Bekijk volle/desktop versie : Veel Marokkaanse meiden zijn sneaky....



Pagina's : [1] 2

26-11-2007, 20:59
Ze gaan close om met een jongen: doen leuke dingen met hem, zoenen met hem, gaan naar de bios, bellen/smsen elke dag, zeggen tegen hem dat ze van hem houden, maar vervolgens zeggen ze dat ze vrienden zijn en geen relatie hebben, zodat ze in de toekomst aan een eventuele andere jongen kunnen zeggen dat het aantal jongens waarmee ze relatie hadden beperkt is.

Dit zie ik echt vaak en ik vind dat misleidend. Niet dat het altijd relevant moet zijn wat een meisje op haar 'strafblad' heeft staan, immers, niemand heeft een 'blanco strafblad'. Maar het is gewoon niet eerlijk om te zeggen dat je maar 2 relaties hebt gehad bijv. terwijl je 10 jongens hebt gehad waar je vrienden mee was en waar je alles mee deed zoals gewoon is in een relatie, maar alleen anders kwalificeert. Dat is gewoon een misleidende weergave van de feiten.

Meiden die zich hierin herkennen of jongens die dit soort meisjes hebben meegemaakt....wat is jullie mening?

26-11-2007, 20:59


Je hebt gelijk .

26-11-2007, 21:00

Citaat door appie666:
Ze gaan close om met een jongen: doen leuke dingen met hem, zoenen met hem, gaan naar de bios, bellen/smsen elke dag, zeggen tegen hem dat ze van hem houden, maar vervolgens zeggen ze dat ze vrienden zijn en geen relatie hebben, zodat ze in de toekomst aan een eventuele andere jongen kunnen zeggen dat het aantal jongens waarmee ze relatie hadden beperkt is.

Dit zie ik echt vaak en ik vind dat misleidend. Niet dat het altijd relevant moet zijn wat een meisje op haar 'strafblad' heeft staan, immers, niemand heeft een 'blanco strafblad'. Maar het is gewoon niet eerlijk om te zeggen dat je maar 2 relaties hebt gehad bijv. terwijl je 10 jongens hebt gehad waar je vrienden mee was en waar je alles mee deed zoals gewoon is in een relatie, maar alleen anders kwalificeert. Dat is gewoon een misleidende weergave van de feiten.

Meiden die zich hierin herkennen of jongens die dit soort meisjes hebben meegemaakt....wat is jullie mening?



Jeetje wat een gekke mensen zijn het ! Lef hebben ze zeker wel

26-11-2007, 21:01
de 9899999999998788620 topic die hierover gaat

begin er een beetje moe van te worden..... nu weten we het wel

26-11-2007, 21:02




















































































26-11-2007, 21:02
Ken dat soort, maar boeiend ieder z'n graf. En geld datzelfde niet voor de heren?

26-11-2007, 21:02
:moe
































































:moe

26-11-2007, 21:03


































































26-11-2007, 21:03

































































jij praat poep





26-11-2007, 21:05
Jongens zijn erger!

26-11-2007, 21:08

Citaat door appie666:
Ze gaan close om met een jongen: doen leuke dingen met hem, zoenen met hem, gaan naar de bios, bellen/smsen elke dag, zeggen tegen hem dat ze van hem houden, maar vervolgens zeggen ze dat ze vrienden zijn en geen relatie hebben, zodat ze in de toekomst aan een eventuele andere jongen kunnen zeggen dat het aantal jongens waarmee ze relatie hadden beperkt is.

Dit zie ik echt vaak en ik vind dat misleidend. Niet dat het altijd relevant moet zijn wat een meisje op haar 'strafblad' heeft staan, immers, niemand heeft een 'blanco strafblad'. Maar het is gewoon niet eerlijk om te zeggen dat je maar 2 relaties hebt gehad bijv. terwijl je 10 jongens hebt gehad waar je vrienden mee was en waar je alles mee deed zoals gewoon is in een relatie, maar alleen anders kwalificeert. Dat is gewoon een misleidende weergave van de feiten.

Meiden die zich hierin herkennen of jongens die dit soort meisjes hebben meegemaakt....wat is jullie mening?


Niet zo overdrijven johh..

Ik herken me hier niet in. Maar ik moest even reageren

26-11-2007, 21:12

Citaat door Machi_Hs0ma:
Niet zo overdrijven johh..

Ik herken me hier niet in. Maar ik moest even reageren


Dat kan, daarom zei ik ook 'veel' en niet 'allemaal'.

26-11-2007, 21:13



Citaat door appie666:
Dat kan, daarom zei ik ook 'veel' en niet 'allemaal'.


Sommigen... die jij kent in je omgeving. Je kent niet alle Marokkaanse dames.

26-11-2007, 21:23

Citaat door Letchiinaa_:
Sommigen... die jij kent in je omgeving. Je kent niet alle Marokkaanse dames.


Appie says:


Dat kan, daarom zei ik ook 'veel' en niet 'allemaal'.

26-11-2007, 21:25
Is dit nieuw ofzo? Ik heb hier echt nog nooit van gehoord.

Pagina's : [1] 2