Bekijk volle/desktop versie : Begrijp me ex verloofde echt niet, maar weet wel dat hij de pot op kan..



Pagina's : [1] 2 3 4

26-11-2007, 11:03
Hij heeft zich zo vaak verlaagd bij mij door telkens te vragen of ik nog een keer met hem wilde afspreken dus ik werd er op een gegeven moment moe van en zei van is goed uit beleefdheid. Dus we zouden gister afspreken, maar ik belde hem op en zei van ben je er al bijna, dan zegt hij van ja het gaat nu niet lukken er is iets tussen gekomen. Ik zo weet je wat wis me nr jij wilt praten en dan doe je zo kinderachtig dus ik hing op. Maar blijkbaar vond hij me woorden niet zo leuk en stuurde me een smsje met kunnen we nog vrienden blijven.. Ik snap het echt allemaal nietmeer...


Graag alleen seriuze reacties..

26-11-2007, 11:04


uh... geen contact meer. klaar. punt.

26-11-2007, 11:06
Het is voor mij nu echt gewoon klaar, ben hem echt zat. Maar het blijft wel moeilijk...

26-11-2007, 11:08

Citaat door ibtissam_22:
Hij heeft zich zo vaak verlaagd bij mij door telkens te vragen of ik nog een keer met hem wilde afspreken dus ik werd er op een gegeven moment moe van en zei van is goed uit beleefdheid. Dus we zouden gister afspreken, maar ik belde hem op en zei van ben je er al bijna, dan zegt hij van ja het gaat nu niet lukken er is iets tussen gekomen. Ik zo weet je wat wis me nr jij wilt praten en dan doe je zo kinderachtig dus ik hing op. Maar blijkbaar vond hij me woorden niet zo leuk en stuurde me een smsje met kunnen we nog vrienden blijven.. Ik snap het echt allemaal nietmeer...


Graag alleen seriuze reacties..


tzzzzzzzz het is je ex verloofde en je maakt je druk om hem om.
walgelijk en dan vragen meisjes zich af, hoe komen wij aan de naam dat we slecht zijn.

26-11-2007, 11:08



Citaat door ibtissam_22:
Het is voor mij nu echt gewoon klaar, ben hem echt zat. Maar het blijft wel moeilijk...

Daar kom je wel overheen, het is mij ook gelukt dus waarom zou het jou niet lukken.


Sterkte meid

26-11-2007, 11:09
Hij kan van jou de pot op, schrijf je. Dus waarom maak je nog druk?

Afschrijven die handel, het is niet voor niets je EX verloofde.

26-11-2007, 11:09
Kijk..

Toen hij wilde afspreken was hij geil. Toen het eindelijk zover was niet meer, dus had hij geen zin meer om je te zien.

Begrijp je?

26-11-2007, 11:09

Citaat door jongeman27:
tzzzzzzzz het is je ex verloofde en je maakt je druk om hem om.
walgelijk en dan vragen meisjes zich af, hoe komen wij aan de naam dat we slecht zijn.


26-11-2007, 11:11
Hey meid,

Toen het je ex verloofde werd had jij zelf gelijk een punt achter alles moeten zetten. Op deze manier doe je jezelf alleen maar pijn. Het beste wat je kunt doen is een nieuw nummer nemen. Ik weet dat het voor makkelijker is om te zeggen als voor jouw om het echt t doen.

Maar dit is wel mijn tip aan jouw...mohim allah y 3awnik en het beste

Groetjes B.Mekeda

26-11-2007, 11:12
vrienden

contact verbreken is het beste

26-11-2007, 11:12

Citaat door jongeman27:
tzzzzzzzz het is je ex verloofde en je maakt je druk om hem om.
walgelijk en dan vragen meisjes zich af, hoe komen wij aan de naam dat we slecht zijn.



Wat heb jij de afgelopen 27 jaar gedaan, toen mensen zich aan het ontwikkelen waren ?

26-11-2007, 11:13
Ej trilfunctie je moeder... Wie denk je wel dat je bent gek... Als je niks zinnigs te melden hebt dan moet je niet reageren he...

26-11-2007, 11:15



Citaat door ibtissam_22:
Ej trilfunctie je moeder... Wie denk je wel dat je bent gek... Als je niks zinnigs te melden hebt dan moet je niet reageren he...


Je moeder?

Geen wonder dat je gedumpt bent, die jongen hoeft geen schreeuwlelijke sletje als vrouw. Gebruiken en weggooien.

26-11-2007, 11:15
Wajoow wat zijn sommige mensen hier nodig.... Tfoe heb nu al spijt dat ik een topic heb geplaatst..

26-11-2007, 11:17

Citaat door _Marokkaanse_:
Wat heb jij de afgelopen 27 jaar gedaan, toen mensen zich aan het ontwikkelen waren ?


Lid gebleven van marokko.nl net als jij met je 300 dates.

Pagina's : [1] 2 3 4