Bekijk volle/desktop versie : Beste club ooit speelt gelijk maar staat wel boven Barcelona!!



24-11-2007, 23:50

Citaat door Tzzztkiki:
Slecht gespeeld, domme rode kaart, veel balverlies, maar het belangrijkste de beste club ooit staat wel boven BARCELONA!!!
.

25-11-2007, 00:10



Citaat door Tzzztkiki:
Slecht gespeeld, domme rode kaart, veel balverlies, maar het belangrijkste de beste club ooit staat wel boven BARCELONA!!!

denk maar niet dat ze daar op die plaats blijven staan de druk is te groot voor real 1ste plaats hoort barca toe

25-11-2007, 00:26
hahaha beste club!!! Tegen murcia uit 1-1 noem jij beste club?? Tegen getafe uit kan ik begrijpen maar dit hahaha. Morgen inshallah villareal winnen dan kan real eindelijk weg van die eerste plek en barca kan eindelijk gaan toeslaan in december in EL Classico!!!

25-11-2007, 00:33

Citaat door moes_moeilijk:
Wat mij betreft had je allang geband moeten worden na die opmerking over ait wayagher. Echt schandelig



wat zei die?

25-11-2007, 00:43


haha mensen zijn echt misgunners ouwe. gaan ze hopen dat de ander gebant wordt enzo hihi

25-11-2007, 01:07
Tfoe vies kind! Moet wat aan je verstand doen joh gek

25-11-2007, 11:59

Citaat door Tzzztkiki:
Slecht gespeeld, domme rode kaart, veel balverlies, maar het belangrijkste de beste club ooit staat wel boven BARCELONA!!!


Bn jij voor Real Wat een schande dat iemand als jij fan bent van zo'n mooie club!

25-11-2007, 13:37
Hoe oud zijn Jullie?? ewa safi wat maakt het uit als madrid of barca verlizen.

Fuck Madrid en Fuck Barca,

MAROCCCCCCC

25-11-2007, 21:19

Citaat door RonaldinhoXY:
hahaha beste club!!! Tegen murcia uit 1-1 noem jij beste club?? Tegen getafe uit kan ik begrijpen maar dit hahaha. Morgen inshallah villareal winnen dan kan real eindelijk weg van die eerste plek en barca kan eindelijk gaan toeslaan in december in EL Classico!!!


eindelijk weg

ik heb slecht nieuws voor jou broeder, villa heeft gelijk gespeeld

25-11-2007, 22:33

Citaat door Mister_Riffi:
eindelijk weg

ik heb slecht nieuws voor jou broeder, villa heeft gelijk gespeeld



jij Moet ook weg..welk Marokkaan Erkend Terreur Organisatie Polisario..alleen Mister Riffi...

Mister Riffie vertrek nu van Marokko.nl...

25-11-2007, 22:54
Fuck Real Madrid Fuck Barcelona Dit Jaar Viva Espanyol De Coupe

Ik Verdien Er Tog Geen Trots Mee Bij Espanyol Speel Nog Een Marokkaan Als Basis

25-11-2007, 23:08

Citaat door mohammed001:
denk maar niet dat ze daar op die plaats blijven staan de druk is te groot voor real 1ste plaats hoort barca toe



ja daarom hebben we 12 landstitels meer dan jullie en zijn regeerend kampioen EN staan boven Barca!! bedankt!

26-11-2007, 00:05



Citaat door MaGaNa_aanhang:
jij Moet ook weg..welk Marokkaan Erkend Terreur Organisatie Polisario..alleen Mister Riffi...

Mister Riffie vertrek nu van Marokko.nl...




ben je hier ook al, ik vertrek niet