Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen, de domste wezens die er bestaan



Pagina's : [1] 2 3

24-11-2007, 19:51
Mijn hart sloeg een slag over nadat ik dit las.



PAS OP!!! DIT ZIJN UITLATINGEN DOOR KAFFIRS DIE ABSOLUUT NIET OVEREEN KOMEN MET WAT ER IN DE QURAN STAAT. DUS AJB: VAL ME NIET AAN









Bij voorbaat dank




De Koran en andere gezaghebbende islamgeschriften zien de vrouw als een noodzakelijk kwaad. Haar worden vooral de verleiding zwaar toegerekend.

In tegenstelling tot de Bijbel vermeldt de Koran niet dat de vrouw verleid is; niettemin krijgt Awwa (Eva) alle schuld, want als zij er niet was geweest, zou Allah zonder weerhouding overal gediend zijn en kwamen alle mannen in het paradijs.

Maar ook afgezien van de verleiding is de vrouw als schepsel maar ten dele gelukt. Zo spreekt de moeder van Maria, de vrouw van Amram, tijdens haar zwangerschap en bij de bevalling de volgende woorden die we vinden in Soera 3:

35. Toen de vrouw van Imraan zeide: "Ik draag aan U op wat in mijn baarmoeder is, dat het vrij zal zijn (om U te dienen), aanvaard het van mij, Gij zijt gewis Alhorend, Alwetend."
36.

Maar, toen zij er van verlost was, zeide zij: "Mijn Heer, ik ben verlost van een meisje." - Allah wist het beste wat zij voortbracht. "En de man is niet gelijk aan de vrouw.

En ik heb haar Maria genoemd en ik stel haar en haar nageslacht onder Uw bescherming tegen Satan, de verworpene."

NB. Hier verwisselt de Koran bovendien Mirjam, de zuster van Mozes (Amram is haar vader, Jochebed haar moeder, Ex. 6:19), met Maria, de moeder van Jezus.

Tal van uitspraken laten zien dat Mohammed weinig met vrouwen op had, met uitzondering van hun seksuele kwaliteiten, want hij had minstens dertien vrouwen plus de nodige bijvrouwen die hij soms allemaal in een nacht bezocht.

Om te beginnen zijn zij de oorzaak van alle ellende en voorts de schuld dat niet alle mannen het paradijs binnengaan en dat Allah niet overal in ware zin aanbeden wordt. Enkele verdere uitspraken van hem zijn:
x "achter elke man die van het geloof afvalt, steekt een vrouw"
x "voor de ondergang van een natie zijn de vrouwen verantwoordelijk"
x "vrouwen zijn de domste wezens die er bestaan en aangezien de hel voor domkoppen is geschapen, gaan bijna alle vrouwen naar de hel."


Naast ‘voorwerp’ van verleiding en van domheid, is de vrouw ook toonbeeld van onreinheid, net als de hond en de ezel. Een uitspraak van Mohammed is:
" drie zaken verderven het gebed van een man: de ezel, de zwarte hond en de vrouw" (de zwarte hond staat voor de duivel). Soms wordt nog een vierde aan dit rijtje toegevoegd, dat dan luidt: de hond, het zwijn, de jood en de vrouw.

Deugdzame vrouwen: de Koran noemt ze wel, maar Mohammed kende ze nauwelijks. En wat belangrijker is: zelf een beroep doen op de Koran is onmogelijk, want de Hadieth en de Sjaria hebben al eeuwenlang ‘bewezen’ de enige juiste uitlegging te zijn.


Bron: http://www.bijbelenonderwijs.nl/index.php?grp=islam&item=8_positievanmoslimas


Mijn hart sloeg een slag over nadat ik dit las.



PAS OP!!! DIT ZIJN UITLATINGEN DOOR KAFFIRS DIE ABSOLUUT NIET OVEREEN KOMEN MET WAT ER IN DE QURAN STAAT. DUS AJB: VAL ME NIET AAN









Bij voorbaat dank

24-11-2007, 20:02



Citaat door temchOent0:
Wajo:S



Dat is schrikken hé??

24-11-2007, 20:02
Dat komt van een bijbelsite. Zie delink die je gaf.
Je moest eens weten wat voor leugens er allemaal op internet staan door domme mensen die iets tegen islam hebben.

Als je gelooft wat daar staat dan ben je inderdaad een domme vrouw

24-11-2007, 20:04
Zeker schrikken maar of hte waar is?

24-11-2007, 20:05



Citaat door Wayagher:
Dat komt van een bijbelsite. Zie delink die je gaf.
Je moest eens weten wat voor leugens er allemaal op internet staan door domme mensen die iets tegen islam hebben.

Als je gelooft wat daar staat dan ben je inderdaad een domme vrouw



Ik geloof het niet, ik schrok alleen van de tekst

24-11-2007, 20:05
Bestaat er toeval of niet maar het is wel toevallig een vrouw die dit neerzet en de islam zwart wil maken

24-11-2007, 20:07
vieze huichelaar

24-11-2007, 20:08

Citaat door mokers:
Bestaat er toeval of niet maar het is wel toevallig een vrouw die dit neerzet en de islam zwart wil maken

Denk je nou echt dat ze dit hier plaats om de islam zwart te maken?
Niet dus
Ze wil het met ons delen en ons op de hoogte houden van wat er allemaal gebeurt en zich afspeelt in de islaam...
Misschien dat dit niet waar is maar hoe heb zij dat kunnen weten of beter gezegd hoe hebben wij dat kunnen wete?

24-11-2007, 20:08

Citaat door mokers:
Bestaat er toeval of niet maar het is wel toevallig een vrouw die dit neerzet en de islam zwart wil maken

Ah koe, begrijp je die link niet ofzo.

Deze site 'vertaalt' zogenaamd de Koran en probeert de Islam zwart te maken door te zeggen dat de vrouwen niet gelijk zijn aan de mannen wat dus niet klopt.

Weliswaar is de man als eerst geschapen, maar er wordt nog duidelijk in de Koran gezegd dat ze hierbij gewoon gelijk aan mekaar zijn!

(corrigeer me indien nodig aub)

24-11-2007, 20:08

Citaat door chippo:
vieze huichelaar

Shukkkk?

24-11-2007, 20:09

Citaat door chippo:
vieze huichelaar

Wie??

24-11-2007, 20:12

Citaat door temchOent0:
Denk je nou echt dat ze dit hier plaats om de islam zwart te maken?
Niet dus
Ze wil het met ons delen en ons op de hoogte houden van wat er allemaal gebeurt en zich afspeelt in de islaam...
Misschien dat dit niet waar is maar hoe heb zij dat kunnen weten of beter gezegd hoe hebben wij dat kunnen wete?



Mijn intentie was enkel jullie ervan op de hoogte te houden wat er over de vrouwen in de Islam word gezegd, door Kaffirs! Ik wist al dat dit niet waar was, want er zijn zoveel hadiths waarin staat dat vrouwen en mannen gelijk zijn.

Voor degene die begrijpend lezen te moeilijk vinden; ga terug naar school!

Moge Allah ons bijstaan!

24-11-2007, 20:13


Via dergelijke websites wordt de Islaam in een kwaad daglicht gezet, zodat zij uiteraard met het eigen geloof uitblinken... De bronnen die zijn gebruiken kloppen niet helemaal en/of de interpretatie klopt voor geen meter...

24-11-2007, 20:16

Citaat door m3xX:
Ah koe, begrijp je die link niet ofzo.

Deze site 'vertaalt' zogenaamd de Koran en probeert de Islam zwart te maken door te zeggen dat de vrouwen niet gelijk zijn aan de mannen wat dus niet klopt.

Weliswaar is de man als eerst geschapen, maar er wordt nog duidelijk in de Koran gezegd dat ze hierbij gewoon gelijk aan mekaar zijn!

(corrigeer me indien nodig aub)


You've got that right



Allah Ta3ala zegt in de Koran:

“O mensen, Wij hebben jullie uit een man en een vrouw geschapen en Wij hebben jullie tot volkeren en stammen gemaakt opdat jullie elkaar zouden kennen. De voortreffelijkste van jullie is bij God de godvrezendste. God is wetend en welingelicht”.

(Al-Hoedjoeraat 49:13).

Volgens de islam vullen mannen en vrouwen elkaar aan. Zij zijn gelijkwaardige leden van de maatschappij en zij hebben beide hun plichten en verantwoordelijkheden. Er zijn wat verschillen tussen de rol die de man en de vrouw hebben in de maatschappij, maar deze verschillen maken het ene geslacht niet superieur en het ander minderwaardig.

De gedachte van superieurheid en minderwaardigheid komt vanuit sommige van onze niet-islamitische culturen, maar het maakt zeer zeker geen deel uit van de islam.

24-11-2007, 20:22

Citaat door RoFFa_BeRBeRBoY:
Tal van uitspraken laten zien dat Mohammed weinig met vrouwen op had, met uitzondering van hun seksuele kwaliteiten, want hij had minstens dertien vrouwen plus de nodige bijvrouwen die hij soms allemaal in een nacht bezocht.


jij bent ook geen mens en ik zal je een paar woorden teruggeven wijfie en dat zijn ondere andere de woorden die je hierboven noemt dat de de profeet sala allah 3alaihi wasallam maar 4 vrouwen had en niet meer en dat en de woorden waarmee jij hierboven spreekt zijn geen woorden van jezus en ook niet van een ander want de bijbel is ook veranderd en sinds de bijbel is veranderd wordt dat boek ook niet geaccepteerd dus jouw woorden ook niet meer. maar het belangrijkste voor mij is dat deze topic zo snel mogelijk moet sluiten omdat het niet iets is vor de mensen die deze site bezoeken. het is een en al leugens en boelshit waar jij het over hebt en ik geef je nog een paar woorden en dat zijn dat je een fucking vieze onreine en ongeloofwaardige bitch bent en dat je je verhaal bij de domme mensen moet gaan doen die nergens van weten maar de mensen die als moslims zijn opgegroeit krijgen allesz mee wat ze moeten weten over hun geloof enz duss opgerot met jou en jouw topicccc bitch


Okeej, lees nu mijn andere reactie's

Ghayr InshAllah.

Pagina's : [1] 2 3