Bekijk volle/desktop versie : ik wordt moe van al die marokkaanse meiden



Pagina's : [1] 2

25-11-2007, 21:59
dan zit je in de trein en dan gaan al die meiden je nafluiten en psss geluiden maken. en in de stad wordt je achtervolgd en ze willen allemaal je nummer jeetje mina zeg.ik ben het echt zat al die versieringspogingen van al die marokkaanse meiden dit zijn de woorden die je vaak hoort het lijkt wel op een tsunami aanval van woorden.marokkaanse meiden zeggen vaak; zin djalie habibie, schat, my hero the one and only. ik ben het een beetje zat just leave me alone

ik weet dat dit voor sommige mensen klinkt alsof napoleon abdelaziz bouteflika ten huwelijk vraagt president van algerije. maar het is de waarheid en de waarheid is hard

25-11-2007, 22:00



Citaat door labyrinth:
dan zit je in de trein en dan gaan al die meiden je nafluiten en psss geluiden maken. en in de stad wordt je achtervolgd en ze willen allemaal je nummer jeetje mina zeg.ik ben het echt zat al die versieringspogingen van al die marokkaanse meiden dit zijn de woorden die je vaak hoort het lijkt wel op een tsunami aanval van woorden.marokkaanse meiden zeggen vaak; zin djalie habibie, schat, my hero the one and only. ik ben het een beetje zat just leave me alone

ik weet dat dit voor sommige mensen klinkt alsof napoleon abdelaziz bouteflika ten huwelijk vraagt president van algerije. maar het is de waarheid en de waarheid is hard


Het zegt heel wat over de omgeving waarin jij leeft Meskien

Hier is het juist andersom! Vieze mannen zijn jullie

Maar die vergelijking van Napoleon en Bouteflika is hilarisch

25-11-2007, 22:01
Moet je er maar minder goed uitzien dan vallen ze je niet meer lastig

25-11-2007, 22:02
zeh3ma vind je die aand8t niet leuk......maar goed, wel irritant jhaaa,...

25-11-2007, 22:02



Citaat door labyrinth:
dan zit je in de trein en dan gaan al die meiden je nafluiten en psss geluiden maken. en in de stad wordt je achtervolgd en ze willen allemaal je nummer jeetje mina zeg.ik ben het echt zat al die versieringspogingen van al die marokkaanse meiden dit zijn de woorden die je vaak hoort het lijkt wel op een tsunami aanval van woorden.marokkaanse meiden zeggen vaak; zin djalie habibie, schat, my hero the one and only. ik ben het een beetje zat just leave me alone

ik weet dat dit voor sommige mensen klinkt alsof napoleon abdelaziz bouteflika ten huwelijk vraagt president van algerije. maar het is de waarheid en de waarheid is hard


aaahahahaha....jij leeft in de omgekeerde wereld...

Idd...die vergelijking

25-11-2007, 22:04
Oh daar heb je meneer de grappenmaker weer..
met zn mooie fantasieën

25-11-2007, 22:05

Citaat door jamie_is_back:
Het zegt heel wat over de omgeving waarin jij leeft Meskien

Hier is het juist andersom! Vieze mannen zijn jullie

Maar die vergelijking van Napoleon en Bouteflika is hilarisch


ja sorry ik moest dit kwijt, ik las die topics en ik moet zeggen ik mis een beetje humor dus ik dacht ik begin maar, waar zijn die droge marokkanen gebleven. ik voel me alsof ik the last of the mohicans ben

25-11-2007, 22:05
Ja, het komt me de spuitgaten uit

Er moet wat gebeuren, op een dag word ik nog aangerand door die meiden

25-11-2007, 22:06

Citaat door miss_amazigh19:
zeh3ma vind je die aand8t niet leuk......maar goed, wel irritant jhaaa,...

hoezo heb jij het ook meegemaakt het is inderdaad iritant he

25-11-2007, 22:08

Citaat door labyrinth:
ja sorry ik moest dit kwijt, ik las die topics en ik moet zeggen ik mis een beetje humor dus ik dacht ik begin maar, waar zijn die droge marokkanen gebleven. ik voel me alsof ik the last of the mohicans ben


Ja dat komt omdat alle leuke leden foetsie zijn.. Inclusief moi vanaf morgen
Je zal het dus alleen moeten doen, want de aller de aller de allerleukste leden zijn weg..


Citaat door Boeloeloe:
Ja, het komt me de spuitgaten uit

Er moet wat gebeuren, op een dag word ik nog aangerand door die meiden


Uhú..

25-11-2007, 22:08

Citaat door labyrinth:
hoezo heb jij het ook meegemaakt het is inderdaad iritant he



jhaa soms, heb ik dat wel....echt zielige mensen zeg, ze doen het zelf als ik met papa ben..... geen schaamte,

zegt me papa:

""iek snappen wel,: ik heb ook zo"n mooie dochter...


wollaaah geen schaamte

25-11-2007, 22:09

Citaat door labyrinth:
dan zit je in de trein en dan gaan al die meiden je nafluiten en psss geluiden maken. en in de stad wordt je achtervolgd en ze willen allemaal je nummer jeetje mina zeg.ik ben het echt zat al die versieringspogingen van al die marokkaanse meiden dit zijn de woorden die je vaak hoort het lijkt wel op een tsunami aanval van woorden.marokkaanse meiden zeggen vaak; zin djalie habibie, schat, my hero the one and only. ik ben het een beetje zat just leave me alone

ik weet dat dit voor sommige mensen klinkt alsof napoleon abdelaziz bouteflika ten huwelijk vraagt president van algerije. maar het is de waarheid en de waarheid is hard


Echt broeder. Ik maak me zorgen om je

Vind echt niet meer dat je alleen over straat mag lopen. Je moet wel heel knap zijn als vrouwen je nafluiten.

Echt jouw schoonheid moet verboden worden. Straks worden onze mannen ook nog gay door jou

Begin me echt ongerust te maken


25-11-2007, 22:11


Loop ik zo op het station, ben ik zo aan het bellen......
Zegt 1 zo'n meid :
"he bel je daar met je vader ? Geef em zijn nummer dan kom ik je handje vragen"

Ik liep maar snel door

Even vederop staat zo'n groepje meiden, ik loop langs hoor ik psssssssssssssssssssssssssssst

ik draai om:

HE IK BEN JE BITCH NIET

Zegt 1 zo'n meid:
"Ik vind je wel leuk als je boos bent"

tfoe 3la meiden

25-11-2007, 22:11

Citaat door miss_amazigh19:
jhaa soms, heb ik dat wel....echt zielige mensen zeg, ze doen het zelf als ik met papa ben..... geen schaamte,

zegt me papa:

""iek snappen wel,: ik heb ook zo"n mooie dochter...


wollaaah geen schaamte


ja serieus deze mensen moeten zich schamen
hachoema aleikom

25-11-2007, 22:13

Citaat door labyrinth:
dan zit je in de trein en dan gaan al die meiden je nafluiten en psss geluiden maken. en in de stad wordt je achtervolgd en ze willen allemaal je nummer jeetje mina zeg.ik ben het echt zat al die versieringspogingen van al die marokkaanse meiden dit zijn de woorden die je vaak hoort het lijkt wel op een tsunami aanval van woorden.marokkaanse meiden zeggen vaak; zin djalie habibie, schat, my hero the one and only. ik ben het een beetje zat just leave me alone

ik weet dat dit voor sommige mensen klinkt alsof napoleon abdelaziz bouteflika ten huwelijk vraagt president van algerije. maar het is de waarheid en de waarheid is hard





Pagina's : [1] 2