Bekijk volle/desktop versie : La hawla wala quwata..



23-11-2007, 12:17
...illa billah al3alie al3adeem !

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=BT1KHRPD

Hoe kunnen er nog zo'n mensen bestaan


23-11-2007, 12:22


soubhanallah meskienah, dit os zo erg, ik zie het al voor me dat ik m kleintje geen eten en drinken geef, soubhanallah en dan nog en ander kidnje nemen.

23-11-2007, 12:27
Vreselijk, lahwla wa qawati bi allah.

Waarom vraag je je dan af?

23-11-2007, 12:27
lahoela walakoewata illah billah!

23-11-2007, 12:30


Zieke mensen! La 7awala WaLa Qoewata Ila Biellah!

23-11-2007, 12:38
La hawla wala quwata. Hoe kun je zo wreed zijn?

Als ik een dag niet heb gegeten, wat een gevoel. Laat staan maanden en dan zo een klein onschuldig meisje.

23-11-2007, 12:41
Ik vraag me af wat er door hun hoofd heen gaat op zo een moment. Ik bedoel als t 1 ouder is dan kunnen we nog denken dat die gestoord is maar allebei de ouders. Door watvoor een hel moet die kleine zijn geweest. Meskina moge Allah swt haar in de hemel belonen voor wat haar is aangedaan.

23-11-2007, 12:42
Echt erg, Allah yester.... meskiena zo veel leed!
Beesten die ouders, ze verdienen de doodstraf!
Allah yarhamha, ze is nu in een betere wereld...

23-11-2007, 13:02
Van een echte MOEDER zou ik zoiets nooit verwachten, ik ben meestal echt kwaad op de moeder als zoiets gebeurd.

En daarbij, ook al heb je het niet breed, je doet er toch alles aan om je kind voldoende te kunnen voeden, al was het dat je zelf honger moet lijden

23-11-2007, 13:19
Sobhana Allah. Kan iemand het zo slecht hebben dat het zijn eigen kind niet kan voeden? Je staat je eigen voedsel af voor je kind, dan verhonger jij dood maar je kind doe je dat niet aan. Des noods steel je brood om je kind te voeden. Dit soort zaken denk je te horen in derde wereld landen, maar dat het zo dichtbij ook zo een extreme situatie kan ontstaan. Het is niet alleen dat ze het krap hadden, dit is ook een vorm van mishandeling van het kind.

23-11-2007, 13:27
"Haar lange blonde haren waren door de ontbering in plukken uitgevallen. Overal vertoonde ze open wonden, soms wel een vuist groot. En wat er nog over was van haar lichaam was helemaal besmeurd. Het leek of ze dagenlang in haar eigen uitwerpselen had gelegen."
echt vreselijk....

Ik denk niet dat het was om dat ze het niet breed hadden, ze hebben gewoon een hond dus die konden ze wel genoeg voeden waarschijnlijk en dan je kind niet?? Ik denk dat het gewoon iets niet helemaal klopte in de hersens van hen....

23-11-2007, 13:35
Aaaah subhanAllah wat erg! 7 kilo woog mijn zoontje toen hij 3 maanden was! Er is 1 ding positief aan dit vreselijke bericht, ze gaat gegarandeerd naar het paradijs kleine meid. : (

Moge Allah dit soort ouders nooit kinderen schenken. Amien!