Bekijk volle/desktop versie : Israel wil in Europa Opgeblazen bus showen!!!



Pagina's : [1] 2

04-11-2003, 17:26
Onder andere vanwege de negatieve enquete m.b.t. Israel in Europa wil Israel gaan rondtouren met een door hamas opgeblazen bus. (las ik in de spits van vanochtend)


Bij zulke initiatieven heb ik altijd een aantal vragen, bijvoorbeeld komt er een landelijke campagne op televisie en in de landelijke dagbladen zoals: "nu in Europa een opgeblazen bus!!"
of zal het een meer regionale campagne worden met posters en promoteams in de stad die folders uitdelen met daarop de beruchte bus.

Wat zullen de prijzen zijn? 3 euro, 3.50 euro, 8 euro (dat is wat prijzig) krijgen kinderen en bejaarden een korting en hoe groot zal die zijn?, zullen studenten korting krijgen?

Komen er speciale gezinsuitjes? Met mams, paps zoon- en dochterlief. behoren personeelsuitjes ook tot de mogelijkheden?
Zijn de maaltijden inbegrepen? en hoe zit het met de 'souvenirs', buttons en stickers?

Verder, waar zul je de kaartjes allemaal kunnen kopen op de CIDI-verkooppunten en het postkantoor of ook via internet http://www.showthebus.com


Kortom allemaal vragen mbt tot deze marketingcampagne die ik mijzelf stel,

04-11-2003, 17:30


Volgens mij zien wij die bussen weekelijks op de beeldbuis voorbij komen. Misschien moet je even een E-mailtje naar Sharon sturen

04-11-2003, 18:27

Citaat:
Origineel gepost door jihad12
Onder andere vanwege de negatieve enquete m.b.t. Israel in Europa wil Israel gaan rondtouren met een door hamas opgeblazen bus. (las ik in de spits van vanochtend)


Bij zulke initiatieven heb ik altijd een aantal vragen, bijvoorbeeld komt er een landelijke campagne op televisie en in de landelijke dagbladen zoals: "nu in Europa een opgeblazen bus!!"
of zal het een meer regionale campagne worden met posters en promoteams in de stad die folders uitdelen met daarop de beruchte bus.

Wat zullen de prijzen zijn? 3 euro, 3.50 euro, 8 euro (dat is wat prijzig) krijgen kinderen en bejaarden een korting en hoe groot zal die zijn?, zullen studenten korting krijgen?

Komen er speciale gezinsuitjes? Met mams, paps zoon- en dochterlief. behoren personeelsuitjes ook tot de mogelijkheden?
Zijn de maaltijden inbegrepen? en hoe zit het met de 'souvenirs', buttons en stickers?

Verder, waar zul je de kaartjes allemaal kunnen kopen op de CIDI-verkooppunten en het postkantoor of ook via internet http://www.showthebus.com


Kortom allemaal vragen mbt tot deze marketingcampagne die ik mijzelf stel,
Mag de Palestijnse autoriteit dan ook containers vol met niet te identificeren Palestijnse lichamen verschepen naar NL?

Ze moeten wel eerlijk blijven he.....

04-11-2003, 19:25
Misselijkmakende stemmingmakerij! Het toont wel hoe belangrijk zij het vinden dat europeanen in hun sprookjes geloven. En tja, als we de mensonwaardige bezetting veroordelen zijn we natuurlijk allemaal antisemieten....

9 november met zijn allen naar de DAM!!

04-11-2003, 19:28



Citaat:
Origineel gepost door jihad12
Onder andere vanwege de negatieve enquete m.b.t. Israel in Europa wil Israel gaan rondtouren met een door hamas opgeblazen bus. (las ik in de spits van vanochtend)


Bij zulke initiatieven heb ik altijd een aantal vragen, bijvoorbeeld komt er een landelijke campagne op televisie en in de landelijke dagbladen zoals: "nu in Europa een opgeblazen bus!!"
of zal het een meer regionale campagne worden met posters en promoteams in de stad die folders uitdelen met daarop de beruchte bus.

Wat zullen de prijzen zijn? 3 euro, 3.50 euro, 8 euro (dat is wat prijzig) krijgen kinderen en bejaarden een korting en hoe groot zal die zijn?, zullen studenten korting krijgen?

Komen er speciale gezinsuitjes? Met mams, paps zoon- en dochterlief. behoren personeelsuitjes ook tot de mogelijkheden?
Zijn de maaltijden inbegrepen? en hoe zit het met de 'souvenirs', buttons en stickers?

Verder, waar zul je de kaartjes allemaal kunnen kopen op de CIDI-verkooppunten en het postkantoor of ook via internet http://www.showthebus.com


Kortom allemaal vragen mbt tot deze marketingcampagne die ik mijzelf stel,
wel vreemd dat je het gehele verhaal kapitalistisch benaderd

06-11-2003, 12:35

Citaat:
Origineel gepost door redouan19
Misselijkmakende stemmingmakerij! Het toont wel hoe belangrijk zij het vinden dat europeanen in hun sprookjes geloven. En tja, als we de mensonwaardige bezetting veroordelen zijn we natuurlijk allemaal antisemieten....

9 november met zijn allen naar de DAM!!
Stemmingsmakerij? Je moest eens weten wat voor mailtjes ik iedere dag in m'n mailbox krijg met de afschuwelijkste beelden van omgekomen Palestijen. Natuurlijk is het erg, maar ga dan niet schijnheilig lopen doen. Er wordt anders maar al te vaak geprobeerd om te laten zien hoe zielig de Palestijnen wel niet zijn. Hoezo stemmingsmakerij?

06-11-2003, 14:51

Citaat:
Origineel gepost door FBtje
Stemmingsmakerij? Je moest eens weten wat voor mailtjes ik iedere dag in m'n mailbox krijg met de afschuwelijkste beelden van omgekomen Palestijen. Natuurlijk is het erg, maar ga dan niet schijnheilig lopen doen. Er wordt anders maar al te vaak geprobeerd om te laten zien hoe zielig de Palestijnen wel niet zijn. Hoezo stemmingsmakerij?
Op het nieuws word meestal alles alleen van de Israelise kant bekeken. Breed uitgemeten op de televisie hoe die arme joden zich moeten voelen. Vindt je het dan erg dat wij het ook van een andere kant proberen te laten zien?

06-11-2003, 14:56
Dat meen je toch niet echt he? Dan heb jij andere televisiezenders op je televisie zitten dan ik denk ik..

Weet je wat mijn vader altijd zegt (pro-Israel): die Nederlandse media zijn allemaal tegen Israel.. gek he? En dat ie dat vindt, is nog best te verklaren net als dat jij het tegenovergestelde vindt.

Daarom ben ik blij dat ik toch een stuk objectiever ben dan mijn vader en dan jij

06-11-2003, 15:08
Elk persoon die iets heel zwart-wit ziet, vind altijd dat zijn kant van het verhaal nooit goed wordt weergegeven door de media, en vind altijd dat "de vijand" bevoordeeld wordt. Had gisteren een discussie met twee van mijn ooms, de een heel pro-palestijns, de ander onvoorwaardelijk pro-Israel. Je raadt het al: De eerste vind de media een zionistisch complot, de tweede vind de media arabische hersenspoeling. Als je eigen mening zo hysterisch is en niet genuanceerd, dan zal de media nooit voldoen aan je verwachtingen.
Gelukkig ben ik neutraal, en ik vind dat de media heel goed beide kanten laat zien. Nu weer een opgeblazen bus, dan weer een getorpeteerde auto. Nu weer een palestijns dood kind, en dan weer een joods dood kind. Heel prettig, die afwisseling...

06-11-2003, 15:50

Citaat:
Origineel gepost door Democraat
Misschien gaat het inderdaad wel helpen ja.

Het lijkt er namelijk op dat Europa vergeten is wie de terroristen zijn in het conflict.

Europa is excuses aan het verzinnen voor acties die nooit goedgekeurd kunnen worden, ze beseffen niet hoe het is om te leven terwijl je weet dat elke keer als je de deur uit gaat de laatste kan zijn.

Of misschien moet Israel eens wat foto's op internet zetten van in stukken geblazen kinderen.

De arabische tactiek zeg maar.
Kruisvaarder, ben je nou echt zo dom en vol haat jegens moslims dat je niet weet dat wanneer Israel weggaat uit de bezette gebieden dat er dan geen aanslagen komen.

Wat zou jij doen als ik eerst jou tuin kom bezetten en daarna je gehele huis, dan zou jij er toch ook alles aan doen om mij weg te sturen??

06-11-2003, 16:43

Citaat:
Origineel gepost door FBtje
Dat meen je toch niet echt he? Dan heb jij andere televisiezenders op je televisie zitten dan ik denk ik..

Weet je wat mijn vader altijd zegt (pro-Israel): die Nederlandse media zijn allemaal tegen Israel.. gek he? En dat ie dat vindt, is nog best te verklaren net als dat jij het tegenovergestelde vindt.

Daarom ben ik blij dat ik toch een stuk objectiever ben dan mijn vader en dan jij
Om eerlijk te ijn, ben ik niet echt Pro-Palestijns. Ik weet heus wel wanneer de Palestijnen fout zitten en wanneer de joden. Ik zeg alleen wat ik zie. (Trouwens meestal kijk ik RTL nieuws)

06-11-2003, 16:45

Citaat:
Origineel gepost door Aicha_Taieb
Om eerlijk te ijn, ben ik niet echt Pro-Palestijns. Ik weet heus wel wanneer de Palestijnen fout zitten en wanneer de joden. Ik zeg alleen wat ik zie. (Trouwens meestal kijk ik RTL nieuws)
RTL nieuws is pro-Israel.

06-11-2003, 16:54


Dat jij nog meer pro Palestijns bent dan RTL pro-israel is, is al te zien aan je avatar

06-11-2003, 16:55

Citaat:
Origineel gepost door Mr_House
Kruisvaarder, ben je nou echt zo dom en vol haat jegens moslims dat je niet weet dat wanneer Israel weggaat uit de bezette gebieden dat er dan geen aanslagen komen.

Wat zou jij doen als ik eerst jou tuin kom bezetten en daarna je gehele huis, dan zou jij er toch ook alles aan doen om mij weg te sturen??
Het gaat Hamas niet om de bezette gebieden, ze willen heel Israel! En lees de post van Danielle2 eens.. het is wel waar.

06-11-2003, 17:00

Citaat:
Origineel gepost door FBtje
Dat jij nog meer pro Palestijns bent dan RTL pro-israel is, is al te zien aan je avatar
Dat heb je heel goed gezien.

Pagina's : [1] 2