Bekijk volle/desktop versie : Steinsson trouwt 'zijn' miss IJsland in Alkmaar



Pagina's : [1] 2

29-11-2007, 14:57
AZ voetballer Grétar Steinsson is dinsdagmiddag in Alkmaar met miss IJsland getrouwd: Manúela Ósk Harðardóttir. De voetballer en IJslands mooiste (ze verwierf de miss-titel in 2002) trouwden in de Polderkamer van het gemeentehuis te Alkmaar.

Trouwambtenaar Marja Bak-Aal voltrok het huwelijk in het Engels ten overstaan van hun ouders, tevens getuigen en Manúela's zoontje Johan Grétar. Jerry de Koning was ook aanwezig met zijn vrouw Pauline en hun twee kinderen, Tim en Kai. De plechtigheid was eenvoudig; het plan is om in IJsland een groots huwelijksfeest te geven. Het bruidspaar zag er prachtig uit.

Johan Grétar van tweeënhalf jaar gaf de ringen. Stapelverliefd en gelukkig verlieten ze het Gemeentehuis. Door de soberheid hadden de voorbijgangers niet eens in de gaten dat het om een bekende voetballer ging. Van een huwelijksreis kan geen sprake zijn, want donderdag moet Grétar weer aantreden voor de wedstrijd tegen Larissa uit Griekenland.

29-11-2007, 17:10


Knap wijfie.

29-11-2007, 17:23
ja mooi meisje, meiden vinden alles goed zolang je maar geld hebt......6jaar gelezen zat ze nog in nederland als seizoensarbeider bij de boer komkommers te snijden joh

29-11-2007, 17:44
Aaah ze zien er prachtig uit man

29-11-2007, 20:27


weer een roddel er bij voor de Privé

29-11-2007, 20:34
Mooie chickaaaaa.

29-11-2007, 20:35

Citaat door Seliima:
Aaah ze zien er prachtig uit man


jij ziet er denk ook lekker uit in zo een jurkje.....als ze vuilniszak omhad had ik haar niet eens gezien haha

29-11-2007, 20:54

Citaat door xxxxxxxx4:
AZ voetballer Grétar Steinsson is dinsdagmiddag in Alkmaar met miss IJsland getrouwd: Manúela Ósk Harðardóttir. De voetballer en IJslands mooiste (ze verwierf de miss-titel in 2002) trouwden in de Polderkamer van het gemeentehuis te Alkmaar.

Trouwambtenaar Marja Bak-Aal voltrok het huwelijk in het Engels ten overstaan van hun ouders, tevens getuigen en Manúela's zoontje Johan Grétar. Jerry de Koning was ook aanwezig met zijn vrouw Pauline en hun twee kinderen, Tim en Kai. De plechtigheid was eenvoudig; het plan is om in IJsland een groots huwelijksfeest te geven. Het bruidspaar zag er prachtig uit.

Johan Grétar van tweeënhalf jaar gaf de ringen. Stapelverliefd en gelukkig verlieten ze het Gemeentehuis. Door de soberheid hadden de voorbijgangers niet eens in de gaten dat het om een bekende voetballer ging. Van een huwelijksreis kan geen sprake zijn, want donderdag moet Grétar weer aantreden voor de wedstrijd tegen Larissa uit Griekenland.



ijslanders, turken algerijnen, etc interesseren me niet

dit is marokko.nl

29-11-2007, 20:56

Citaat door brownie74:
ijslanders, turken algerijnen, etc interesseren me niet

dit is marokko.nl



haha ewa ja over marokkaanse sporters valt nooit wat zinnigs te vertellen
dus dan maar over een ijslander die gaat trouwen hahah

29-11-2007, 21:01

Citaat door mokerrr:
haha ewa ja over marokkaanse sporters valt nooit wat zinnigs te vertellen
dus dan maar over een ijslander die gaat trouwen hahah



niks ? zeg gewoon dat je op blondjes valt

29-11-2007, 21:06

Citaat door brownie74:
niks ? zeg gewoon dat je op blondjes valt


haha nee ik val op mocro dames, maar ik zeg eerlijk.........dit blondje komt net door de test heen

29-11-2007, 21:14

Citaat door mokerrr:
haha nee ik val op mocro dames, maar ik zeg eerlijk.........dit blondje komt net door de test heen



je zegt ja en neen in dezelfde zin

30-11-2007, 13:00


hij werd uitgelachen door az

30-11-2007, 13:10

Citaat door brownie74:
ijslanders, turken algerijnen, etc interesseren me niet

dit is marokko.nl


Dit is rubriek Sport & Lichamelijke opvoeding, daar kan het overal om gaan .

30-11-2007, 20:15

Citaat door Bepper86:
Dit is rubriek Sport & Lichamelijke opvoeding, daar kan het overal om gaan .


deze topic hoort bij de roddeltopic van ijsland.nl

Pagina's : [1] 2