Bekijk volle/desktop versie : Vermoeid.....



Pagina's : [1] 2

23-11-2007, 11:16
[I]

Altijd maar iedereen tevreden houden.
En als ik een keertje iets vraag dan is het meteen nee......

Mijn moeder is geobsedeerd door trouwen....
HEt enige wat ze wil is dat we trouwen. Met wie maakt niets uit zolang dat maar gebeurd.
Daardoor heb ik nu een afkeer gehad van het hele gebeuren.
Wil nog niet en heb nog niemand gevonden waarvan ik kan zeggen ok daar wil ik mee verder.
Het is een grote stap die je in je leven neemt en mijn moeder beseft dat niet.
Want ja iedereen in haar omgeving is al oma en kunnen bij hun kinderen op bezoek.

Het lijkt me ideaal om een eigen plekje te hebben. Maar helaas kan dat niet binnen onze cultuur.

Ben uitgenodigd voor een bruiloft en het was van nee je mag niet......alleen als straf omdat je zelf niet wil trouwen.........
Sorry maar dat gaat me te ver....

Nu organiseren collegas een feestje voor me en nee je mag niet gaan.
Pardon het feest wordt om mij gegeven ......


Ben het op dit moment gewoon zo zat.........

MAar alhamdoelillah


.

23-11-2007, 11:18


Lijkt me moeilijk als je mama zo is. Het enige wat ik je kan adviseren is, probeer een 'volwassen' gesprek met je mama aan te gaan. Vertel haar gewoon dat je best wel wilt trouwen, maar je bent jouw mekteb nog niet tegengekomen.

Succes!

23-11-2007, 11:19

Citaat door Dikrayet:
Lijkt me moeilijk als je mama zo is. Het enige wat ik je kan adviseren is, probeer een 'volwassen' gesprek met je mama aan te gaan. Vertel haar gewoon dat je best wel wilt trouwen, maar je bent jouw mekteb nog niet tegengekomen.

Succes!



Vaak genoeg gedaan.......
En dan loopt ze weg en laat ze me gewoon achter


23-11-2007, 11:20

Citaat door romaissa27:

Vaak genoeg gedaan.......
En dan loopt ze weg en laat ze me gewoon achter



Het klinkt misschien raar, maar leef gewoon je eigen leven. Blijf je ding doen, zoals werk/studie........... Zolang je natuurlijk wel je mams blijft respecteren etc.

23-11-2007, 11:45



Citaat door Dikrayet:
Het klinkt misschien raar, maar leef gewoon je eigen leven. Blijf je ding doen, zoals werk/studie........... Zolang je natuurlijk wel je mams blijft respecteren etc.



Soukran
Dat probeer ik ook...... en weet dat ik haar heel erg tevreden hou.
Alleen haar wens kan ik niet vervullen


23-11-2007, 11:53

Citaat door Faatje2007:
mag ik je vragen hoe oud je bent?
.


Tuurlijk....ben 28 jaar


23-11-2007, 11:57
Ergens begrijp ik je gevoelens wel...heb een vriendin ook toevallig 28 en ze wil heel graag ook trouwen en kindjes krijgen.

Hoop voor alle meiden die willen trouwen dat er een goede man (ouled le 3lal) op jullie pad komt om jullie dien samen een hogere dimentie te geven en doeria sali3ien op de wereld te zetten insah Allah.

Wat betreft je moeder heb geduld met haar.

Richt je nu op je carriere en je weet nooit wat Allah met jou van plan is.

Heb vertrouwen in HEM hij is de alwetende vraag in elk gebed om een goede man en insah Allah zullen je gebeden verhoord worden.

Moeders bedoelen het altijd goed...ze hebben het beste met je voor...ze uiten dit alleen soms wat op een vreemde manier.



23-11-2007, 12:03

Citaat door missy1979:
Ergens begrijp ik je gevoelens wel...heb een vriendin ook toevallig 28 en ze wil heel graag ook trouwen en kindjes krijgen.

Hoop voor alle meiden die willen trouwen dat er een goede man (ouled le 3lal) op jullie pad komt om jullie dien samen een hogere dimentie te geven en doeria sali3ien op de wereld te zetten insah Allah.

Wat betreft je moeder heb geduld met haar.

Richt je nu op je carriere en je weet nooit wat Allah met jou van plan is.

Heb vertrouwen in HEM hij is de alwetende vraag in elk gebed om een goede man en insah Allah zullen je gebeden verhoord worden.

Moeders bedoelen het altijd goed...ze hebben het beste met je voor...ze uiten dit alleen soms wat op een vreemde manier.




Amien op je dua

Ik wil wel maar wordt op een of andere manier elke keer tegen gehouden.
En elke keer als ik iemand ontmoet wordt ik teleurgesteld. En zo heb ik mezelf eigenlijk een beetje afgesloten van eht mannelijke geslacht.

Ik weet dat ik geduld moet hebben maar voor hoelang nog.
Het breekt je op

Gair incha allah


23-11-2007, 12:07
@TS

Join the club meid..


Moge Allah je schenken wat je wenst en nog meer !!

1 tip, blijf komen met islamitische ´argumenten´, dat heeft bij mij ontzeeeeettend veel geholpen. Uiteindelijk heeft het onze verstandhouding 100000000000000x verbeterd.
Want het is uiteindelijk Allah die bepaalt, wie, wat, waar, wanneer, waarom en hoe.

Doe je sabab en rabbi radi kmel liek incha Allah.

Tawakkal 3ala Allah , want Allah is met de sabirien en Allah beproeft degene waar Hij van houdt.

Khir incha Allah


23-11-2007, 12:29

Citaat door LadyRabat:
@TS

Join the club meid..


Moge Allah je schenken wat je wenst en nog meer !!

1 tip, blijf komen met islamitische ´argumenten´, dat heeft bij mij ontzeeeeettend veel geholpen. Uiteindelijk heeft het onze verstandhouding 100000000000000x verbeterd.
Want het is uiteindelijk Allah die bepaalt, wie, wat, waar, wanneer, waarom en hoe.

Doe je sabab en rabbi radi kmel liek incha Allah.

Tawakkal 3ala Allah , want Allah is met de sabirien en Allah beproeft degene waar Hij van houdt.

Khir incha Allah




Soukran voor je wijze woorden


23-11-2007, 12:47

Citaat door Celiek:
Ik ook en ook nog niet getrouwd



Ik hoop dat Allah ons een goede, godvrezende man zal schenken incha allah.


23-11-2007, 12:58

Citaat door Celiek:
Ik ook en ook nog niet getrouwd



Probeer juist te kijken naar de dingen die je hebt bereikt...misschien een goede studie achter de rug...een goed baan...leuke autootje...trouwen hoort er ook bij...ieder meisje droomt ervan om te trouwen met haar prins op het witte paard.

Focus je op de toekomst en werk ernaartoe...nu je nog geen man hebt en eventuele kids concentreer je op de dingen die je nog wilt doen /bereiken in je leven die je anders niet had gedaan als je getrouwd was.

Je weet nooit wat morgen brengen zal...heb geduld en zoek je toevlucht bij Allah




23-11-2007, 17:20



Citaat door missy1979:
Probeer juist te kijken naar de dingen die je hebt bereikt...misschien een goede studie achter de rug...een goed baan...leuke autootje...trouwen hoort er ook bij...ieder meisje droomt ervan om te trouwen met haar prins op het witte paard.

Focus je op de toekomst en werk ernaartoe...nu je nog geen man hebt en eventuele kids concentreer je op de dingen die je nog wilt doen /bereiken in je leven die je anders niet had gedaan als je getrouwd was.

Je weet nooit wat morgen brengen zal...heb geduld en zoek je toevlucht bij Allah






Djazak allah ou ghairan voor je woorden.........


23-11-2007, 18:00
ja het is echt moelijk zie het met een nicht van mij gebeuren ze is 2 keer in de steek gelaten door haar verloofde die 2 verschillenden mannen waren. en daardoor ziet ze het nu helemaal niet zitten. en haar moeder pusht haar ook om te gaan trouwen omdat wij thuis alle 5 getrouwd zijn en kindren hebben of in verwachting zijn van een kind. haar moeder ziet het als concurrentie wat ik echt onzin vindt. iedereen zijn maktab. mijn moeder zegt altijd het huwlijk is als de dood. het is al voorgeschreven en je weet niet wanneer jou dag komen gaat. dus lieve meid leef je leven en ga niet al te veel op je moeders woorden in. gair inshca llah

23-11-2007, 18:22

Citaat door blonde_rifia:
ja het is echt moelijk zie het met een nicht van mij gebeuren ze is 2 keer in de steek gelaten door haar verloofde die 2 verschillenden mannen waren. en daardoor ziet ze het nu helemaal niet zitten. en haar moeder pusht haar ook om te gaan trouwen omdat wij thuis alle 5 getrouwd zijn en kindren hebben of in verwachting zijn van een kind. haar moeder ziet het als concurrentie wat ik echt onzin vindt. iedereen zijn maktab. mijn moeder zegt altijd het huwlijk is als de dood. het is al voorgeschreven en je weet niet wanneer jou dag komen gaat. dus lieve meid leef je leven en ga niet al te veel op je moeders woorden in. gair inshca llah



Allereerst mabrouk met je huwelijk en met het wondertje op komst

Veder heb je groot gelijk...sommigen mensen zien het als een wedstrijd Allah i3fed...kijk mij ik heb al mijn kinderen gehuwd enzovoort...snap dat soort mensen niet.

Alles staat al vast

dit moest ik even kwijt


Pagina's : [1] 2