Bekijk volle/desktop versie : Dames met overbodige goud



Pagina's : [1] 2 3 4

25-11-2007, 14:26
Salaam dames,

Ik vraag me af wie van jullie alleen goud hebben gekocht van jullie sadak (bruidsschat) en wie uiteindelijk (na jaren het een paar keer te hebben gedragen) het weer heeft verkocht?

Enne........ is het veel in waarde gedaald of viel het wel mee? En welke maand is gunstig om je goud in Maroc te verkopen???

25-11-2007, 15:13


Helemaal niemand die haar goud heeft verkocht???

25-11-2007, 15:18
Het goud prijs in marokko is gestegen dus je het beste nu verkopen!! je krijgt er waarschijnlijk nog meer voor terug dan dat je het hebt gekocht!

25-11-2007, 15:21

Citaat door PreciousWoman:
Het goud prijs in marokko is gestegen dus je het beste nu verkopen!! je krijgt er waarschijnlijk nog meer voor terug dan dat je het hebt gekocht!


Probleem goud daalt gelijk in waarde wanneer je het koopt. De koers is inderdaad goed op dit moment voor degen die euro's naar maroc willen sturen maar goud betwijfel ik.

25-11-2007, 15:22



Citaat door hallo1981:
Probleem goud daalt gelijk in waarde wanneer je het koopt. De koers is inderdaad goed op dit moment voor degen die euro's naar maroc willen sturen maar goud betwijfel ik.

ik heb ook gehoord dat als je nu je goud in gaat ruilen je er meer voor terug krijgt! ik weet echt niet .. ik heb het maar gehood!!

ik vind het zonde om mijn bruidsschat te verkopen.. en het is nog niet zo oud en ik vind het nog prachtig!

25-11-2007, 15:28
tja ik ook maar ik draag het niet en ik hou ook niet meer van goud. Eigenlijk hou ik helemaal niet meer van opvallende sieraden.

Maar als ik een goeie prijsje krijg in Marokko dan verkoop ik het zeker als ik weinig krijg dan hou ik het wel denk ik want dan is het inderdaad zonde.

25-11-2007, 15:31

Citaat door hallo1981:
tja ik ook maar ik draag het niet en ik hou ook niet meer van goud. Eigenlijk hou ik helemaal niet meer van opvallende sieraden.

Maar als ik een goeie prijsje krijg in Marokko dan verkoop ik het zeker als ik weinig krijg dan hou ik het wel denk ik want dan is het inderdaad zonde.

zo zou ik het ook doen!

25-11-2007, 15:42
Helaas niemand die hier ervaring in heeft. Ik ben nl zo nieuwsgierig!

25-11-2007, 15:51
mischien heb je niks aan mijn antwoord,maar hier zijn we een moskee aan het bouwen.en veel dames hebben hun goud aan de moskee gegeven.

25-11-2007, 15:59

Citaat door Oum Youssef:
mischien heb je niks aan mijn antwoord,maar hier zijn we een moskee aan het bouwen.en veel dames hebben hun goud aan de moskee gegeven.


Ik zou dit ook wel heel graag willen alleen had ik al wel plannen voor dat geld .

Ik geef wel altijd geld en mijn man ook wanneer ze hier naar onze moskee komen voor geldinzamelingen voor goede doelen en andere moskees.

Incha allah zal ik ooit zover zijn dat materiele zaken mij helemaal niet meer intereseren helaas op dit moment nog wel.

25-11-2007, 16:00

Citaat door hallo1981:
Ik zou dit ook wel heel graag willen alleen had ik al wel plannen voor dat geld .

Ik geef wel altijd geld en mijn man ook wanneer ze hier naar onze moskee komen voor geldinzamelingen voor goede doelen en andere moskees.

Incha allah zal ik ooit zover zijn dat materiele zaken mij helemaal niet meer intereseren helaas op dit moment nog wel.


ik geef eigelijk niets om goud.ik heb nog wel een paar kleine dingetjes en zelfs die draag ik zelden.

25-11-2007, 16:04

Citaat door Oum Youssef:
ik geef eigelijk niets om goud.ik heb nog wel een paar kleine dingetjes en zelfs die draag ik zelden.


Ik heb echt zo'n enorme spijt dat ik alles aan goud heb uitgeven! Terwijl ik toender tijd echt geld nodig had

Ik wilde het op een bankrek. zetten maar vele mensen maakten mij wijs dat ik er beter goud van moest kopen en nu dus heb ik het geld weer nodig en heb ik spijt dat ik die onzin heb gekocht!

25-11-2007, 16:06


Ik hou niet van goud en heb toenertijd 1000 euro aan goud gekocht. Riem had ik gelukkig wel in t zilver en die gebruik ik nog steeds. Maar die sieraden heb ik nooit gedragen. Ik heb ze in NL verkocht en heb minder als de helft terug gekregen. IK begrijp nog steeds niet waarom ik er goud mee had gekocht want ik vind t echt lelijk.

25-11-2007, 16:09

Citaat door bigmomma25:
Ik hou niet van goud en heb toenertijd 1000 euro aan goud gekocht. Riem had ik gelukkig wel in t zilver en die gebruik ik nog steeds. Maar die sieraden heb ik nooit gedragen. Ik heb ze in NL verkocht en heb minder als de helft terug gekregen. IK begrijp nog steeds niet waarom ik er goud mee had gekocht want ik vind t echt lelijk.


Dit ziet er slecht uit voor mij want ik had al zo'n gedachte dat het nu maar de helft waard is.

Ik weet ook niet meer waarom die goud! Ik denk omdat je overal op marokaanse feesten vrouwen helemaal behangen met goud ziet.

25-11-2007, 16:11

Citaat door hallo1981:
Dit ziet er slecht uit voor mij want ik had al zo'n gedachte dat het nu maar de helft waard is.

Ik weet ook niet meer waarom die goud! Ik denk omdat je overal op marokaanse feesten vrouwen helemaal behangen met goud ziet.


Bij mij was t meer omdat mijn moeder vond dat t een must is. Want ook al zag ik t op bruiloften, t trok me nooit. Ik draag altijd simpele sieraden van zilver op bruiloften. Ik was bij veel juwelieren geweest en overal boden ze t zelfde aan. Uiteindelijk heb ik toch maar verkocht.

Pagina's : [1] 2 3 4