Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Wie heeft er ervaring met Curves???



Pagina's : [1] 2 3

25-11-2007, 16:00
Mn huidige sportschool is failliet en ik moet blijven bewegen...



Dus ik ging op zoek naar een sportclub voor only ladies en kwam zo bij de site van curves ..... ziet er goed uit, dus vroeg me af of iemand hier ervaring heeft met curves en wat hun ervaring dan is...

Hoor het graag dames...

M3a salama,
Latifa

25-11-2007, 16:44


Ik ben er lid van omdat ik een maand gratis daar mag sporten..
Het is voor een half uurtje en dat 3 keer in de week in dat half uurtje blijf je constant bewegen en word cardio afgewisseld met andere dingen.

Het is wel leuk daar maar 3 keer per week een half uurtje is niet genoeg het is lekker voor erbij maar als je er van af wilt vallen of echt een goede conditie opbouwen dan helpt het niet.

25-11-2007, 16:56
Ik ben er ook lid van, sinds een paar weken en het bevalt wel hoor!
Het is lekker dat er alleen vrouwen sporten, gezellig sfeertje, en 30 minuten vind ik lang genoeg

25-11-2007, 17:19
welke filialen als ik vragen mag,,

is het dan ook zo dat de ramen zijn geblindeer of hangen er gordijnen???

en wat betalen jullie...

ik kan namelijk geen prijzen vinden op de site...

M3a salama.
Latifa

ps. thanks ladies...

25-11-2007, 18:18


3 keer niks! Zoals eerder is gezegd het is maar een halfuurtje en je mag helemaal niet trainen zoals je wilt ze hebben een speciaal programma.
Ik had 1,5 jaar lang niet gesport ik dacht als ik daar naar toe ga voor de 1e keer zal ik bek af zijn, nou het leek of we maar een beetje voor de gek werden gehouden met hun trage bewegingen.
Ik heb het een paar maanden gedaan en ik ben geen gram afgevallen.
Ik zou zeggen verspil je geld niet...

25-11-2007, 22:19

Citaat door Marktplaats:
3 keer niks! Zoals eerder is gezegd het is maar een halfuurtje en je mag helemaal niet trainen zoals je wilt ze hebben een speciaal programma.
Ik had 1,5 jaar lang niet gesport ik dacht als ik daar naar toe ga voor de 1e keer zal ik bek af zijn, nou het leek of we maar een beetje voor de gek werden gehouden met hun trage bewegingen.
Ik heb het een paar maanden gedaan en ik ben geen gram afgevallen.
Ik zou zeggen verspil je geld niet...



helemaal mee eens .Ben nu een maand bezig en merk geen verschil en vind het saai!

26-11-2007, 09:55

Citaat door Maghrebiya:
welke filialen als ik vragen mag,,

is het dan ook zo dat de ramen zijn geblindeer of hangen er gordijnen???

en wat betalen jullie...

ik kan namelijk geen prijzen vinden op de site...

M3a salama.
Latifa

ps. thanks ladies...



De ramen zijn geblindeerd bij ons.
Ik betaal 33 euro per maand (studententarief ), anders betaal je iets van 39 euro per maand.

De dames die negatief reageerden; ik had de eerste paar keer ook zoiets van wat is dit voor idioot gedoe, moet ik dit nu serieus nemen? Maar ja ik ga met een vriendin dus dan is het gezellig en vind je het vanzelf leuk.

26-11-2007, 14:51

Citaat door Sweetest_Girl:
De ramen zijn geblindeerd bij ons.
Ik betaal 33 euro per maand (studententarief ), anders betaal je iets van 39 euro per maand.

De dames die negatief reageerden; ik had de eerste paar keer ook zoiets van wat is dit voor idioot gedoe, moet ik dit nu serieus nemen? Maar ja ik ga met een vriendin dus dan is het gezellig en vind je het vanzelf leuk.



en ben je afgevallen???

26-11-2007, 21:37

Citaat door Maghrebiya:
en ben je afgevallen???


Volgens de weegschaal thuis nog niet. Maar ik train pas 4 weken, dus dat is nog niet zo lang natuurlijk. Ik heb deze week wel m'n meetdag, misschien ben ik wat centimers kwijtgeraakt

26-11-2007, 21:46

Citaat door Sweetest_Girl:
Volgens de weegschaal thuis nog niet. Maar ik train pas 4 weken, dus dat is nog niet zo lang natuurlijk. Ik heb deze week wel m'n meetdag, misschien ben ik wat centimers kwijtgeraakt



in wel filiaal sport je??? pm het me als je het niet in public wilt zeggen....

en tot hoelaat zijn ze open???


M3a salama,
Latifa

26-11-2007, 21:54
voor een half uur?
dan liever een lady gym
waar ik de hele dag mn eigen ritme en tempo bepaald.
van 5 tot 9 heeerlijk
ik heb dan ook alle oefeningen gehad!!
saunatje achteraf stoombad! lekker fruitje wat drankjes..dat noem ik relaxx en work outt..

26-11-2007, 22:07
waar woon je?

26-11-2007, 22:07


en waar vind ik lady gym???
heb je een site???

thx alvast

26-11-2007, 22:11
woon in de omgeving van utrecht, maar werk in amsterdam.. beide steden zijn goed te doen voor me..

26-11-2007, 22:15
in amsterdam is er een fitniss first?
voor lady s
ik train zelf in DEN HAAG
ideaal!
dat wat ik net genoemd had.
maar train je nou een half uurtje voor 30 euro?
wat als je wat anders wil en langer wil blijven

hebben ze daar nog ontspannende sauna s stoombad?

er is onlangs een nieuwe fitniss first met zwembad helaas gemixt..heel misschien een dagje voor vrouwen OOK GAAF

Pagina's : [1] 2 3