Bekijk volle/desktop versie : studiegeld



24-11-2007, 20:11
ik hoop dat iemand mij kan helpen, mijn zus is een hboopleiding begonnen aan de inholland, het valt haar enorm tegen en wilt of switchen of stoppen.

Mijn vraag is:

xkrijgt ze een deel van haar studiegeld terug
xkan ze switchen zonder dat ze weer opnieuw studiegeld hoeft te betalen voor een nieuwe opleiding.

ze heeft ze gek gebeld en gemaild maar niemand weet het en ze wordt van de kastje naar de muur gestuurd.

k hoop dat iemand het wel weet hier en oh ja ze krijgt geen studiefinanciering

24-11-2007, 21:58



Citaat door 3anood:
ik hoop dat iemand mij kan helpen, mijn zus is een hboopleiding begonnen aan de inholland, het valt haar enorm tegen en wilt of switchen of stoppen.

Mijn vraag is:

xkrijgt ze een deel van haar studiegeld terug
xkan ze switchen zonder dat ze weer opnieuw studiegeld hoeft te betalen voor een nieuwe opleiding.

ze heeft ze gek gebeld en gemaild maar niemand weet het en ze wordt van de kastje naar de muur gestuurd.

k hoop dat iemand het wel weet hier en oh ja ze krijgt geen studiefinanciering


Als ze haar collegegeld in 1 keer heeft betaald dan krijgt ze het wel terug. Niet alles natuurlijk, maar een deel. Nieuwe studie kan ze pas weer in sept beginnen ( soms ook in febr) en dan betaald ze gewoon weer, want ze heeft immers een deel teruggekregen.

als je nog vragen heb.. just shoot

24-11-2007, 22:30

Citaat door Cheetos:
Als ze haar collegegeld in 1 keer heeft betaald dan krijgt ze het wel terug. Niet alles natuurlijk, maar een deel. Nieuwe studie kan ze pas weer in sept beginnen ( soms ook in febr) en dan betaald ze gewoon weer, want ze heeft immers een deel teruggekregen.

als je nog vragen heb.. just shoot


o ok dus er is wel een kans dat ze haar geld terug krijgt, volgens mij betaalt ze in termijnen, meskiena ze vind het helemaal niets, als ze haar studiegeld toch moet betalen dan gaat ze gewoon verder omdat het dan toch zonde is maar als het niet hoeft dan stopt ze liever

tnx voor het beantwoorden, je bent altijd zo behulpzaam mashaa allah

24-11-2007, 22:36
als je in termijnen betaald hoef je niet verder te betalen. x

24-11-2007, 22:44


Studiegeld trugvragen doe je overigens bij de universiteit of hogeschool zelf..dus niet bij i-b grope zoals sommige denken.
Schrijf een brief ofso of via de mail met hoe en wat.

24-11-2007, 22:54
Als ze voor februari uitschrijft krijgt ze het collegegeld terug..
Da's wat je bedoelt toch?

24-11-2007, 23:02

Citaat door 3anood:
o ok dus er is wel een kans dat ze haar geld terug krijgt, volgens mij betaalt ze in termijnen, meskiena ze vind het helemaal niets, als ze haar studiegeld toch moet betalen dan gaat ze gewoon verder omdat het dan toch zonde is maar als het niet hoeft dan stopt ze liever

tnx voor het beantwoorden, je bent altijd zo behulpzaam mashaa allah


als ze in termijnen betaald dan moet ze gaan uitschrijven op die school en niet meer betalen. Ze hoeft echt niet verder te betalen hoor tot juli. En gewoon vanaf nu al gaan rondkijken wat ze precies wil doen voor studie.


graag gedaan

24-11-2007, 23:03

Citaat door 3anood:
ik hoop dat iemand mij kan helpen, mijn zus is een hboopleiding begonnen aan de inholland, het valt haar enorm tegen en wilt of switchen of stoppen.

Mijn vraag is:

xkrijgt ze een deel van haar studiegeld terug
xkan ze switchen zonder dat ze weer opnieuw studiegeld hoeft te betalen voor een nieuwe opleiding.

ze heeft ze gek gebeld en gemaild maar niemand weet het en ze wordt van de kastje naar de muur gestuurd.

k hoop dat iemand het wel weet hier en oh ja ze krijgt geen studiefinanciering



is het HBO islam??

24-11-2007, 23:08
tnx mensen ik zal het haar doorgeven, kan ze weer rustiger slapen.

nee geen islam maar een juridische opleiding

biedt inholland ook islam aan?

24-11-2007, 23:32
3annooodd kom eens ff naar mijn topic, ik zou wel willen weten wat jij en oemmujahid gemeen hebben

24-11-2007, 23:33

Citaat door 3anood:
tnx mensen ik zal het haar doorgeven, kan ze weer rustiger slapen.

nee geen islam maar een juridische opleiding

biedt inholland ook islam aan?


ja, vandaar mijn vraag.
Misschien dat ze dat kan gaan doen, is tenminste iets wat je interesse vasthoud.

24-11-2007, 23:38

Citaat door OemPowerRangers:
3annooodd kom eens ff naar mijn topic, ik zou wel willen weten wat jij en oemmujahid gemeen hebben


oh ok

xwelke topicx
xgaat al zoekenx