Bekijk volle/desktop versie : Echte Verhaal Van Rabeh...bron: Assabah!



Pagina's : [1] 2

23-11-2007, 21:13
De Bulgaren willen/overwegen Rabeh de Bulgaarse Nationaliteit aan te bieden.

Rabeh biedt zijn excuses aan jegens de Marokkaanse supporters voor het weggooien van de Marokkaanse shirt. Verder zal hij zeker niet meer voor het (olympische) team uitkomen. Rabeh zei verder: IK ZAL NOOIT VOOR EEN ANDER LAND UITKOMEN, AL WAS HET BRAZILIE!

Het was een emotionele reactie zegt Rabeh. Ik verwachtte namelijk nooit dat wij de Olympische spelen in Peking niet zouden halen. Verder zei dat zelfs de grote spelers hun emoties soms niet kunnen bedwingen en daarmee verwees hij naar Zinedine Zidane op het WK finale in Duitsland.

Het weggooien van de shirt betekend ABSOLUUT NIET dat ik geen waarde hecht aan de shirt of aan het Marokkaanse elftal....integendeel, sinds jongs af aan was ik trots en droom om het Marokkaanse shirt te dragen...Trots voor mij en mijn familie.

Verder zei hij tegen Assabah dat een aantal ongeregeldheden binnen de team ook een factor is voor het niet terugkeren naar de olympische team. Na het WK van 2005 in Nederland hebben een aantal spelers niet gekregen waar ze recht op hadden. Hij is echter al die tijd daarvoor blind geweest en bleef spelen voor het belang van de Nationale elftal van Marokko.

Hij heeft al aangegeven bij zijn club Levski Sofia niet meer uit te willen komen voor Marokko. Toen hij hen uitlegde waarom hij niet meer uit zou komen voor Marokko waren ze enorm verbaasd en begonnen ze te lachen. Nu is de club erg blij dat ik niet meer uitkom voor de nationale team.

Binnen de selectie van Levski Sofia en door een aantal vrienden heb ik me laten vertellen dat Bulgarije het serieus overweegd om mij de Bulgaarse nationaliteit aan te bieden. Echter zal ik NOOIT voor een ander land uitkomen dan Marokko, al kwam BRAZILIE bij me aankloppen.

Ik ben een Marokkaan in hart en ziel en ben trots op mijn marokkaans-zijn. Ik heb namelijk de tenue van Marokko gedragen en het volkslied in verschillende stadion over de hele wereld gehoord en dat is de waarde van alles. Daar draait alles om. Dat gevoel draag ik en mijn familie voor ALTIJD met me mee.

Youssef Rabeh is geboren op 13 April 1985 in Rabat. Hij begon zijn carriere bij FUS Rabat en het Olympische team. In 2005 werd hij 4de met dat Olympische team op het WK in de Nederland. Hij is eerder door Troussier en Mohammed Fakher opgeroepen voor oefenduels met het eerste team van Marokko. Afgelopen zomer is hij voor een transfersom van 700.000 euro naar Levski Sofia vertrokken en geniet nu interesse van Liverpool waar hij naar alle schijn volgend seizoen zal gaan spelen.

Ik heb dit zelf een beetje vrij vertaald voor jullie..maar de bron is echt in een interview met assabah

wa salaam aleikoum

23-11-2007, 21:19


gaat hij nu voor marokko spelen ja of neeee??

23-11-2007, 21:23
nee dat zegt ie hij komt niet uit voor Marokko...maar schijnbaar wil hij voor het eerste elftal uitkomen...want hij blijft aangeven dat hij een trotse marokkaan is en veel waarde hecht aan het marokkaanse tenue

23-11-2007, 21:25

Citaat door WaldMarrakech:
nee dat zegt ie hij komt niet uit voor Marokko...maar schijnbaar wil hij voor het eerste elftal uitkomen...want hij blijft aangeven dat hij een trotse marokkaan is en veel waarde hecht aan het marokkaanse tenue



oke is duidelijk is echt een goede speler hoor beter dan naybet

23-11-2007, 21:42



Citaat door sefrou:
oke is duidelijk is echt een goede speler hoor beter dan naybet


Doe ff normaal joh. Daar kan je dus echt nog niet over oordelen. Naybet is een klasse apart. Misschien als hij zijn verdedigende kwaliteiten weet te vergroten, hij in de voetstappen van Naybet zou kunnen treden. Maar om nou te zeggen dat hij beter is dan Naybet, gaat wel een beetje te ver.

23-11-2007, 21:43

Citaat door sefrou:
oke is duidelijk is echt een goede speler hoor beter dan naybet


Jij hebt duidelijk geen verstand van voetbal

23-11-2007, 22:16

Citaat door gatarman:
Jij hebt duidelijk geen verstand van voetbal



Sefrou heeft vaker gekke dingen gezegt....



Citaat door Du7ae:
Doe ff normaal joh. Daar kan je dus echt nog niet over oordelen. Naybet is een klasse apart. Misschien als hij zijn verdedigende kwaliteiten weet te vergroten, hij in de voetstappen van Naybet zou kunnen treden. Maar om nou te zeggen dat hij beter is dan Naybet, gaat wel een beetje te ver.



ben ik helemaal met je eens. Naybet is een klasse apart....

23-11-2007, 22:20

Citaat door MaGaNa_aanhang:
Sefrou heeft vaker gekke dingen gezegt....





ben ik helemaal met je eens. Naybet is een klasse apart....


ik wilde daar nog op in gaan, maar dacht deze gozer is het niet waard

soms zie ik uitspraken van hem en dan denkje..

23-11-2007, 22:23

Citaat door MaGaNa_aanhang:
ben ik helemaal met je eens. Naybet is een klasse apart....


Zondag finale kes el 3arch Trouwens speelt WAC morgen tegen RCA?

23-11-2007, 22:44

Citaat door Du7ae:
Zondag finale kes el 3arch Trouwens speelt WAC morgen tegen RCA?



ja, kaâs el 3arsh wordt gespeeld in Fes....A.S FAR zal RB onderschatten...zo zullen ze de harde klappen krijgen...0-1 Rachad el Barnoussi

23-11-2007, 22:46

Citaat door gatarman:
ik wilde daar nog op in gaan, maar dacht deze gozer is het niet waard

soms zie ik uitspraken van hem en dan denkje..



soms begrijp ik hem niet, een ezel geverfd in Marokkaanse kleuren...meestal is hij pro-Marokkaan...en soms heeft ie gekke uitspraken...

24-11-2007, 13:31
haha jaaa maar Rabeh heeft wel het talent om in ieder geval Naybet te overstijgen...zal wel moeilijk zijn want Naybet is echt n geval apart

24-11-2007, 13:55



Citaat door WaldMarrakech:
haha jaaa maar Rabeh heeft wel het talent om in ieder geval Naybet te overstijgen...zal wel moeilijk zijn want Naybet is echt n geval apart



Ou 7med l'Bahja wie zal hem ooit overstijgen

24-11-2007, 14:06
Naybet Straks derby d casa a si Magana

24-11-2007, 14:19

Citaat door Du7ae:
Naybet Straks derby d casa a si Magana


inderdaad, Derby d'Afrique!!! de 8ste beste Derby va nde wereld!!!

Pagina's : [1] 2