Bekijk volle/desktop versie : Ziek kind



Pagina's : [1] 2 3 4

24-11-2007, 15:20
Hallo moedertjes,

Wie is ook zo gestresst als je kind ziek is. Mijn zoontje van 3 heeft al langer dan 2 weken de griep en ik voel me echt helemaal uitgeput. Hij heeft ook koortsstuipen gehad en dat maakt het allemaal enger.
Hij is verder echt hangerig en niet lekker. Het slapen is een ramp met zijn hoest en dichte neus...

Ben ik nou de enige meoder die zich zo stresst of is dat normaal? Ik vind de slapeloze nachten echt afschuwelijk, heb langer dan 2 weken s'nachts niet meer geslapen (man heeft nachtdienst) en voel me zwaar gesloopt

24-11-2007, 15:23



Citaat door smurfi:
Hallo moedertjes,

Wie is ook zo gestresst als je kind ziek is. Mijn zoontje van 3 heeft al langer dan 2 weken de griep en ik voel me echt helemaal uitgeput. Hij heeft ook koortsstuipen gehad en dat maakt het allemaal enger.
Hij is verder echt hangerig en niet lekker. Het slapen is een ramp met zijn hoest en dichte neus...

Ben ik nou de enige meoder die zich zo stresst of is dat normaal? Ik vind de slapeloze nachten echt afschuwelijk, heb langer dan 2 weken s'nachts niet meer geslapen (man heeft nachtdienst) en voel me zwaar gesloopt

me dochtertje is ook al een paar dagen niet lekker .vooral s'sacht begint het hoesten en benauwd heid.maar ze heeft gelukkig geen koorts.wel overgeven s'nacht door de slijm die vast zit.ik zelf heb het nou ook te pakken.ben ook op

24-11-2007, 15:26

Citaat door smurfi:
Hallo moedertjes,

Wie is ook zo gestresst als je kind ziek is. Mijn zoontje van 3 heeft al langer dan 2 weken de griep en ik voel me echt helemaal uitgeput. Hij heeft ook koortsstuipen gehad en dat maakt het allemaal enger.
Hij is verder echt hangerig en niet lekker. Het slapen is een ramp met zijn hoest en dichte neus...

Ben ik nou de enige meoder die zich zo stresst of is dat normaal? Ik vind de slapeloze nachten echt afschuwelijk, heb langer dan 2 weken s'nachts niet meer geslapen (man heeft nachtdienst) en voel me zwaar gesloopt
bij mij worden mijn bijde kids meestal samen ziek en dan heb ik ook helemaal geen nachtrust,want als de ene slaapt wordt de ander wakker.

24-11-2007, 15:27
Ik had het net met me vriendin erover. Sinds donderdag val ik rond 5 uur in slaap en wordt pas de volgende dag wakker. Ik kook en zodra manlief thuis is gaat hij eten met de kids en ik ga slapen heb niet eens zin om te eten. Ook ik was 2/3 weken in de weer met een ziek kind en twee ziekenhuisopnames in één week. Het is dus heel normaal hoor. Probeer samen met je kind te gaan slapen zodat je lichaam zich ook kan herstellen anders word jij ook ziek.

24-11-2007, 15:29



Citaat door nasiha_2140:
bij mij worden mijn bijde kids meestal samen ziek en dan heb ik ook helemaal geen nachtrust,want als de ene slaapt wordt de ander wakker.



Dat lijkt me nou helemaal moeilijk als je nog een kind erbij hebt en óók nog ziek is Veel sbah...

24-11-2007, 15:32
koortsstuipen moet je goed in de gaten houden.......heb er zelf ook ervaring mee

allah y safieha


24-11-2007, 15:34

Citaat door houda99:
Ik had het net met me vriendin erover. Sinds donderdag val ik rond 5 uur in slaap en wordt pas de volgende dag wakker. Ik kook en zodra manlief thuis is gaat hij eten met de kids en ik ga slapen heb niet eens zin om te eten. Ook ik was 2/3 weken in de weer met een ziek kind en twee ziekenhuisopnames in één week. Het is dus heel normaal hoor. Probeer samen met je kind te gaan slapen zodat je lichaam zich ook kan herstellen anders word jij ook ziek.



Ik kan me goed voorstellen dat je zo vroeg gaat slapen. als ik die luxe had dat mijn zoontje door zijn vader verzorgd kan worden zou ik dat denk ik ook doen maar mijn man heeft hele wisselnde werktijden. Maar als hij er is dan neemt hij hoe moe hij ook is de verzorging op zich...anders zat ik zonder te overdrijven echt in een burn-out. Ben namelijk op dit momen gezondheidlijk ook niet echt 100%. Ik heb een paar weken geleden een zware operatie achter de rug en ben zelf herstellende...

Inschállah zullen je kids gauw beter worden...

24-11-2007, 15:46

Citaat door smurfi:
Ik kan me goed voorstellen dat je zo vroeg gaat slapen. als ik die luxe had dat mijn zoontje door zijn vader verzorgd kan worden zou ik dat denk ik ook doen maar mijn man heeft hele wisselnde werktijden. Maar als hij er is dan neemt hij hoe moe hij ook is de verzorging op zich...anders zat ik zonder te overdrijven echt in een burn-out. Ben namelijk op dit momen gezondheidlijk ook niet echt 100%. Ik heb een paar weken geleden een zware operatie achter de rug en ben zelf herstellende...

Inschállah zullen je kids gauw beter worden...


Ja dat kan ik me nog herinneren. Allahiesefiek,
Heb je misschien geen zusje die je kan helpen of een nichtje die je wilt helpen. Of misschien kan hij een dagje naar je moeder toe. Nog beter ga zelf naar je moeder toe om te logeren. Je moet echt aan je gezondheid denken. Je zoontje heeft je nog lang nodig.

24-11-2007, 15:50

Citaat door ~luna~:
koortsstuipen moet je goed in de gaten houden.......heb er zelf ook ervaring mee

allah y safieha




pfff, zo zenuwslopend is het Hij heeft het elk jaar maar alhamdoelilah volgens een familielid die Neuroloog is kan het echt absoluut geen kwaad voor de hersentjes als je meteen stesolid rectiole geeft...

24-11-2007, 16:08
mijn dochtertje is ook ziek, 2 weken geleden onstoken keel amandelen
en nu weer ziek, ik vind haar nu zo afwezig, ze maakt rare trekjes
en kijkt draaierig met haar oogjes.
Ze was net aan bibberen, ze hield handen en benen om hoog.

Ik vond het eng, ik zo weer de huisarts bellen.

24-11-2007, 16:12

Citaat door lach_parel:
mijn dochtertje is ook ziek, 2 weken geleden onstoken keel amandelen
en nu weer ziek, ik vind haar nu zo afwezig, ze maakt rare trekjes
en kijkt draaierig met haar oogjes.
Ze was net aan bibberen, ze hield handen en benen om hoog.

Ik vond het eng, ik zo weer de huisarts bellen.



Klingt zoals koortsstipjes Lahischafk

24-11-2007, 16:12

Citaat door houda99:
Ja dat kan ik me nog herinneren. Allahiesefiek,
Heb je misschien geen zusje die je kan helpen of een nichtje die je wilt helpen. Of misschien kan hij een dagje naar je moeder toe. Nog beter ga zelf naar je moeder toe om te logeren. Je moet echt aan je gezondheid denken. Je zoontje heeft je nog lang nodig.



Nee, helaas wonen die allemaal in Deutsland In zulke tijden mis ik mijn familie echt verschikkelijk

24-11-2007, 16:16



Citaat door smurfi:
Klingt zoals koortsstipjes Lahischafk



echt waar, maar het was snel over, ze is nu in slaap gevallen.
ze was zo suf, ze keek me raar aan en zei, mama je bent mooi

dit heeft ze voor het eerst.

bedankt, ik ga zo dokter bellen

jij ook beterschap met je kindje

24-11-2007, 16:22
allaahie shafieh..
maar liever 2 weken slapeloze nachten door een onschuldig griepje..
dan de rest van je leven slapeloze nachten door een levenslange ziekte.


Ps: de koortstuipen maak je er niet al te druk over, die komen niet al te gauw weer terug als ze het eerder gehad hebben

24-11-2007, 16:23

Citaat door lach_parel:
echt waar, maar het was snel over, ze is nu in slaap gevallen.
ze was zo suf, ze keek me raar aan en zei, mama je bent mooi

dit heeft ze voor het eerst.

bedankt, ik ga zo dokter bellen

jij ook beterschap met je kindje


Het kan echt goed zijn dat ze een stuipje heeft gehad. Van een stuipje worden ze ook erg suf. Mijn zoontje valt dan ook meteen in slaap...
Hoe oud is je dochter?

Beterschap

Pagina's : [1] 2 3 4