Bekijk volle/desktop versie : vliegangst



23-11-2007, 18:57
wat doe jij als je in een vliegtuig zit

nerveus en zenuwachtig of ben je juist relex en geniet je ervan

ik ben echt een bangerik blijf maar zenuwachtig om me heen kijken en bij elke turbelentie ben ik zo stijf als ik weet niet wat

wat kan ik hier tegen doen

23-11-2007, 18:59


Ik heb een keer gevlogen en zal ook noooooooooooooit meer willen vliegen.

Nee, gewoon lekker met de auto, ja, ik weet dat de auto veel geaarlijker is dan het vliegtuig. Reizen wil ik sowieso niet, alleen Rokko.

23-11-2007, 19:00
Meestal slaap ik eventjes. Maar ben de laatste jaren met de auto naar marokko geweest. Maar ga volgende week weer voor het eerst na zolang per vliegtuig...ik moet je zeggen dat ik van die dromen heb wil je gewoon niet weten.

Ik las hier op marokko.nl dat het boek ''komt een vrouw bij de dokter'' erg goed is. dus denk dat ik die ga halen voor het geval ik niet kan slapen

23-11-2007, 19:03
pff volgens mij hou ik me adem in als we vliegen.. kan er zoooo niet van genieten!! Heb ook 2 keer iets verschrikkelijks meegemaakt!! maar het moet wel als je van reizen houdt!! tijdens het opstijgen moet ik echt me best doen om niet te schreeuwen en bij elke trilling denk ik dat we neerstorten!!

23-11-2007, 19:06


Meestal ben ik wel relaxed, ik heb al een aantal keren gevlogen en meestal val ik gewoon in slaap. De laatste keer dat ik in een vliegtuig zat (van Jeddah naar Cairo) sliep ik gelijk, ik merkte niet eens dat het vliegtuig opsteeg

23-11-2007, 19:09
Bang enorm bang vooral tijdens turbulentie, dan zijn het écht doodsangsten.

23-11-2007, 19:14
Ooooohhh héérlijk om te vliegen, lekker weggaan

23-11-2007, 19:30

Citaat door PietjePukkk:
Bang enorm bang vooral tijdens turbulentie, dan zijn het écht doodsangsten.


ik dus ook maar ik heb begrepen dat turbelentie dus helemaal niet zo veel betekend. Of houden ze me voor de gek.

23-11-2007, 19:48

Citaat door 3anood:
ik dus ook maar ik heb begrepen dat turbelentie dus helemaal niet zo veel betekend. Of houden ze me voor de gek.




Dat heb ik me ook laten vertellen, schijnt te vergelijken zijn met harde wegen en onverharde wegen, zo is het ook in de lucht, hoeft niet gelijk te betekenen dat er gevaar is, maar goed heb toch veel liever een turbulent vrije vlucht

23-11-2007, 19:56

Citaat door PietjePukkk:
Dat heb ik me ook laten vertellen, schijnt te vergelijken zijn met harde wegen en onverharde wegen, zo is het ook in de lucht, hoeft niet gelijk te betekenen dat er gevaar is, maar goed heb toch veel liever een turbulent vrije vlucht


oh ja scheen dus dat landen en stijgen het gevaarlijkst was....dat vond ik dus niets aan angst begint pas in de lucht

23-11-2007, 19:58
ik weet wel dat als je neerstort het zoooo snel gaat dat je het nauwlijks beseft!

23-11-2007, 20:29
Wat is turbelentie???

23-11-2007, 20:32


eng ik ben dan ook erg bang en ik hou mijn kiezen stevig op elkaar tot we landen. mijn kaken msaken

23-11-2007, 20:32

Citaat door LellaMarrakchia:
Wat is turbelentie???

als de vliegtuig helemaal gaat trillen in de lucht. soms wel een beetje schudden