Bekijk volle/desktop versie : Studentenbegluurder vrijuit door fout politie



29-11-2007, 15:18
(Novum) - Een 47-jarige man die vrouwelijke studenten in een studentenhuis via verborgen camera's begluurde gaat vrijuit. De Amsterdamse rechtbank heeft het Openbaar Ministerie niet-ontvankelijk verklaard omdat de politie zonder toestemming het huis van de verdachte was binnengegaan. Hiervan is bovendien geen verslag gedaan.

De man zou camera's in de plinten van het huis hebben verstopt. Een van de studentes trof bij het klussen in de Amsterdamse studentenwoning bedrading aan, die leidde naar het huis van de buurman. Op zolder stond een computer met foto's en video's van ontblote studenten. Vier van hen spanden de zaak aan. Het OM had een schadevergoeding geëist van vijfduizend euro per slachtoffer en een voorwaardelijke celstraf van zes maanden.

De rechter bestempelde het optreden van de politie als 'een zeer grote nalatigheid, waarmee de belangen van de verdachte' en de rechtspleging zijn 'veronachtzaamd'.

http://binnenland.nieuws.nl/488901/Studentenbegluurder_vrijuit_door_fout_politie

ACH VERBAAST ME NIET EENS. ALS VERKRACHTERS TEGENWOORDIG AL VRIJUIT KUNNEN GAAN WAT MOETEN ZE DAN MET GLUURDERS?

29-11-2007, 15:46


La hawla wa qowatta illa bilah.

Waar gaat het toch heen met die mensen, ligt het aan mij of beginnen ze steeds gekker te worden?

Gair InshAllah.

29-11-2007, 15:49

Citaat door Titrit_Fadma:
La hawla wa qowatta illa bilah.

Waar gaat het toch heen met die mensen, ligt het aan mij of beginnen ze steeds gekker te worden?

Gair InshAllah.


Het ligt niet aan jou, het is zo!

29-11-2007, 15:51

Citaat door melkisgoed:
Het ligt niet aan jou, het is zo!



Al hamdoelilah. Dan ben ik niet degene die gek is aan het worden.


Je mensen, .