Bekijk volle/desktop versie : een vraagje



24-11-2007, 01:10
Wie heeft zich tijdens zijn of haar ww uitkering ziek gemeldt voor een lange tijd. mijn ww loopt bijna af maar wil nog een jaartje zelf voor mijn baby zorgen.
wie heeft er tips voor mij please.

24-11-2007, 20:11


niemand die hier iets over weet???????
heb hier geen ervaring in en dacht dat er wel iemand is die er wel iets van weet.

26-11-2007, 17:19
was jij et niet , die geen zin had om zo nog kinderloos verder te leven?

04-12-2007, 12:10
nee dat ben ik niet, ik heb een dochter van een jaar.

04-12-2007, 12:26


Dan ga je thuis zitten voor je kindje zorgen en laat je je man de kost verdienen! Er zijn namelijk HARD WERKENDE MENSEN die mensen als jou moeten gaan onderhouden...

Als je kan werken gewoon werken, wil je huismoeder zijn? ook prima, dan moet je man voor je zorgen..als dat niet gaat zijn er ook tig mogelijkheden!

04-12-2007, 12:29
tenzij je een chronische ziekte kunt faken weet ik niet of je dat trucje tegenwoordig nog kunt uithalen. ik hoop dat je een andere oplossing kunt vinden.

04-12-2007, 12:30

Citaat door Maroc_Meissie:
Dan ga je thuis zitten voor je kindje zorgen en laat je je man de kost verdienen! Er zijn namelijk HARD WERKENDE MENSEN die mensen als jou moeten gaan onderhouden...

Als je kan werken gewoon werken, wil je huismoeder zijn? ook prima, dan moet je man voor je zorgen..als dat niet gaat zijn er ook tig mogelijkheden!


Wllahila
ze kiest zelf om thuis te zitten totdat haar kind 2 wordt en ze wil gewoon geld blijven verdienen,
ik snap sommige mensen niet

04-12-2007, 12:33
Als je echt ziek bent kun je je in de ww ziek melden geen probleem, maar als je niet ziek bent wat ga je dan doen? Iets verzinnen??
Liegen is haram hoor, en volgens mij is dat geld wat je dan krijgt ook niet halal..

04-12-2007, 12:40

Citaat door kikkio:
Wie heeft zich tijdens zijn of haar ww uitkering ziek gemeldt voor een lange tijd. mijn ww loopt bijna af maar wil nog een jaartje zelf voor mijn baby zorgen.
wie heeft er tips voor mij please.



Ben je getrouwd?


Als je niet echt ziek bent dan houdt het op en heb je geen recht meer op een ziektewet uitkering.... [/FONT][FONT="Georgia"]Liegen is haram oegtie..

Goede tip is dat je man gaat werken en dat jij thuis kan zitten om voor jullie kind te zorgen.... Als die mogelijkheid er is.

04-12-2007, 12:44
Lelijk hoor, vragen om advies om te gaan liegen, bedriegen en stelen. Why, om er zelf beter van te worden maar ondertussen verpesten voor anderen. Hopeloos. Ga werken of blijf thuis. En van die minkukels die haar tips geven of gaan zeggen dat ze juist handelt en het toch Nederlanders zijn(hoor je standaard), laat je zelf nakijken.