag een pizza halen naar jouw keus. En in de middag aten we op het strand. Elke dag schone handoeken voor het strand. Kamer werdt elke dag opgeruimd en versiert met bloemen. Een fooi is altijd welkom. Je kan snorkelen Bij je hotel of als je het allemaal beter en profesoneler wil met een boot. Er waren genoeg activiteiten te doen naar de sahara met die auto's met vier wielen(naam effe kwijt). Is echt een aanrader een de mensen van hotel zijn hartstikke beleefd en netjes. En je hoef neit bang te zijn voor terorrisme of wat dan ook.


als je de naam wilt weten van de hotel laat me weten


groetjes

29-11-2007, 16:02
Dank je wel schatje voor het reageren.
Heb je naam van hotel voor me?
Dus voor 10 dagen zou nog goedkoper zijn.
Hoelang zat je in vliegtuig?

29-11-2007, 16:05
graag gedaan. Het heet arabella beach rezur. het was vier uur vliegen. neem een goede boek mee. of een psp om film te kijken. Ik weet niet wanneer jij gaat maar als je rond deze tijd gaat dan het is het zo ie zo goedkoper watn het is de na seizoen

29-11-2007, 16:13


ik wil misschien met huwelijks reis naar egypte inschallah.

kan de taal vloeind spreken dat is dus ook geen probleem voor me.

29-11-2007, 16:14
Mijn broer en me schoonzus zijn daar vorig jaar september ook geweest met hum huwelijkreis het zag er hel erg leuk uit op camera.

me broer en me sz willen daar zeker weer ooit terug ze hebben het naar hun zin gehad 8 dagen in Hurgrada.

29-11-2007, 16:21
de taal is zo ie zo geen probleem
ze spreken goed engels daar.

29-11-2007, 16:23
hahhaa jah mijn engels is neit perfect en ook niet van me man. en hij kan ook geen egyptische en ik wel.


29-11-2007, 16:28

Citaat door doudia:
graag gedaan. Het heet arabella beach rezur. het was vier uur vliegen. neem een goede boek mee. of een psp om film te kijken. Ik weet niet wanneer jij gaat maar als je rond deze tijd gaat dan het is het zo ie zo goedkoper watn het is de na seizoen



Bedankt voor de hotel naam.
Nee zal pas over enkele maanden zijn.
Tegen lente/zomer