Bekijk volle/desktop versie : Werken in Tanger..?



28-11-2007, 20:06
Salaam.. Goede avond broeders en zusters,

Graag zou ik mij hierbij willen voorstellen.. 21 jarige jongeman, in het bezit van een VWO diploma en werkzaam bij de ABN AMRO bank. Ben opzoek naar een uitdaging in mijn leven, en wil mij dan ook permanent gaan vestigen in de stad Tanger. Mijn enige belemmering op dit moment is dat ik daar maar geen werk kan vinden bij een Nederlandse onderneming. Hierbij doe ik een oproep aan mijn broeders en zusters die mij opweg kunnen helpen om aan een baan te komen in deze stad. Eventuele suggesties zijn zeer welkom, en zal je daar heel erg dankbaar voor zijn, misschien wel voor de rest van mijn leven.

Shoukran..

Alvast bedankt.

28-11-2007, 21:10


Salaam,

Wat een stap; je definitief gaan vestigen in Tanger, Marokko!
Maar wat voor vervolgopleiding heb je dan? Want met alleen een Vwo diploma op zak wordt het, denk ik, lastig om een goede baan te vinden.

Ik wens je in ieder geval veel succes bij je zoektocht naar een geschikte baan.

Groeten,
Imane

28-11-2007, 22:33
heb wel een site voor je zijn ondernemers uit belgie die in tanger zijn gevestigd en in belgie maar het heeft wel met marketing enzoo te maken

28-11-2007, 22:34
http://www.globalmarketing.be/nl/home.php

28-11-2007, 23:07



Citaat door Imen_Imane:
Salaam,

Wat een stap; je definitief gaan vestigen in Tanger, Marokko!
Maar wat voor vervolgopleiding heb je dan? Want met alleen een Vwo diploma op zak wordt het, denk ik, lastig om een goede baan te vinden.

Ik wens je in ieder geval veel succes bij je zoektocht naar een geschikte baan.

Groeten,
Imane


Heb geen vervolgopleiding, maar wel 3 jaar werkervaring.. kom je ook een heel eind mee.. hoop ik..

Bedankt voor je positieve reactie!

28-11-2007, 23:07

Citaat door ___Tangaouia___:
heb wel een site voor je zijn ondernemers uit belgie die in tanger zijn gevestigd en in belgie maar het heeft wel met marketing enzoo te maken



Dankjewel voor je het plaatsen..

29-11-2007, 00:04

Citaat door Fiekri:
Salaam.. Goede avond broeders en zusters,

Graag zou ik mij hierbij willen voorstellen.. 21 jarige jongeman, in het bezit van een VWO diploma en werkzaam bij de ABN AMRO bank. Ben opzoek naar een uitdaging in mijn leven, en wil mij dan ook permanent gaan vestigen in de stad Tanger. Mijn enige belemmering op dit moment is dat ik daar maar geen werk kan vinden bij een Nederlandse onderneming. Hierbij doe ik een oproep aan mijn broeders en zusters die mij opweg kunnen helpen om aan een baan te komen in deze stad. Eventuele suggesties zijn zeer welkom, en zal je daar heel erg dankbaar voor zijn, misschien wel voor de rest van mijn leven.

Shoukran..

Alvast bedankt.



http://www.topshore.eu

29-11-2007, 00:10

Citaat door AK1:
http://www.topshore.eu



Ben je heel erg dankbaar...

29-11-2007, 00:17

Citaat door Fiekri:
Ben je heel erg dankbaar...




Veel succes agi. Vertrouw op Allah.


Gir insa Allah



Assallamoe eleykum

29-11-2007, 12:33

Citaat door Fiekri:
Heb geen vervolgopleiding, maar wel 3 jaar werkervaring.. kom je ook een heel eind mee.. hoop ik..

Bedankt voor je positieve reactie!

Vergis je niet....In marokko werken ze heel anders: Ook al heb je 40 jaar werkervaring, je moet daar opnieuw beginnen, tenzij je bij een nederlands bedrijf wilt gaan werken.....Enne waarom probeer je niet in rabat of casa? In het verleden had abn daar een aantal vestigingen in marokko aangekocht.

29-11-2007, 13:10

Citaat door Fiekri:
Salaam.. Goede avond broeders en zusters,

Graag zou ik mij hierbij willen voorstellen.. 21 jarige jongeman, in het bezit van een VWO diploma en werkzaam bij de ABN AMRO bank. Ben opzoek naar een uitdaging in mijn leven, en wil mij dan ook permanent gaan vestigen in de stad Tanger. Mijn enige belemmering op dit moment is dat ik daar maar geen werk kan vinden bij een Nederlandse onderneming. Hierbij doe ik een oproep aan mijn broeders en zusters die mij opweg kunnen helpen om aan een baan te komen in deze stad. Eventuele suggesties zijn zeer welkom, en zal je daar heel erg dankbaar voor zijn, misschien wel voor de rest van mijn leven.

Shoukran..

Alvast bedankt.


Dag,

Ik heb een tijd terug stage in Marokko gelopen. En heb toen met een aantal Nederlandse bedrijven contact gehad. Ik ken een Engels bedrijf met een Marokkaans/Nederlandse directeur. Ik zal je vanavond (mits ik het niet vergeet) je de contactgegevens pm'en.

Even ter info. Het gaat om een Engels makkelaarsbureau die gevestigd is in Tanger (aan de boulavard/playa om precies te zijn).

Voertaal van het bedrijf is engels dus dat scheelt.

Groet,

29-11-2007, 23:49

Citaat door Flirt_:
Dag,

Ik heb een tijd terug stage in Marokko gelopen. En heb toen met een aantal Nederlandse bedrijven contact gehad. Ik ken een Engels bedrijf met een Marokkaans/Nederlandse directeur. Ik zal je vanavond (mits ik het niet vergeet) je de contactgegevens pm'en.

Even ter info. Het gaat om een Engels makkelaarsbureau die gevestigd is in Tanger (aan de boulavard/playa om precies te zijn).

Voertaal van het bedrijf is engels dus dat scheelt.

Groet,


Als je dat zou willen doen ben ik heel erg dankbaar

30-11-2007, 01:53


Aaiiight moeilijk.

30-11-2007, 14:58

Citaat door Fiekri:
Salaam.. Goede avond broeders en zusters,

Graag zou ik mij hierbij willen voorstellen.. 21 jarige jongeman, in het bezit van een VWO diploma en werkzaam bij de ABN AMRO bank. Ben opzoek naar een uitdaging in mijn leven, en wil mij dan ook permanent gaan vestigen in de stad Tanger. Mijn enige belemmering op dit moment is dat ik daar maar geen werk kan vinden bij een Nederlandse onderneming. Hierbij doe ik een oproep aan mijn broeders en zusters die mij opweg kunnen helpen om aan een baan te komen in deze stad. Eventuele suggesties zijn zeer welkom, en zal je daar heel erg dankbaar voor zijn, misschien wel voor de rest van mijn leven.

Shoukran..

Alvast bedankt.


Wij zijn bezig met de opstart van een bedrijf in Tanger. Richt zich op logistiek en toerisme. Ben je diensteverlenend, internationaal, betrouwbaar met doorzettingsvermogen en spreek je je talen. dan zijn we wellicht op zoek naar jou. Wij zoeken dus nog mensen. Interesse stuur dan een korte brief over jezelf en CV.
naar info@juridique.nl

05-12-2007, 20:59
Sorry voor de late reactie, maar ik heb je een pm met de gegevens gestuurd.

Succes en Insha'Allah kun je een mooie baan in Marokko aan de haak slaan.

ps vergeet niet dat er in Marokko een heel ander bedrijfscultuur heerst.
Ik moest er in het begin ook aan wennen, maar uit eindelijk besef je dat het leven daar (mits je het een beetje gemaakt hebt) tien keer beter is dan het leven hier in Nederland