Bekijk volle/desktop versie : Zwanger zijn én sporten !!!



Pagina's : [1] 2

26-11-2007, 18:28
in hoeverre kan dit? ik hoor veel verhaaltjes !!! nu wil ik echt wel weten hoe het zit !

26-11-2007, 18:34


Ligt eraan wat je wilt gaan doen, tot 6 maanden mag je bijna alles, behalve parachut springen en jumpen (of hoe je dat ook schrijft)!!

26-11-2007, 18:34
hhhh?

ben je hhh??

26-11-2007, 18:43

Citaat door rbattiiaa:
Ligt eraan wat je wilt gaan doen, tot 6 maanden mag je bijna alles, behalve parachut springen en jumpen (of hoe je dat ook schrijft)!!


bungeejumpen of jumpen zoals de dans

26-11-2007, 18:54


Ik deed aan cadiofitness, ik wist toen nog niet dat ik al 3,5mnd zwanger was. Als ik ging rennen op de lopende band kreeg ik wel pijn onder in me buik, dus ik dacht aan een blaasontsteking. Ik bleek dus zwanger te zijn. Dus je kan wel veel doen, alleen niet gaan rennen en wilde dingen. Fietsen of zwemmen is goed te doen.

26-11-2007, 19:10

Citaat door 2222:
bungeejumpen of jumpen zoals de dans


bungee jumpen was de naam vergeten

26-11-2007, 19:10

Citaat door ~M@ghrAbiA~:
hhhh?

ben je hhh??



hhhh

26-11-2007, 22:23
Je moet wel oppassen en geen buikspieroefeningen doen.. het is juist heel gezond om te blijven sporten (geen vechtsporten)
Ik train ongeveer 15 minuten op de crosstrainer, niet voor mijn gewicht want doe er alles aan om wat aan te komen maar voor mijn conditie en binnenkort ga ik beginnen met zwangerschapszwemmen

26-11-2007, 22:26
als je zwanger bent kan je dan wel op je buik slapen?? of is dat heel slecht??

ben niet zwanger maar was gewoon een vraagje

26-11-2007, 22:29

Citaat door noä:
als je zwanger bent kan je dan wel op je buik slapen?? of is dat heel slecht??

ben niet zwanger maar was gewoon een vraagje

ik kan normaal alleen op mijn buik slapen anders val ik niet in slaap.. maar nu gaat dat niet meer.. je voelt zowiezo iets dat het tegenhoudt en mijn buik wordt steenhard.. ik word daar soms wakker van!

26-11-2007, 22:31
been/onderbeen/kuit oefeningen ...arm oefenen... ass workout...rugoefeningen.

lopen in plaats van rennen/ yoga

vraag het op je sportschool

maar je mag eigelijk best veel behalve echt ren oefeningen en cross training

26-11-2007, 22:34

Citaat door PreciousWoman:
ik kan normaal alleen op mijn buik slapen anders val ik niet in slaap.. maar nu gaat dat niet meer.. je voelt zowiezo iets dat het tegenhoudt en mijn buik wordt steenhard.. ik word daar soms wakker van!



zag toevallig je buikje op hyves net..

een mooi buikje heb je

lijkt het zo of is je buikje best grooter dan normaal??

26-11-2007, 22:37



Citaat door noä:
zag toevallig je buikje op hyves net..

een mooi buikje heb je

lijkt het zo of is je buikje best grooter dan normaal??

ja best groter dan normaal.. ik vraag toch elke keer of het er niet 2 zijn
en alleen mijn buik hé?

geniet er wel van maar ik hoop wel dat het straks wat minder hard gaat!

26-11-2007, 22:39

Citaat door PreciousWoman:
ja best groter dan normaal.. ik vraag toch elke keer of het er niet 2 zijn
en alleen mijn buik hé?

geniet er wel van maar ik hoop wel dat het straks wat minder hard gaat!



kan maar zo zijn dat het er 2 zijn, heel soms kunnen ze dat niet altijd zien op een echo..

nee verder ben je juist best slank vind ik, meestal als je zwanger bent van een jongen heb je een talie en ben je nog best slank.. dus ik denk dat je een zoontje krijgt

26-11-2007, 22:41

Citaat door noä:
kan maar zo zijn dat het er 2 zijn, heel soms kunnen ze dat niet altijd zien op een echo..

nee verder ben je juist best slank vind ik, meestal als je zwanger bent van een jongen heb je een talie en ben je nog best slank.. dus ik denk dat je een zoontje krijgt

we zullen zien

bij samia was ik ook heel slank.. maar mijn buik bij haar aan het einde was zoals nu..

Pagina's : [1] 2