Bekijk volle/desktop versie : Nu al kleertjes kopen voor de baby



Pagina's : [1] 2

23-11-2007, 09:54
Ik ben over anderhalf maand uitgerekend, maar ik heb nog helemaal geen kleertjes gekocht in de kleur van het geslacht. Wil het wel doen maar soms denk ik je weet maar nooit, stel dat het toch een ander geslacht is, ik heb een echo gehad met 25 weken.

wat zouden jullie doen?

23-11-2007, 10:00


Toen ik zwanger was van mijn dochtertje heb ik niets gekocht. Enkel enkele pyaamatjes unisex voor in het ziekenhuis. Ik had de boek van premaman meegenomen naar het ziekenhuis en belde vandaaruit om alles te bestellen. De volgende dag kon mijn vriendin alles ophalen. Ik koop nooit opvoorhand je weet nooit wat er kan mislopen alles ligt in de handen van allah swt
Veel succes meid

23-11-2007, 10:00
tegen mijn zeggen ze dat het een meisje is.dus ga er ook vanuit.ik zag wel 3 streepjes op de echo.ik heb wel roze gehaald en had ook nog veel van me dochtertje.ik had mijn echo met 16 weken.

23-11-2007, 10:29
Alles kan altijd mislopen, of je nou wel of niet iets koopt. Ik persoonlijk zal niet snel met 7 weken zwangerschap alles gaan kopen, maar ik vind het altijd zo raar staan als er niets klaar staat als je kindje komt. Alsof het anders 'zonde' is als er wel wat gebeurd, nou dan lig je niet meer wakker van die 100 euro hoor.

Dus... koop gewoon wat beige dingen en wat dingen in de kleur van het geslacht. Tenminste dat heb ik gedaan. En als het een meid blijkt te zijn, dan stuur ik mijn mama naar de winkel om wat roze dingen te kopen, ff wassen en opgelost!

23-11-2007, 10:33


ik had 2x drie setjes (tweeling) gekocht in beige/lime en van mn nicht had ik al wat roze gehad. Vond ik wel genoeg.

Daarna hebben ze zoveel kado gekregen, dat ze de eerst 2 tot 3 maanden genoeg kleertjes hadden... k hoefde er niks bij te kopen...

Maar om niks te kopenomdat er iets kan gebeuren

23-11-2007, 10:34

Citaat door diamant75:
Ik ben over anderhalf maand uitgerekend, maar ik heb nog helemaal geen kleertjes gekocht in de kleur van het geslacht. Wil het wel doen maar soms denk ik je weet maar nooit, stel dat het toch een ander geslacht is, ik heb een echo gehad met 25 weken.

wat zouden jullie doen?


ik heb wel alles al in in d ekleur van het geslacht gekocht het was heel duidelijk wat het was maar als ik ook zou twijfelen zou ik alles in neutrale kleuren kopen

23-11-2007, 10:55

Citaat door diamant75:
Ik ben over anderhalf maand uitgerekend, maar ik heb nog helemaal geen kleertjes gekocht in de kleur van het geslacht. Wil het wel doen maar soms denk ik je weet maar nooit, stel dat het toch een ander geslacht is, ik heb een echo gehad met 25 weken.

wat zouden jullie doen?


Toen ik zwanger was had ik eerst een pretecho gehad waar te zien ws dat het een zoon zo worden. Toen ik met 8 maanden in het ziekenhuis was zei de zuster weten jullie al wat het wordt, wij ja. Toen zei ze oke ik ga ook kijken en laat het jullie weten, opeens zei ze ooh wat leuk een meisje wijzo , uiteindelijk was het gewoon een jongen.

Maar ik was al begonnen met kleren kopen vanaf drie maanden,

23-11-2007, 10:58

Citaat door diamant75:
Ik ben over anderhalf maand uitgerekend, maar ik heb nog helemaal geen kleertjes gekocht in de kleur van het geslacht. Wil het wel doen maar soms denk ik je weet maar nooit, stel dat het toch een ander geslacht is, ik heb een echo gehad met 25 weken.

wat zouden jullie doen?


Ik was gelijk gaan shoppen toen ik het wist

23-11-2007, 11:13

Citaat door hounaidatje:
ik had 2x drie setjes (tweeling) gekocht in beige/lime en van mn nicht had ik al wat roze gehad. Vond ik wel genoeg.

Daarna hebben ze zoveel kado gekregen, dat ze de eerst 2 tot 3 maanden genoeg kleertjes hadden... k hoefde er niks bij te kopen...

Maar om niks te kopenomdat er iets kan gebeuren


Met Omar had ik stapels kleding in maat 50 t/m 62 gekocht. Echt zonde, 50 pastte ie niet, 56 een week en 62 vloog ie ook uit. Daarbij had ik heel veel gekregen. Zonde dus. Dit keer heb ik alleen maat 62 gekocht en niet zo heeeel veel (hoewel mss 10 pakjes ofzo).

23-11-2007, 14:15

Citaat door jennylopez:
Toen ik zwanger was had ik eerst een pretecho gehad waar te zien ws dat het een zoon zo worden. Toen ik met 8 maanden in het ziekenhuis was zei de zuster weten jullie al wat het wordt, wij ja. Toen zei ze oke ik ga ook kijken en laat het jullie weten, opeens zei ze ooh wat leuk een meisje wijzo , uiteindelijk was het gewoon een jongen.

Maar ik was al begonnen met kleren kopen vanaf drie maanden,


Huh, hoe kan dat dan?
Had ze niet goed gekeken dan, en heeft ze later toch wel gezegd dat het een jongen was en dat zich vergist heeft of zoiets?

23-11-2007, 14:16

Citaat door missmoslima26:
Toen ik zwanger was van mijn dochtertje heb ik niets gekocht. Enkel enkele pyaamatjes unisex voor in het ziekenhuis. Ik had de boek van premaman meegenomen naar het ziekenhuis en belde vandaaruit om alles te bestellen. De volgende dag kon mijn vriendin alles ophalen. Ik koop nooit opvoorhand je weet nooit wat er kan mislopen alles ligt in de handen van allah swt
Veel succes meid



maar je moet toch eerst wassen en strijken enzo had je wel tijd ervoor na de bevalling..

23-11-2007, 14:18
ik heb ook niet zo veel gekocht straks krijg je cadeuatjes heleboel dus zonde voor je geld,. als ze wat ouder is en naar buiten gaat dan koop ik toch wat ik wil.

23-11-2007, 14:35


Ik heb wel het meeste zo ingerciht dat het in d ekelru van ene bepaald geslacht is. Mocht het zo zijn dat de Vk het mis had, dan gair insha Allah. Mag me man alles opnieuw gaan verven, inrichten. Ik ben dan al dol gelukkig als het kind gezond en wel ter wereld komt, zal er hopelijk dan om kunnen lachen dat de kleur verkeerd is.

23-11-2007, 14:39
Zo veel kleertjes heb je in t begin ook niet nodig. Ze groeien snel genoeg, voor je t weet hebben ze alweer maat 68. Het handigste is gewoon om een klein beetje te kopen en als je dan je sboh geeft krijg je veel geld waar je dan lekker mee kan gaan shoppen voor kleertjes.

23-11-2007, 14:40

Citaat door Galisa:
Ik heb wel het meeste zo ingerciht dat het in d ekelru van ene bepaald geslacht is. Mocht het zo zijn dat de Vk het mis had, dan gair insha Allah. Mag me man alles opnieuw gaan verven, inrichten. Ik ben dan al dol gelukkig als het kind gezond en wel ter wereld komt, zal er hopelijk dan om kunnen lachen dat de kleur verkeerd is.

Ik wist dat het een jongen zou zijn maar durfde niets blauws te kopen ik kocht alles in het beige wit of geel/groen etc zo van die kleuren ik dacht straks is het een vergissing zit ik daar met blauwe kleding voor meisje

Trouwens ik ben pas begonnen met kleding op 30 wkn had nog genoeg begin kleding van mijn miskraam daar was ik zwaar beginnen shoppen op 8weken en toen is het misgelopen

Pagina's : [1] 2