Bekijk volle/desktop versie : voor de broeder die een zuster heeft of kent ....of voor de zuster die dit leest



23-11-2007, 16:48
Assaalaaoem Aleekoem Wa rahmatoe Allah Wa Barakaatouh

Alhamdulillah Wa Salaat 3ala rasoeloena ashraf al mursalien Amma Ba3d


om mijn geloof compleet te maken dien ik eerst mijzelf op te voeden en te leren . en dan een vrouw in huis te nemen .
beiden voldoe ik nog niet aan maar wil wel een vroome vrouw huwen insallah .op basis van de volgende woorden

De profeet (vrede en zegenigen met hem ) heeft ons geadviseerd om de oprechte gelovige vrouw te verkiezen boven anderen. Hij zei:

"Een vrouw wordt gehuwd omwille vier doelen: haar rijkdom, schoonheid, bekende familie en toen zei hij (v.z.m.h.): neem de vrouw die de islam heeft, zij zal eeuwig voor je trouw blijven". [Overgeleverd door Boekharie, Moesliem en anderen].

Alles dient te geschieden volgens koran en soenna edus een Mahram Of wali.
Wanneer er iemand interesse heeft of iemand kent die interesse heeft dan volgens koran en soenna . geen leren kennen of uistel. eisen worden besproken en dan word er een afspraak gemaakt met ouders of een imaam .

en met allah zijn wil boeken we succes

Assaalaaoem Aleekoem Wa rahmatoe Allah Wa Barakaatouh

23-11-2007, 16:54


Yes, het in praktijk brengen is nummer 2!

02-12-2007, 19:24

Citaat door Manhadj_Salaf:
Assaalaaoem Aleekoem Wa rahmatoe Allah Wa Barakaatouh

Alhamdulillah Wa Salaat 3ala rasoeloena ashraf al mursalien Amma Ba3d


om mijn geloof compleet te maken dien ik eerst mijzelf op te voeden en te leren . en dan een vrouw in huis te nemen .
beiden voldoe ik nog niet aan maar wil wel een vroome vrouw huwen insallah .op basis van de volgende woorden

De profeet (vrede en zegenigen met hem ) heeft ons geadviseerd om de oprechte gelovige vrouw te verkiezen boven anderen. Hij zei:

"Een vrouw wordt gehuwd omwille vier doelen: haar rijkdom, schoonheid, bekende familie en toen zei hij (v.z.m.h.): neem de vrouw die de islam heeft, zij zal eeuwig voor je trouw blijven". [Overgeleverd door Boekharie, Moesliem en anderen].

Alles dient te geschieden volgens koran en soenna edus een Mahram Of wali.
Wanneer er iemand interesse heeft of iemand kent die interesse heeft dan volgens koran en soenna . geen leren kennen of uistel. eisen worden besproken en dan word er een afspraak gemaakt met ouders of een imaam .

en met allah zijn wil boeken we succes

Assaalaaoem Aleekoem Wa rahmatoe Allah Wa Barakaatouh




Salaam alaikoem broeder
Ik ken veel zusters inchaAllah die willen trouwen maar vertel me even wat meer over jezelf je leeftijd je afkomdst werk je waar woon je

02-12-2007, 21:15
MachaAllah!!!!