Bekijk volle/desktop versie : Moeshkiela



Pagina's : [1] 2 3

24-11-2007, 18:24
Hey meiden,

Ik ben boos op mijn man, waarom enzo isniet belangrijk maar goed wil nog ff boos blijven.

Maar heb veel zin om me op te tutten mijn haar te doen leuk iets aan me ogen mooi doen. Punt is als me man dat ziet denkt ie misschien dat het voor hem is en dat ik het goed wil maken ofzo...

Wel tutten of niet tutten??

24-11-2007, 18:25


Wel tutten

Gewoon doen

Misschien komt het toch goed tussen jullie

24-11-2007, 18:26
...erg leuke actie! haha

..als je zin hebt om je op te tutten dan doe je dat toch...

24-11-2007, 18:29

Citaat door Azhaar:
Wel tutten

Gewoon doen

Misschien komt het toch goed tussen jullie



Nee nee ben echt boos!

Ik wil niet dat hij denkt dat ik het goed wil maken door hem te verleiden en dan aan hem de eer. En als hij het dan niet goed makt dan sta ik voor xxx

24-11-2007, 18:31



Citaat door ZaraAya:
...erg leuke actie! haha

..als je zin hebt om je op te tutten dan doe je dat toch...


oeffff mannen!

Ik ga me mooi optutten en hem verder negeren denk ik...

24-11-2007, 18:32

Citaat door Moslimatun:
oeffff mannen!

Ik ga me mooi optutten en hem verder negeren denk ik...


ik hoop voor je dat hij je ook kan negeren als hij zijn mooi opgemaakte vrouw ziet...thats the point!

succes girl

24-11-2007, 18:34

Citaat door ZaraAya:
ik hoop voor je dat hij je ook kan negeren als hij zijn mooi opgemaakte vrouw ziet...thats the point!

succes girl






dat is dus waarom ik twijfel

24-11-2007, 18:35

Citaat door Moslimatun:
Hey meiden,

Ik ben boos op mijn man, waarom enzo isniet belangrijk maar goed wil nog ff boos blijven.

Maar heb veel zin om me op te tutten mijn haar te doen leuk iets aan me ogen mooi doen. Punt is als me man dat ziet denkt ie misschien dat het voor hem is en dat ik het goed wil maken ofzo...

Wel tutten of niet tutten??



Niet tutten...maar optutten...

24-11-2007, 18:35
Jezelf optutten.........sexy lingerie..........leuk kort jurkje ( verwarming hoger zetten dan )............wat hapjes........en het goed maken

24-11-2007, 18:42

Citaat door cuisinetje:
Jezelf optutten.........sexy lingerie..........leuk kort jurkje ( verwarming hoger zetten dan )............wat hapjes........en het goed maken




ahahahahahhahahaha ik ga kapot hier!

Dat wil ik juist niet!

Als hij het goed wil maken moet hij maar zelf initatief nemen

24-11-2007, 18:43

Citaat door Moslimatun:
Hey meiden,

Ik ben boos op mijn man, waarom enzo isniet belangrijk maar goed wil nog ff boos blijven.

Maar heb veel zin om me op te tutten mijn haar te doen leuk iets aan me ogen mooi doen. Punt is als me man dat ziet denkt ie misschien dat het voor hem is en dat ik het goed wil maken ofzo...

Wel tutten of niet tutten??


!!!

Wa gaaaaaaa je omtoveren tot Shakira en doe je ding verder

24-11-2007, 18:43

Citaat door missy1979:
Niet tutten...maar optutten...



Jongeren hebben een andere spreek schrijf taal dan wat ouderen

Het is geen formele brief ofzo

24-11-2007, 18:43



Citaat door OemPowerRangers:
!!!



tis serieus niet lachen

24-11-2007, 18:44

Citaat door cuisinetje:
Jezelf optutten.........sexy lingerie..........leuk kort jurkje ( verwarming hoger zetten dan )............wat hapjes........en het goed maken


Wa neeej, juist NIET goedmaken. Crepeeeeeren dat ie zal doen meskien !

24-11-2007, 18:44

Citaat door Moslimatun:
ahahahahahhahahaha ik ga kapot hier!

Dat wil ik juist niet!

Als hij het goed wil maken moet hij maar zelf initatief nemen


Ik ken dat gevoel, hij is fout dus hij moet het goed maken.

Als je jezelf optut ziet hij het als een teken. Voor je het weet is het voor hem goed gemaakt terwijl het niet is uitgesproken.

Als ik jou was, zou ik eerst met hem gaan praten voor je je optut. Als het allemaal uit de wereld is geholpen, ga je gang en laat je fantasie spreken.

Jij hebt dan de ajr. Ik las ooit ergens een hadith dat een goede vrouw nooit kan gaan slapen terwijl dat er ruzie of onenigheid is, zelfs als dat de schuld is van haar man allahou3alaam.

Jouw rijkdom in al agirah wordt vermeerderd

Pagina's : [1] 2 3