Bekijk volle/desktop versie : Lente kindje, wat heb je nodig???



Pagina's : [1] 2

23-11-2007, 16:15
Inscha allah zijn wij uitgerekend in de lente, 13 mei 2008 om precies te zijn.
Aangezien je rekening moet houden met de kleertjes wat je koopt, heb ik eigenlijk een totaal andere vraag.

Wij willen de kinderwagen alvast bestellen, maar we weten totaal niet wat we er wel of niet bij moeten bestellen

Ik hoop dat er iemand voor mij een lijstje kan maken.

Als ik de kinderwagen bestel zit er alvast dit bij:

Onderstel
Reiswieg met matrasje
Reiswieg afdekzeiltje
fleecedekentje
regenscherm
boodschappentas
en een muggennet.

Je kunt erbij bestellen:

Voetenzak : misschien heb ik deze nodig als het kindje niet meer in wiegje pas, want tegen die tijd wordt het winter.

Winterslaapzak: denk zelf dat deze voor de reiswieg nodig is, en dus niet nodig, aangezien ons kindje in de lente wordt geboren inschaallan, en zo de zomer tegenmoet komt.

Zomerwikkel: deze kan wel, maar is niet per definitie nodig...

Luiertas: deze kan, als ie groot genoeg is.

Parasol: deze heb ik nodig voor tegen de felle zon in de zomer.... ook al ligt het in een wiegje ???

adapters maxicosi, hier moet ik effe goed over nadenken, of ik ons kindje in de maxicosi bevestig op de kinderwagen, aangezien je ook een reiswieg hebt???

transsporttas???????? waar dient dat ding voor voor de wagen of het kindje

23-11-2007, 16:16


Aah wat lief, je bent je helemaal aan t oriënteren erop! Echt lief!
Insha allah komen de dames met ervaring om je te helpen


23-11-2007, 16:18
De meeste dingen kun je later altijd nog kopen. Als je iets erbij koopt (soms handig ivm bedingen korting) dan zou ik een voetenzak doen. Die heb ik echt tot 3 jaar gebruikt in de winter.

Wikkel lijkt me allemaal niet nodig, en transporttas is voor dat ding zelf. Luiertas kun je ook ergens anders kopen, hoeft niet van hetzelfde merk te zijn.

23-11-2007, 16:20
Ik zie dat je n stokke wil,

Ik adviseer dat de wieg, met voetenzak, kun je ook in de wintergebruiken. Geen fleece dat wordt snel vochtig en kun je dus kou vatten!!

Verder maxi cosi voor in de auto maar niet persee op de stokke, ziet zo lelijk uit.

Muggenneet is overbodig. Neem wel de booschappentas is handig en kan super veel in. De verzorgingstas had ik ook maar is niet zo mooi!

Neem liever een normale van olily ofzo

23-11-2007, 16:21


ps omar is in maart geboren. In de wagenbak deed ik het slaapzakje van de maxi cosi of een dekentje. Dit keer heb ik zo'n dik pak gekocht aangezien deze in december wordt geboren. Maar dat hoef jij niet denk ik.

Verder in de zomer had ik wel een parasol en een lakentje indien nodig.

23-11-2007, 16:22

Citaat door Brokensmile:
Aah wat lief, je bent je helemaal aan t oriënteren erop! Echt lief!
Insha allah komen de dames met ervaring om je te helpen



23-11-2007, 16:23
Ik zou een kinderwagen juist wat later kopen, dan zijn er vast weer nieuwe dingen op de markt die weer leuker zijn, en de wagens die nu in de winkerls staan zullen tegen die tijd wel weer wat goedkoper zijn

Levertijd is toch meestal tussen de 6 en 10 weken

23-11-2007, 16:26

Citaat door Mouny:
Ik zie dat je n stokke wil,

Ik adviseer dat de wieg, met voetenzak, kun je ook in de wintergebruiken. Geen fleece dat wordt snel vochtig en kun je dus kou vatten!!

Verder maxi cosi voor in de auto maar niet persee op de stokke, ziet zo lelijk uit.

Muggenneet is overbodig. Neem wel de booschappentas is handig en kan super veel in. De verzorgingstas had ik ook maar is niet zo mooi!

Neem liever een normale van olily ofzo

Ja klopt, wordt de stokke inshcaallah, me man is er helemaal verliefd op en ik vind hem ook mooi...

Effe ene vraagje he, want jij hebt hem ook gehad, is de voetenzak nog te gebruiken na 2 jaar, want hij ziet er echt klein uit.

Fleecedekentje en de muggennet zit er standaard bij, dus daar hoef ik niet voor te kiezen zeg maar, want anders hoeft het eerlijk gezegd ook niet van mij, maar denk niet dat je kunt zeggen ik hoef die dingen niet.

ja van de maxi-cosi ben ik nog niet uit, moet eerst eens zien hoe dat ding staat.

Over de verzorgingstas weet ik ook nog iet, want ik vind het wel mooi als het samen 1 setje is, maar moet het ook effe zien of er genoeg inpast.


23-11-2007, 16:27

Citaat door Marisah:
ps omar is in maart geboren. In de wagenbak deed ik het slaapzakje van de maxi cosi of een dekentje. Dit keer heb ik zo'n dik pak gekocht aangezien deze in december wordt geboren. Maar dat hoef jij niet denk ik.

Verder in de zomer had ik wel een parasol en een lakentje indien nodig.

ok thnx

23-11-2007, 16:28

Citaat door 3anood:
Ik zou een kinderwagen juist wat later kopen, dan zijn er vast weer nieuwe dingen op de markt die weer leuker zijn, en de wagens die nu in de winkerls staan zullen tegen die tijd wel weer wat goedkoper zijn

Levertijd is toch meestal tussen de 6 en 10 weken

Als we een bestelling plaatsen is het een kinderwagen van 2008, stokke krijgt dus in 2008 geen nieuwere modellen, behalve aan het einde van het jaar eventueel nieuwere kleuren.

23-11-2007, 16:29

Citaat door fatt:
Ja klopt, wordt de stokke inshcaallah, me man is er helemaal verliefd op en ik vind hem ook mooi...

Effe ene vraagje he, want jij hebt hem ook gehad, is de voetenzak nog te gebruiken na 2 jaar, want hij ziet er echt klein uit.

Fleecedekentje en de muggennet zit er standaard bij, dus daar hoef ik niet voor te kiezen zeg maar, want anders hoeft het eerlijk gezegd ook niet van mij, maar denk niet dat je kunt zeggen ik hoef die dingen niet.

ja van de maxi-cosi ben ik nog niet uit, moet eerst eens zien hoe dat ding staat.

Over de verzorgingstas weet ik ook nog iet, want ik vind het wel mooi als het samen 1 setje is, maar moet het ook effe zien of er genoeg inpast.

Een jaar, max 14 15 maanden, langer kan je kindje er echt niet in. De wagen is dan te zwaar en ziet niet uit. Ik heb nu een normale buggy voor Ben. De verzorgingstas is wel ruim, maar niet edcht mooi

23-11-2007, 16:32
aahh....jij bent al helemaal bezig.......

een echte trotse mama..............moge allah je een voorspeodige bevalling geven

ou jtik ash ket tmenay .....

23-11-2007, 16:34



Citaat door Mouny:
Een jaar, max 14 15 maanden, langer kan je kindje er echt niet in. De wagen is dan te zwaar en ziet niet uit. Ik heb nu een normale buggy voor Ben. De verzorgingstas is wel ruim, maar niet edcht mooi

meen je dit nou, aangezien ze toch een kindje van 2 jaar op hun filmpje laten zien. En op internet vele reactie's van mensen gelezen en zag niemand daar eerlijk gezegd klagen dat het kindje na 1 jaar er niet meer inpast. Dat is natuurlijk weggegooide geld voor dat bedrag.

23-11-2007, 16:35

Citaat door ~luna~:
aahh....jij bent al helemaal bezig.......

een echte trotse mama..............moge allah je een voorspeodige bevalling geven

ou jtik ash ket tmenay .....

choukran 7biba

Allah ie3tik 7ta ntina ech tmenna 9albek...

23-11-2007, 16:37

Citaat door fatt:
choukran 7biba

Allah ie3tik 7ta ntina ech tmenna 9albek...



ameen

Pagina's : [1] 2