Bekijk volle/desktop versie : ouders en internet



23-11-2007, 19:23
wiens ouders zitten ook achter de pc en hebben internet ontdekt?

De mijne hebben dat dus nu gedaan, wel lachen hoor nu ze msn hebben ontdekt, mijn vader en moeder meseken die chatten met ons (mij en mijn getrouwde zussen)

23-11-2007, 19:24


Mijn moeder surft altijd op jebril.com en op Skype zit ze ook om te kletsen met Marokko.

23-11-2007, 19:29
ja grappig hé, het is nu veel goedkoper om contact te maken met marokko

gisteren was ik in de moskee en gaf aan een paar dames die al op leeftijd zijn enkele arabische websites door . Meskienat zeiden ze tegen mij, mijn kinderen doen de webadres intikken en de site zoeken en zij doet de rest (met haar muis klikken) vond het zo snoezig mashaa Allah.

23-11-2007, 19:39
mijn moeder zou best wel willen maar dan moet iemand het haar leren, Ik vind het wel schattig

23-11-2007, 19:41


Ik heb mijn moeder kennis laten maken met msn.. we zitten bijna dagelijks met elkaar op msn.. ze kan nu ondertussen al heel snel typen
lig soms in een deukkk om haar.. ze leest soms trouwens ook mee hier!

23-11-2007, 19:59
mijn vader vind het wel handig als je dingen moet betalen int....bankieren en info moet opzoeken over iets,

mijn mama vind het geweldig want ik praat bijna elke dag met haar maar via msn met behulp van me zusje ....als ze zich heeft aangemeld en webcam aanstaat kan ik met me ma rustig praten en zien...

23-11-2007, 20:04
Haha ik moet er altijd bij zitten van me ouders. Me vader maakt bijna nooit gebruik van internet alleen als hij een rekening moet betalen ofso dan roept hij een van me broertjes erbij en zegt betaal dit en dat en regel dit enz.

en me moeder alleen als ze iemand wilt spreken via microfoon met me tante's en daar roept ze mij altijd bij en voor verder bakt ze er niks van .

23-11-2007, 20:34
Ik kan me nog herinneren dat ik 6 jaar geleden alles aan mijn vader moest uitleggen, waar je dingen kon opzoeken, en wat voor foutmeldingen er stonden.
Nu, hahaha legt hij me dingen uit, ik vind het prachtig om te zien dat hij het zichzelf geleerd heeft.
Mijn moeder zit nu ook altijd met familie uit spanje, marokko te praten.
(scheelt een hoop geld.)

Ik denk dat we ons nu geen leven zonder computer kunnen voorstellen!!

23-11-2007, 20:41
Mijn pa van 62 vind het ook leuk om te internetten Mijn ma heb ik het een keer proberen te leren, maar ze had er geen geduld voor meskina.

23-11-2007, 21:27
mijn pa heeft mijn laptop afgepakt....
Hij heeft een eigen hotmailadres.....

Hij zit nu er altijd achter....
Favo sites zijn Marktplaats.nl, Nadorcity.com en joetoebie.com (youtube), en natuurlijk google earth....

Met ma ben ik altijd op youtube aan het kijken en takshitás op marokko.nl

Bij het minste geringste roept mijn pa al van tra gzar thi internet.....

23-11-2007, 21:29
Mensen , hoe werkt trouwens die skype ?? Mijn ma heeft mijn abbo afgepakt en als ik thuis werk dan pakt ze ook elke keer mijn werkmobiel? kun je die skype gebruiken voor naar marokko te bellen, wela?