Bekijk volle/desktop versie : De niet hijaab dragende meiden hierkomen!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

23-11-2007, 16:36
Hey meiden,

Wij worden op de een of ander emanier tegen gehouden om die elhijbaab te dragen. De een is bang voor de reactie van de omgeving, en de ander is bang voor ontslag op werk. Wat is bij jullie de reden dat je het niet draagt, en wanneer denk je het te gaan dragen??? Hoe voel je je erbij dat je het nu nog niet draagt, en de dnoebs zich opstapelen??

23-11-2007, 16:38


ik ben er nog niet aan toe 3lgair inshallah

23-11-2007, 16:39
ooit als de tijd rijp is inshallah

23-11-2007, 16:39
maar Gair Insha'Allah

23-11-2007, 16:40



Citaat door Straciatella:
maar Gair Insha'Allah



Insha allah

23-11-2007, 16:41
Je wordt denk ik alleen door jezelf tegen gehouden. Als je een hijaab wil dragen moet je dat doen, als niet, niet.

23-11-2007, 16:42
De tijd is nog niet rijp?
De hijaab is een onderdeel van de Islam.

Wie heeft jou morgen beloofd?
Niemand, dus beter draag je je hijaab gewoon.

23-11-2007, 16:43
Ik vind het echt heel erg, maar ik heb 20 jaar geen hijaab gedragen. Het lijkt mij moeilijk nu opeens ermee te beginnen, en alles veranderen. En ik hecht ook veel waarde aan uiterlijk: "zolang mn haar maar goed zit", zo heb ik altijd gedacht.

Het is echt moeilijk

23-11-2007, 16:44

Citaat door Karimm24:
ik draag ook geen hijaab, soms wel een muts als mijn oren het koud hebben....



ik heb een hele leuke muts...

23-11-2007, 16:44

Citaat door Tahamousht:
De tijd is nog niet rijp?
De hijaab is een onderdeel van de Islam.

Wie heeft jou morgen beloofd?
Niemand, dus beter draag je je hijaab gewoon.



What the freaking hell moet je met een hijaab als je het gewoon niet wil?

Als iemand zich er niet lekker bij voelt dan kan het beter af!

23-11-2007, 16:45

Citaat door greeneyezlady:
Ik vind het echt heel erg, maar ik heb 20 jaar geen hijaab gedragen. Het lijkt mij moeilijk nu opeens ermee te beginnen, en alles veranderen. En ik hecht ook veel waarde aan uiterlijk: "zolang mn haar maar goed zit", zo heb ik altijd gedacht.

Het is echt moeilijk


ik vind het ook heeel moeilijk

23-11-2007, 16:45

Citaat door Karimm24:
Hijaab wil niet altijd zeggen dat een meisje beter is, wat mensen vaak wel denken....
Sommige weten niet eens waarom ze het dragen, het is ze gewoon aangeleerd zonder het Waarom....



he he eindelijk iemand die het snapt....

hijab zegt deze dagen nix meer...
het is niet zomaar een doek die je draagt....
het is je gedrag, je manier van doen en laten....

en natuurlijk de rest van je kleding...

ik zie meiden met hijab en skinny jeans dan denk k ook zo van maar ja

23-11-2007, 16:46



Citaat door Karimm24:
Hijaab wil niet altijd zeggen dat een meisje beter is, wat mensen vaak wel denken....
Sommige weten niet eens waarom ze het dragen, het is ze gewoon aangeleerd zonder het Waarom....


Daar gaat het nu niet om. He tgaat hier om, door welke factoren worden wij tegenhouden, en wat gaan wij er aan doen. Hijaab hoort er nou eenmaal bij en is verplicht, alleen is die stap zo moeilijk.

23-11-2007, 16:46

Citaat door greeneyezlady:
Ik vind het echt heel erg, maar ik heb 20 jaar geen hijaab gedragen. Het lijkt mij moeilijk nu opeens ermee te beginnen, en alles veranderen. En ik hecht ook veel waarde aan uiterlijk: "zolang mn haar maar goed zit", zo heb ik altijd gedacht.

Het is echt moeilijk



Dat lijkt mij ook wel moeilijk.

Als je echt een hijaab wilt dragen, moet je ervoor gaan.



Gair insha'allaah.

23-11-2007, 16:47

Citaat door Karimm24:
Hijaab wil niet altijd zeggen dat een meisje beter is, wat mensen vaak wel denken....
Sommige weten niet eens waarom ze het dragen, het is ze gewoon aangeleerd zonder het Waarom....



Tegenwoordig denkt niemand meer zo over de hijaab, maar goed.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11