Bekijk volle/desktop versie : Jullie Domme Mensen!! Wat Is Belangrijker Jullie Geloof Of Bullshit Over Liefde!!!



Pagina's : [1] 2 3 4

05-11-2003, 21:19
SHIT DAMNZZZZZZZ ZEG, ER IS EEN TOPIC GEPLAATS EN NIEMAND NEEMT DE MOEITE OM TE KIJKEN!!! HOE ZIJN JULLIE MENSEN MAN..... ZIJN JONGENS/MEISJES TEGENWOORDIG BELANGRIJKER DAN DE DUA DIE JE MOET KENNEN, JULLIE ZIJN ALLEMAAL VERPLICHT OM TE ZIEN HOE EEN MOSLIM MOET ZIJN.... IK BEN HET ZAT.... WIJ ZITTEN HIER ALLEMAAL ACHTER DE PC AAN HET LACHEN IN DE RAMADAN OVER JONGENS/MEISJES AAN HET PRATEN.... TERWIJL IN PALESTINA EN IRAK MENSEN HONGER LIJDEN EN DOODGAAN.... EN KOMEN ZE NOG STOERE PRAATJES OVER ARABIEREN EN BERBERS!!! WIJN ZIJN ALLEMAAL MOSLIMS EN GA NIET KIJKEN WAT JOU STAM IS WANT ALS WE ZO GAAN DOEN IS NIEMAND WAT.!!! WE ZIJN ALLEMAAL MOSLIMS EN MOETEN ONS ALS MOSLIMS GEDRAGEN.....!!! SHIT ZEG.... EN DAN IEDEREEN MET DIE GROTE MOND ..."JA IK DOE MEE AAN DE RAMADAN"WAT IS EEN RAMADAN ALS JE HET ALLEEN EEN KEER PER JAAT DOET EN JE GELOOFT ER MAAR MISSCHIEN 10% IN... MENSEN DENK ASJEBLIEFT GOED NA.... WANT DEZE SHIT DIE NU GEBEURD ZULLEN JULLIE SPIJT VAN KRIJGEN WANT NIEMAND BEREIKT HIER IETS MEE, JE BEREIKT PAS IETS ALS JE, JE BEKEERT TOT DE ISLAM EN DE VERPLICHTE DINGEN DOET... ZEG NIET IK HEB IN MIJN VERLEDEN DIT GEDAAN EN DAT... HET IS NU RAMADAN EN IS HET EEN TIJD DAT WORD VERGETEN EN VERGEVEN.... DUS MENSEN DIE NIET BIDDEN GA NU 'L WADOU DOEN EN GA BIDDEN...
VRAAG ALLAH OM VERGEVENIS....

EN ZAL ALLAH JULLIE OP HET GOEDE PAD BRENGEN!!

DIT IS DE LINK WAAR IK JULLIE OMVROEG NAAR TOE TE KIJKEN!! IS HEEL MOOI EN KRIJG JE TRANEN VAN. GA ZIEN HOE DE MENSEN LEVEN IN PALESTINA EN IRAK!!
http://www.islamin.co.uk/nasheeds/duafull.swf

05-11-2003, 21:19


Liefde For Food..Op Dit Moment...

05-11-2003, 21:33
meid denk aan je bloeddruk. Natuurlijk heb je gelijk dat we allereerst aan ons geloof moeten denken en aan onze broeders en zusters in bijv Palestina etc. Maar je kan niet zomaar iedereen komen beoordelen dat hij of zij een slechte moslim is. Misschien ga ik s` middags wel naar de moskee, weet jij veel? Misschien bidt ik wel 5 keer per dag, en lees ik wel s`avonds uit de Koran,weet jij veel? maar loop ik daar niet mee te koop. Maar vind ik het gewoon ook leuk om hier over minder serieuse zaken te praten, na de stress van school, huiswerk en het 8 uur nieuws. Als je een Naseeha wil geven doe het dan rustig en kalm, dat werkt veel beter denk ik.

Sou

05-11-2003, 21:36
ik vraag me dan toch iets af, waar door help jij mensen in irak/palestina??? Door te zeggen dat we moeten gaan bidden en aan ze denken??

Ten 1ste bidden doe je voor je zelf, ten 2de waarom stuur je zelf geen voedsel/ geld / kleren naar die landen??
Ergens moet toch een begin komen of niet??


Oordeel je zelf voordat je iemand anders beoordeelt

05-11-2003, 21:36


I agree with ChOcOtOfFfF. helemaal gelijk. Nooit meteen mensen beoordelen. Maar wat onze Palestijnse en Iraakse broeders en zusters betreft heeft eyes_of_maroc volkomen gelijk. De meeste mensen kijken er te weinig naar op of om. Ik heb vaak topics geplaatst over de palestijnen en de mensen die daar intresse voor hadden waren op 1 hand te tellen. Helaas.

05-11-2003, 21:40
ik beoordeel jullie ook niet, want zoals een van jullie zei bidden doe je voor jezelf.... maar als je bid vraag ALLAH om onze broeders en zusters te helpen in irak en palestina..... ik beoordeel niet, dat is de taak van Allah maar ik word hier gewoon ziek van en zeker als je het net hebt gehoord, ik wil alleen de meeste adviezen geven en de mensen die al bidden en het goede pad volgen ga zo door en die andere mensen Allah hdiekoem...!!!

05-11-2003, 21:43

Citaat:
Origineel gepost door eyes_of_maroc
SHIT DAMNZZZZZZZ ZEG, ER IS EEN TOPIC GEPLAATS EN NIEMAND NEEMT DE MOEITE OM TE KIJKEN!!! HOE ZIJN JULLIE MENSEN MAN..... ZIJN JONGENS/MEISJES TEGENWOORDIG BELANGRIJKER DAN DE DUA DIE JE MOET KENNEN, JULLIE ZIJN ALLEMAAL VERPLICHT OM TE ZIEN HOE EEN MOSLIM MOET ZIJN.... IK BEN HET ZAT.... WIJ ZITTEN HIER ALLEMAAL ACHTER DE PC AAN HET LACHEN IN DE RAMADAN OVER JONGENS/MEISJES AAN HET PRATEN.... TERWIJL IN PALESTINA EN IRAK MENSEN HONGER LIJDEN EN DOODGAAN.... EN KOMEN ZE NOG STOERE PRAATJES OVER ARABIEREN EN BERBERS!!! WIJN ZIJN ALLEMAAL MOSLIMS EN GA NIET KIJKEN WAT JOU STAM IS WANT ALS WE ZO GAAN DOEN IS NIEMAND WAT.!!! WE ZIJN ALLEMAAL MOSLIMS EN MOETEN ONS ALS MOSLIMS GEDRAGEN.....!!! SHIT ZEG.... EN DAN IEDEREEN MET DIE GROTE MOND ..."JA IK DOE MEE AAN DE RAMADAN"WAT IS EEN RAMADAN ALS JE HET ALLEEN EEN KEER PER JAAT DOET EN JE GELOOFT ER MAAR MISSCHIEN 10% IN... MENSEN DENK ASJEBLIEFT GOED NA.... WANT DEZE SHIT DIE NU GEBEURD ZULLEN JULLIE SPIJT VAN KRIJGEN WANT NIEMAND BEREIKT HIER IETS MEE, JE BEREIKT PAS IETS ALS JE, JE BEKEERT TOT DE ISLAM EN DE VERPLICHTE DINGEN DOET... ZEG NIET IK HEB IN MIJN VERLEDEN DIT GEDAAN EN DAT... HET IS NU RAMADAN EN IS HET EEN TIJD DAT WORD VERGETEN EN VERGEVEN.... DUS MENSEN DIE NIET BIDDEN GA NU 'L WADOU DOEN EN GA BIDDEN...
VRAAG ALLAH OM VERGEVENIS....

EN ZAL ALLAH JULLIE OP HET GOEDE PAD BRENGEN!!

DIT IS DE LINK WAAR IK JULLIE OMVROEG NAAR TOE TE KIJKEN!! IS HEEL MOOI EN KRIJG JE TRANEN VAN. GA ZIEN HOE DE MENSEN LEVEN IN PALESTINA EN IRAK!!
http://www.islamin.co.uk/nasheeds/duafull.swf
Ik hoef dat niet te zien wat er in palastiena en irak gebeurd
kan er toch niets aan veranderen

05-11-2003, 21:46
mensen wat doen jullie negatief!! jullie kunnen er wel wat aan doen.... ga bidden...!!!! vraag Allah hulp te bieden voor die mensen.....
kom nou het is ramadan zo praat je niet man.....

05-11-2003, 21:46
Selina dat is echt een vieze reactie tfoe. Je kan op z'n minst bidden voor die mensen (misschien heeft het gebed geen waarde voor jou who knows). Als je niet te gierig bent kun je ook wat geld sturen naar Palestina via de moskee. Jij hebt wel makkelijk praten vies wijf. Je zit lekker thuis veilig en al. Alles wat je doet helpt. ALLES. Niemand heeft je gevraagd die oorlog te stoppen, want dat kan je inderdaad niet. Maar de kleine beetjes helpen ook. Think about that

05-11-2003, 21:47

Citaat:
Origineel gepost door Selina
Ik hoef dat niet te zien wat er in palastiena en irak gebeurd
kan er toch niets aan veranderen
Ja maar dat betekent toch niet dat je je ogen moet sluiten?

05-11-2003, 21:47

Citaat:
Origineel gepost door eyes_of_maroc
mensen wat doen jullie negatief!! jullie kunnen er wel wat aan doen.... ga bidden...!!!! vraag Allah hulp te bieden voor die mensen.....
kom nou het is ramadan zo praat je niet man.....
Allah heeft dat zo gewilt,als hij dat niet wou
dan was het ook niet gebeurd..........

05-11-2003, 21:48

Citaat:
Origineel gepost door eyes_of_maroc
mensen wat doen jullie negatief!! jullie kunnen er wel wat aan doen.... ga bidden...!!!! vraag Allah hulp te bieden voor die mensen.....
kom nou het is ramadan zo praat je niet man.....
Een vraagje aan jou: Waarom gebruik je steeds het woord JULLIE???????

05-11-2003, 21:49



Citaat:
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
Ja maar dat betekent toch niet dat je je ogen moet sluiten?
Ik kan er niet tegen om dat aan te zien,begrijp je
moet ik mij zelf ziek gaan maken terwijl ik er niets aan
kan doen

05-11-2003, 21:50

Citaat:
Origineel gepost door Selina
Allah heeft dat zo gewilt,als hij dat niet wou
dan was het ook niet gebeurd..........
Das onzin wat je zegt! wij als mensen hebben ook onze verantwoordelijkheden en keuzes om te maken. Later wordt jou ook gevraagd wat jij voor je medemens hebt gedaan, om ze te helpen.

Tuurlijk gebeurt alles door de wil van Allah maar misschien heeft Hij daar een doel mee gehad. Zodat anderen, armen helpen het zij dmv geld of door gebeden

05-11-2003, 21:50
sorry selina maar....
Wat hier gebeurd op aarde is allemaal een test..!!
Allah wil kijken hoe sterk wij zijn in het geloof.....
waarom zijn we op aarde gezet.... om Allah (SWT) te gehoorzamen en te doen wat hij vraagt!!! dus nie het is wat allah wil.... het liefst wil iedereen vrede maar mensen tegenwoordig willen daat niet!!!

Pagina's : [1] 2 3 4