Bekijk volle/desktop versie : Leerlingen mishandelen leraar



05-11-2003, 13:14
Leerlingen mishandelen leraar

Uitgegeven: 5 november 2003 12:49
Laatst gewijzigd: 5 november 2003 12:50

AMSTERDAM - Een 16-jarige leerling van een middelbare school in Amsterdam is dinsdag opgepakt voor het mishandelen van een leerkracht. De jongen had samen met een aantal andere leerlingen de leraar geschopt en geslagen. Dat maakte de politie woensdag bekend. De leraar is met lichte verwondingen naar het ziekenhuis gebracht.

Het gevecht begon in de kantine van de school. De leraar had net een broodje gekocht toen de 16-jarige jongen hem vastgreep en het broodje aan zijn muis probeerde te voeren. De leraar wilde dat te voorkomen en er ontstond een worsteling. De conciërge haalde de twee uit elkaar, maar toen de jongen iets later een aantal meisjes de stuipen op het lijf joeg met het knaagdier escaleerde de zaak alsnog.

De onderwijzer greep in, maar kreeg vervolgens een pak slaag van de jongen en een paar andere leerlingen. De onderwijzer belandde op de grond waar hij werd geschopt en geslagen. De groep werd uit elkaar gehaald, waarop de politie de vechtersbaas arresteerde. De politie verwacht meer aanhoudingen.

De politie wilde niet zeggen om welke school het ging of in welk deel van de stad de kwestie zich afspeelde.

05-11-2003, 13:21



Citaat:
Origineel gepost door hopeloos1
Waren het mocros???
ik weet het niet, maar ik weet zeker dat de media gaat zeggen dat het mocro's waren!!

05-11-2003, 13:25
tegenwoordig kan mij niks meer verbazen

05-11-2003, 13:26

Citaat:
Origineel gepost door hopeloos1
Waren het mocros???
nee.
welke maroc heeft een muis als huisdier?

05-11-2003, 13:27



Citaat:
Origineel gepost door LQwaad4life
nee.
welke maroc heeft een muis als huisdier?
ikke ik heb 2 muizen, 1 hamster, en 3 cavia's

05-11-2003, 13:28

Citaat:
Origineel gepost door mocro4life16
ik weet het niet, maar ik weet zeker dat de media gaat zeggen dat het mocro's waren!!
Kan geen Marokkanen zijn .. Heb jij wel eens een Marokkaan gezien met een muis .. ??

Nou, ik niet ..

05-11-2003, 13:29

Citaat:
Origineel gepost door Jamila17
Kan geen Marokkanen zijn .. Heb jij wel eens een Marokkaan gezien met een muis .. ??

Nou, ik niet ..
misschien heeft ie die muis op school gevonden ofzo