Bekijk volle/desktop versie : Islam 'Onze zondes'



27-11-2007, 18:29
Weet jij hoe zwaar jou zondes tellen? Nee he? Zorg er dan aub voor dat je er zo min mogelijk begaat.. Ik zeg dit niet voor mezelf lieve schat, maar voor iedereen die dit zal lezen.. We begaan allemaal zondes, echt iedereen, maar ze lijken kleiner dan ze daadwerkelijk zijn.. Pas daar voor op lieve mensen, het is de val die opgezet is door de shaitan, en waar wij met z’n alleen intrappen…

Het lijken kleine dingen, maar ze maken de linkerhelft van je weegschaal alsmaar zwaarder, zwaarder en zwaarder.. En wie wil nou dat z’n zondes van dit leven, op de dag des oordeels tegen zich spreken, en je verraden door in groter en sterker te zijn dan je goede daden??

Nee lieve mensen, wij willen insha’allah met z’n allen de hoogste rang van het paradijs betreden.. Wij willen dat onze goede daden ervoor zorgen dat onze zondes ‘verbranden’ als het ware… Want zoals ze ook wel zeggen ‘ moel nia daiemen kei rbe7’ ..

Dus verbeter je intenties, gzi shitan, en leef je leventje hier rustig (misschien saai in jouw ogen) maar je zal er het paradijs voor terugkrijgen insha’allah…


Wat ik voor mezelf wens, wens ik voor ieder ander… Moeilijk te geloven voor vele die dit lezen, maar als een feit voor anderen die me kennen… JA mensen, ik wens voor mezelf en mijn naasten het paradijs, en ja dat wens ik voor jullie ook..

Bid je gebed, vast je vastendagen, en voor wie bij Allah bekend wil staan als iemand die jaar in jaar uit heeft gevast, vast elke mogelijke donderdag, dit zal je de beloning geven van een jaar vasten…

30-11-2007, 17:30


MachaAllah, barakkallahofiek sgat, inchAllah dezelfde wens voor jou

30-11-2007, 17:40

Citaat door Faratje:
MachaAllah, barakkallahofiek sgat, inchAllah dezelfde wens voor jou




Shokran meid..

Ik heb m zelf geschreven, hoe vind je m??


30-11-2007, 17:52

Citaat door Gekkerdje20:
Shokran meid..

Ik heb m zelf geschreven, hoe vind je m??

Je spreekt alleen de waarheid over de Islam, dus het kan alleen toppie zijn meid..!

Mooi resultaat opgeleverd

30-11-2007, 18:16



Citaat door Faratje:
Je spreekt alleen de waarheid over de Islam, dus het kan alleen toppie zijn meid..!

Mooi resultaat opgeleverd



Thank joe..

Bedoelde de manier van schrijven.. Ik zie sommige echt hele mooie dingen schrijven, goede zinsopbouw enz tbarkelah 3lihoem

02-12-2007, 14:08
Echt, héél erg mooi.

Zou ik 'm mogen doorsturen via hotmail?
Met ©Gekkerdje20 eronder natuurlijk!

02-12-2007, 14:14

Citaat door Minniemouse__:
Echt, héél erg mooi.

Zou ik 'm mogen doorsturen via hotmail?
Met ©Gekkerdje20 eronder natuurlijk!



Hahah tuurlijk gekkie

Het gaat om de boodschap nietwaar

02-12-2007, 14:51

Citaat door Gekkerdje20:
Hahah tuurlijk gekkie

Het gaat om de boodschap nietwaar



Het gaat om de booschap, maar tóch het is jou stuk en dat mag gezegt worden want ik vind het hartstikke mooi!

Ik zal 'm via de mail verspreiden!

02-12-2007, 15:18

Citaat door Minniemouse__:
Het gaat om de booschap, maar tóch het is jou stuk en dat mag gezegt worden want ik vind het hartstikke mooi!

Ik zal 'm via de mail verspreiden!



Haha shokran meid

Er zijn anderen met veel mooiere teksten joh!


10-12-2007, 19:16

Citaat door Gekkerdje20:
Haha shokran meid

Er zijn anderen met veel mooiere teksten joh!



Dat kan wel zo zijn, maar onderschat jezelf, niet wat jij hier hebt geschreven vind ik ook al ontzettend mooi!

12-12-2007, 23:18

Citaat door Minniemouse__:
Dat kan wel zo zijn, maar onderschat jezelf, niet wat jij hier hebt geschreven vind ik ook al ontzettend mooi!



Shokran meid