Bekijk volle/desktop versie : mannelijke collega's



Pagina's : [1] 2

23-11-2007, 19:06
ik werk alleen met mannelijke collega's (belgen).

Sommige zijn getrouwd en sommige hiervan zijn nog vrijgezel.

En soms gebeurt het is dat ze met me flirten; complimenten geven, me aanraken, hand over mijn schouders zetten ,...

1 keer werd ik zelfs vastgepakt en gaf een collega ( was zijn laatste dag ) mij een kus.

Nu is mijn vraag ; gaat dit te ver of overkomt dat jullie ook eens

23-11-2007, 19:10


meid weet precies wat je bedoelt, ik werk ook jarenlang met mannen maarookmet vrouwen, ikzweer je ik had er een hekel aan om naarmijn werk te gaan alleen al door die "aanrakingen" op de schouder, "per ongeluk" (ach jah hollanders vinden het allemaal maar kunnen) ik ben blij dat ik nu thuis zit en dat niet meer hoef mee te maken, ik had er ook altijd moeite mee om mijn punt duidelijk te maken van:"he dat gaat te ver" terwijl je dat eigenlijk gewoon zou moeten doen, als je het zelf nooit aangeeft zullen ze nooit begrijpen watze verkeerd doen en zal het ook nooit veranderen

succes meid

23-11-2007, 19:10

Citaat door tweener:
ik werk alleen met mannelijke collega's (belgen).

Sommige zijn getrouwd en sommige hiervan zijn nog vrijgezel.

En soms gebeurt het is dat ze met me flirten; complimenten geven, me aanraken, hand over mijn schouders zetten ,...

1 keer werd ik zelfs vastgepakt en gaf een collega ( was zijn laatste dag ) mij een kus.

Nu is mijn vraag ; gaat dit te ver of overkomt dat jullie ook eens



en dat laat jij toe.....???? pffff waar is je waarde je laten aanraken door die gore mannen...

23-11-2007, 19:12
ik zou nooooooooit met alleen mannen werken.. !!! je weet al hoe dat gaat!!

ik zou me ook niet fijn voelen. dan maar werkloos!! of een baan zoeken met mannen en vrouwen!

23-11-2007, 19:12


Ze weten bij we ze dat kunnen flikken.

23-11-2007, 19:12

Citaat:
Nu is mijn vraag ; gaat dit te ver of overkomt dat jullie ook eens
nee normaalste zaak vd wereld, wayemma....ik zou ze een platte in het gezicht geven. mij niet gezien....

23-11-2007, 19:18
Ik zou héél gauw die vieze mannetjes duidelijk maken dat dat absoluut niet kan!
Als je je daar niet op je gemak voelt, moet je beter kijken naar een andere job.

Sorry maar dan ben ik liever werkloos dan dit...

23-11-2007, 21:29
Als ik jou was, ging ik een andere baantje zoeken.





Een kus?! Heh gatver, moet er nie aan denken!!
Vind je man het fijn dat je er werkt?

23-11-2007, 21:33

Citaat door tweener:
ik werk alleen met mannelijke collega's (belgen).

Sommige zijn getrouwd en sommige hiervan zijn nog vrijgezel.

En soms gebeurt het is dat ze met me flirten; complimenten geven, me aanraken, hand over mijn schouders zetten ,...

1 keer werd ik zelfs vastgepakt en gaf een collega ( was zijn laatste dag ) mij een kus.

Nu is mijn vraag ; gaat dit te ver of overkomt dat jullie ook eens



nee joh gaat niet te ver joh laat ze jou lekker aanraken joh, normaalste zaak van de wereld .




nu is mijn vraag aan jou, wat vind jij er ZELF van?? als iedereen nu gaat zeggen dat het normaal is, vind je het dan ook normaal??

23-11-2007, 21:34
Nou ik vind het echt niet normaal...ik zou ook echt niet met alleen mannen kunnen werken...ik heb veel vrouwen bij mij op de afdeling en een paar mannen (oudere en 1 homo)...

23-11-2007, 21:51
Gewoon duidelijk zijn ja, dan krijg je zulke acties niet.

23-11-2007, 21:53
Duidelijk maken dat je dat niet tolereert, maar jammer genoeg zal je in een mannenomgeving altijd te maken hebben met flirten enzo

23-11-2007, 22:10


nou ik heb ook 4 jaar bij een vishandel gewerkt en van mij wiste ze dat ze mijn niet konden aanraken en al helemaal niet zoenen met nieuwjaar probeerde ze het wel en dan zei ik van een ik zoen niet zelfs bij een nieuwe baan was precies met kerst 1 werkdag kwam de bedrijfsleider ik wil je een gelukkig kerstfeest wensen en hij gaf mij een hand wou ie zoenen ik zei nee sorry daar doe ik niet aan haahaa maar er was weer een ander marokkaans meisje die liet zich door iedereen aanraken en zoenen en deed zo hoerig dan zeiden ze meestal tegen mij zij is geen echte moslim

23-11-2007, 22:30

Citaat door tweener:
ik werk alleen met mannelijke collega's (belgen).

Sommige zijn getrouwd en sommige hiervan zijn nog vrijgezel.

En soms gebeurt het is dat ze met me flirten; complimenten geven, me aanraken, hand over mijn schouders zetten ,...

1 keer werd ik zelfs vastgepakt en gaf een collega ( was zijn laatste dag ) mij een kus.

Nu is mijn vraag ; gaat dit te ver of overkomt dat jullie ook eens




Dat je je dit nog afvraagt..

23-11-2007, 23:21
Kijk je moet het ook van de andere kant bekijken, vaak bedoelen ze er gewoon echt niks mee. Bij Nederlanders onderling kan het geen kwaad om elkaar als man en vrouw zijnde met een hand te geven te begroeten of zelfs met een felicitatie 3x te kussen. Sommige van jullie kunnen echt overdrijven sorry hoor. Maar als ik al kijk dat sommige niet eens een neefje een kus willen geven of een oom ofzo omdat het zina is.... Dat is het enigste wat ik in "jullie" cultuur raar vind. Het is soms allemaal zo overdreven. Als ik me neefje 3x kus om hem te feliciteren met iets dan denk ik echt niet o shit straks wilt ie nog met me trouwen...

Pagina's : [1] 2