Bekijk volle/desktop versie : Goede meisjes en slechte meisjes...!!



Pagina's : [1] 2 3 4

26-11-2007, 12:13
Wat mij de laatste tijd heel erg opgevallen is, is het volgende...

Ik zie steeds dat de goede meisjes boven de leeftijd van 25 jaar komen zonder te trouwen, terwijl de bekende sletxten die de hele stad gehad heeft wel trouwen,,,wat is er met de marokkaanse man gebeurd?,,Kan die geen juiste beslissingen meer nemen of heeft de assimilatie haar toppunt bereikt?...Ik vind het geen wonder dat het aantal scheidingen hoger is dan het aantal huwelijken in onze gemeenschap...

Hij komt haar in de discotheek tegen, of pikt ie haar met de auto bij de bushalte op dan gaat ie na een paar maanden haar hand vragen,,,en het maakt hem nix meer uit of ze nog maagd is of niet..

Jongens,, let goed op,, je moet wel beseffen dat er marokkaanse meisjes thuis zitten die hun eer jarenlang hebben beschermd en tegen de verleidingswind hebben gevochten, maar ze krijgen geen kans voor een toekomst alleen omdat ze weinig kontakt hebben met mannen, terwijl die sletten dag en nacht met jongens bezig zijn,, en het zou ze toch een keertje wel lukken om de ene of andere sukkel naar hun vadershuis te slippen..


En nu jullie mening graag

26-11-2007, 12:16


Mijn mening is dat jij niet zoveel op andere moet letten.

Wijs is dat vingertje naar je zelf inplaats naar andere.

26-11-2007, 12:17

Citaat door mocroboy2005:
Wat mij de laatste tijd heel erg opgevallen is, is het volgende...

Ik zie steeds dat de goede meisjes boven de leeftijd van 25 jaar komen zonder te trouwen, terwijl de bekende sletxten die de hele stad gehad heeft wel trouwen,,,wat is er met de marokkaanse man gebeurd?,,Kan die geen juiste beslissingen meer nemen of heeft de assimilatie haar toppunt bereikt?...Ik vind het geen wonder dat het aantal scheidingen hoger is dan het aantal huwelijken in onze gemeenschap...

Hij komt haar in de discotheek tegen, of pikt ie haar met de auto bij de bushalte op dan gaat ie na een paar maanden haar hand vragen,,,en het maakt hem nix meer uit of ze nog maagd is of niet..

Jongens,, let goed op,, je moet wel beseffen dat er marokkaanse meisjes thuis zitten die hun eer jarenlang hebben beschermd en tegen de verleidingswind hebben gevochten, maar ze krijgen geen kans voor een toekomst alleen omdat ze weinig kontakt hebben met mannen, terwijl die sletten dag en nacht met jongens bezig zijn,, en het zou ze toch een keertje wel lukken om de ene of andere sukkel naar hun vadershuis te slippen..


En nu jullie mening graag



De slechte vrouwen voor de slechte mannen, en de goeie voor de goeie.
het is gewoon zo dat er ook heel wat verkankerde mannen rondlopen, al zeg ik het zelf als man.

26-11-2007, 12:17
mannen houden van vrouwen die hard to get doen... die in de disco tegen hun vriend aan schuurd en die buiten zijn buurman hosselt...


het kan ze niet schelen of ze een slet is als ze maar spelletjes met hem speelt...

26-11-2007, 12:18


ik heb hier geen woorden voor... HET IS GEWOON DE HARDE WAARHEID....
klaar, en ik hoop dat er nog wel jongens zien die hun ogen openen wollah

26-11-2007, 12:18
meeste jongens willen meisjes van onder de 22

26-11-2007, 12:19

Citaat door Varabier:
De slechte vrouwen voor de slechte mannen, en de goeie voor de goeie.het is gewoon zo dat er ook heel wat verkankerde mannen rondlopen, al zeg ik het zelf als man.

Helemaal mee eens!

26-11-2007, 12:19
trouwen is net als geboorte en de dood. De dag staat vast. Of het gebeurd helemaal niet, manloos/vrouwloos door het leven gaan, dat is ook een optie.

26-11-2007, 12:21
onder de praktiserende moslims is dit niet echt een probleem.

Want beide willen iemand die op dat moment goed bezig is met de Islam praktiseren

26-11-2007, 12:21
dat manloos vrouwloos lijkt me echt een goed plan


26-11-2007, 12:21

Citaat door MissesD:
meeste jongens willen meisjes van onder de 22


Als ze maar jong van geest is...

26-11-2007, 12:22

Citaat door 3ir_ana:
trouwen is net als geboorte en de dood. De dag staat vast. Of het gebeurd helemaal niet, manloos/vrouwloos door het leven gaan, dat is ook een optie.



Maar trouwen behoort tot de helft van je dien!!! Dus geen moeite doen is ook niet goed

26-11-2007, 12:25



Citaat door mocroboy2005:
Wat mij de laatste tijd heel erg opgevallen is, is het volgende...

Ik zie steeds dat de goede meisjes boven de leeftijd van 25 jaar komen zonder te trouwen, terwijl de bekende sletxten die de hele stad gehad heeft wel trouwen,,,wat is er met de marokkaanse man gebeurd?,,Kan die geen juiste beslissingen meer nemen of heeft de assimilatie haar toppunt bereikt?...Ik vind het geen wonder dat het aantal scheidingen hoger is dan het aantal huwelijken in onze gemeenschap...

Hij komt haar in de discotheek tegen, of pikt ie haar met de auto bij de bushalte op dan gaat ie na een paar maanden haar hand vragen,,,en het maakt hem nix meer uit of ze nog maagd is of niet..

Jongens,, let goed op,, je moet wel beseffen dat er marokkaanse meisjes thuis zitten die hun eer jarenlang hebben beschermd en tegen de verleidingswind hebben gevochten, maar ze krijgen geen kans voor een toekomst alleen omdat ze weinig kontakt hebben met mannen, terwijl die sletten dag en nacht met jongens bezig zijn,, en het zou ze toch een keertje wel lukken om de ene of andere sukkel naar hun vadershuis te slippen..


En nu jullie mening graag



Leuk en aardig allemaal. Ondertussen is het allemaal geschreven, genaamd: Élmeqtab.

26-11-2007, 12:25

Citaat door oum7oudayfa:
Maar trouwen behoort tot de helft van je dien!!! Dus geen moeite doen is ook niet goed




Ik heb het niet over wel of geen moeite doen... Het lot moet je ook zelf helpen (sabeb), het wordt niet in de schoot geworpen...

Ik geloof er simpelweg niet in, dat op elk potje een dekseltje past. Er zijn mensen die graag willen trouwen, maar voor hun niet bestemd is.

26-11-2007, 12:26

Citaat door oum7oudayfa:
Maar trouwen behoort tot de helft van je dien!!! Dus geen moeite doen is ook niet goed


Maar beter een half ei dan een lege dop...

Pagina's : [1] 2 3 4